|
Post by petefromtheshop on Aug 6, 2016 19:04:42 GMT
Näin jotain game of thrones-tyylistä unta jossa olin kuningasperheen skidi ja sit mut ja se koko perhe telotettiin
se oli oikeesti aika kiva uni
|
|
|
Post by Miopod on Aug 7, 2016 1:55:36 GMT
Näin unta et kävin mun vanhalla ala-asteella mut se oli ihan erilainen ja eksyin sinne. Sit ku tulin takasi sieltä nii se oliki ollu jossain saares se koulu ja olin ollu kokoajan veneretkellä Downton Abbeyn Lady Maryn ja Annan ja herra Batesin kanssa :DDD
|
|
|
Post by Jp on Aug 7, 2016 5:21:24 GMT
Vain unta, et mulle olis roolipelattu....olispa se ollu totta.
|
|
|
Post by Jp on Aug 7, 2016 5:22:18 GMT
Näin jotain game of thrones-tyylistä unta jossa olin kuningasperheen skidi ja sit mut ja se koko perhe telotettiin se oli oikeesti aika kiva uni Mil taval nä kuolit?
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 7, 2016 10:54:56 GMT
Näin jotain game of thrones-tyylistä unta jossa olin kuningasperheen skidi ja sit mut ja se koko perhe telotettiin se oli oikeesti aika kiva uni ootko kattonu liikaa gotia? :--D
|
|
|
Post by Miopod on Aug 7, 2016 12:07:51 GMT
Näin unta et pelasin pokemon gota ja meidän taloon tuli ihan hirveesti kaikkia erilaisia ja harvinaisia pokeja.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 7, 2016 12:36:25 GMT
Näin jotain game of thrones-tyylistä unta jossa olin kuningasperheen skidi ja sit mut ja se koko perhe telotettiin se oli oikeesti aika kiva uni ootko kattonu liikaa gotia? :--D ..... Ehkä :DDD kärsin vierotusoireista
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 7, 2016 12:45:55 GMT
Näin jotain game of thrones-tyylistä unta jossa olin kuningasperheen skidi ja sit mut ja se koko perhe telotettiin se oli oikeesti aika kiva uni Mil taval nä kuolit? en mä itse asiassa ehtiny vielä siihen,se uni loppu kun oltiin jossain areenalla joka näytti vähän isolta kirkolta mut siinä ei ollu kattoo. Ja sit minä ja ne muut vaan polvistuttiin siihen alttarille ja se pappi tai joku alko lukee jotain syytöstä ja ne telottajat otti miekkoja tupeistaan. Ja sit heräsin. Mut oletan et oisin kuollu.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 7, 2016 12:46:46 GMT
Näin unta et pelasin pokemon gota ja meidän taloon tuli ihan hirveesti kaikkia erilaisia ja harvinaisia pokeja. ... :DDD
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 8, 2016 12:42:24 GMT
huusin naapurin lapsille, ettei meidän pihan läpi saa kulkea niitten kotiin. tää oli aika pelottava, et kuinka totta tää vois olla.
|
|
|
Post by Jp on Aug 8, 2016 13:52:30 GMT
huusin naapurin lapsille, ettei meidän pihan läpi saa kulkea niitten kotiin. tää oli aika pelottava, et kuinka totta tää vois olla. Mä näin unen, jossa hävisin judo-ottelun (mä en oo koskaan harrastanut judoa, ihan perseestä ainakin ton unen jälkeen) ja sit se vastustaja sai kaikkea kakkaa ja mä en mitään muuta kun valmentajan huudot päälle jonka jälkeen mä sit totesin et mä lopetan. Varmaan tausta tohon valmentajan huudolle löytyy siitä, kun mä pelasin sählyy ja lopetin sen, kun olisin joutunut häipyy muuten siit joukkueesta... et mielummin lähden kun vaihdan johonkin täysin tuntemattomaan porukkaan, koska uskollisuus omia kohtaan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 15:52:59 GMT
Näin unta et tiskasin astioita, ja jostain syystä olin herätessäni tosi onnellinen.
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 15:56:30 GMT
Näin unta et tiskasin astioita, ja jostain syystä olin herätessäni tosi onnellinen. awwww :-D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 15, 2016 15:57:11 GMT
Näin unta et tiskasin astioita, ja jostain syystä olin herätessäni tosi onnellinen. awwww :-D veikkaan et ne astiat oli mun omia ja siks se oli niin hauskaa ne oli kyl aika hienoja
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 15:57:24 GMT
tein pewdiepielle noin neliömetrin kokosen laatikkoruuan, johon tuli jauhelihaa, jätskiä ja marmeladia ( ) oli varmaan hyvää
|
|