|
Post by Arabella on Oct 22, 2016 8:46:18 GMT
mun piti päästä semmosen järven yli ja siinä ois ollu semmonen silta mutta siinä oli semmosia IHAN PERKELEEN ISOJA lintuja nii en voinu mennä siitä nii aloin sit uimaan sen järven yli enkä ees osaa uida ainakaa kovin hyvin
sit jossain vaiheessa kerroin kaikille että tänään on mun syntymäpäivä sit tajusin että ei ees oo mun syntymäpäivä mut olin luullu että on sit jossain vaiheessa mulla oli kans semmonen lemmikkikäärme se oli vihreä
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 22, 2016 16:05:37 GMT
en muista, höh :-D
|
|
|
Post by digimonkaiser on Nov 2, 2016 12:31:16 GMT
Olin Irakissa sotatantereella Siellä oli keskellä ei mitään joku "tukikohta" jossa sotilaat oli ilman mitään suojaa väijymässä. Sit siinä vieressä oli rivi naisia, enkä muista miks ne siinä seiso, mut välillä pidettiin kisaa et kuka jää ekana jonkun auton alle niin pääsee turvaan näitten sotilaitten luokse. Kun tuli uus joukko naisia tähän ja pidettiin uus kisa, niin sit yks nainen juos auton eteen ja kaatu. Säikähdin ja nostin naisen pystyyn ja sanoin et kyl tää tais voittaa (leikin vähän niinkun nukeilla tässä vaiheessa). "Palasin" sotatantereelle sotilaitten luokse ja sitten vihollinen hyökkäs. Väistelin siinä oman aikani niitä ammuksia ja ihme kyllä onnistuin siinä. Tän jälkeen yhtäkkiä generoiduin joksku irakilaiseks pojaks, joka oli isoveljensä kanssa raunioissa. Siellä meitä jahtas joku puukottaja ja yritin pakoon sitä epätoivosesti. Oli ahistavaa juosta sitä pakoon ja lopulta jäin kiinni. Heräsin siihen kun se oli pari kertaa iskeny puukon mun mahaan D: Hyi apua, mun uni kuulostaa sairaalta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 3, 2016 9:34:08 GMT
Olin Irakissa sotatantereella Siellä oli keskellä ei mitään joku "tukikohta" jossa sotilaat oli ilman mitään suojaa väijymässä. Sit siinä vieressä oli rivi naisia, enkä muista miks ne siinä seiso, mut välillä pidettiin kisaa et kuka jää ekana jonkun auton alle niin pääsee turvaan näitten sotilaitten luokse. Kun tuli uus joukko naisia tähän ja pidettiin uus kisa, niin sit yks nainen juos auton eteen ja kaatu. Säikähdin ja nostin naisen pystyyn ja sanoin et kyl tää tais voittaa (leikin vähän niinkun nukeilla tässä vaiheessa). "Palasin" sotatantereelle sotilaitten luokse ja sitten vihollinen hyökkäs. Väistelin siinä oman aikani niitä ammuksia ja ihme kyllä onnistuin siinä. Tän jälkeen yhtäkkiä generoiduin joksku irakilaiseks pojaks, joka oli isoveljensä kanssa raunioissa. Siellä meitä jahtas joku puukottaja ja yritin pakoon sitä epätoivosesti. Oli ahistavaa juosta sitä pakoon ja lopulta jäin kiinni. Heräsin siihen kun se oli pari kertaa iskeny puukon mun mahaan D: Hyi apua, mun uni kuulostaa sairaalta aika hui
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 3, 2016 9:34:40 GMT
näin unta et nukuin pommiin paitsi et ei se sit ollukaan unta
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 11, 2016 19:49:43 GMT
olin koulussa ja kaikki mun luokkalaiset sano mulle "eksä nyt huomaa, että se (yks tyyppi mun luokalta) tykkää susta!" :---D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 11, 2016 20:29:53 GMT
olin koulussa ja kaikki mun luokkalaiset sano mulle "eksä nyt huomaa, että se (yks tyyppi mun luokalta) tykkää susta!" :---D :DD aww
|
|
|
Post by Arabella on Nov 11, 2016 22:26:01 GMT
olin jossain semmosessa liikuntasalissa sit siellä salissa oli semmonen keittiö ja siellä oli yks mun entinen opettaja ja yks meijän koululainen ja sit löysin sieltä pakastimesta jäätelöä ja aloin syömään sitä ja se maistu tosi oudolle ja sit mietin sen meijän koululaisen kaa että onkohan se menny vanhaksi siinä tapahtu jotain muutaki mutta elävimmin muistan sen jäätelön
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 12, 2016 13:15:59 GMT
rupesin seurustelemaan mun nettikaverin kaa ja sitten hengailtiin täälä missä asun. oltiin hiihtämässä (jos muistan oikein) ja sitten jotkut tytöt osotti sitä mun "poikaystävää" ja kysy multa, että seurustelenko sen kaa :-D vastasin joo ja ne tytyt lähti pettyneinä pois. siinä unessa oli jotenkin tosi ristiriitanen tunnelma, koska oli kivaa kun seurusteltiin ja se tuntui kivalta, mutta sitten se oli jo heti alussa kertonut mun olevan liian ruma ja läski sille. en kyllä tiiä miksi se sitten seurusteli mun kaa :---D
hyvin kyllä alitajunta muistutti ehkä yhdestä mun suurimmista epävarmuuksista, kun oon oikeastikin ihastunut kyseiseen henkilöön ‘ ᵔ ‘
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 12, 2016 21:05:48 GMT
olin jossain semmosessa liikuntasalissa sit siellä salissa oli semmonen keittiö ja siellä oli yks mun entinen opettaja ja yks meijän koululainen ja sit löysin sieltä pakastimesta jäätelöä ja aloin syömään sitä ja se maistu tosi oudolle ja sit mietin sen meijän koululaisen kaa että onkohan se menny vanhaksi siinä tapahtu jotain muutaki mutta elävimmin muistan sen jäätelön taas sä puhut jäätelöstä ihana
|
|
|
Post by Arabella on Nov 12, 2016 23:13:50 GMT
olin jossain semmosessa liikuntasalissa sit siellä salissa oli semmonen keittiö ja siellä oli yks mun entinen opettaja ja yks meijän koululainen ja sit löysin sieltä pakastimesta jäätelöä ja aloin syömään sitä ja se maistu tosi oudolle ja sit mietin sen meijän koululaisen kaa että onkohan se menny vanhaksi siinä tapahtu jotain muutaki mutta elävimmin muistan sen jäätelön taas sä puhut jäätelöstä ihana mitähän se kertoo musta ihmisenä että nään unia jäätelöstä
|
|
|
Post by Arabella on Nov 12, 2016 23:33:50 GMT
siis näin jotenki tosi hämyä unta viimeyönä enkä tiiä osaanko selittää sitä kovin hyvin
mut olin aluks meijän takapihalla ja siinä oli mun äiti ja mun mummo ja jotain mun sukulaisia ja tiiän et oli perjantai-ilta. sit mun yks kaveri soittaa mulle ja kysyy haluanko lähtee sen ja mun toisen kaverin kaa kattomaan jotain sellasta gaalaa sit olin silleen joo okei.
sit me ollaan niinku jossain kaupungissa ja se oli ehkä melkeen hämyin osa sitä unta ku me mentiin siellä. koska se kaupunki oli silleen niinku kerroksissa ja siellä meni semmosia hämyjä portaita ja tunneleita joka paikassa ja se oli jotenki tosi outoa ja siellä oli ihan hirveesti kaikkia tosi hämyjä ihmisiä.
mut joo sit me mennään sinne "gaalaan" ja se oli vaan semmonen joku aukio jossa oli pöytiä ja ihmiset istu siellä niiden pöytien ääressä ja väritti semmosia värityskuvia ja sit siellä oli joku juontaja joka jako jotain palkintoja. sit me istuttiin siellä ja väritettiin niitä kuvia.
sit en oikeen tiiä mitä tapahtu mut sit me oltiin semmosen jonku tyypin talossa sisällä sit sillä oli sen ikkunalla semmonen kaukoputki josta näky mun huoneen ikkunaan. sit me katottiin siitä kaukoputkesta ja siellä mun huoneessa näky semmonen joku sininen hahmo?? tai se oli vähän niinku vaan semmonen valo en osaa selittää. mut se oli jotenki tosi hirveetä et se oli siellä ja sit meijän piti löytää se.
sit en muista kunnolla enempää. mut me yritettiin ettiä sitä sinistä juttua ja jossain vaiheessa me oltiin semmosessa tunnelissa jossa oli hirveesti liukuovia ja sit yhtäkkiä ne kaikki liukuovet meni kiinni ja me jäätiin sinne tunneliin.
|
|
|
Post by rebdomine on Nov 16, 2016 21:04:21 GMT
ei mittää hajuu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 18, 2016 5:35:37 GMT
sellasta missä joku kaveri soitti mulle jostain ja se kerto löytäneensä lelupuudelin jonka nimi oli celeste sestical ja se heilutti häntää ja joi maitoo ja sit mä siinä puhelimessa oikein tietävästi korjasin et se on kyllä celeste sestica
en oikeesti tajua yhtäkkiä mun uniin on tullu kaikille jotkut spesiaalit nimet
niiku tota ennen näin jotain walking dead unta jossa juhlittiin joidenkin häitä ja niiden nimet oli majil ja jizan tai jotkut vastaavat ja sit tapahtu kaikkee hienoo ja sit se uni loppu kunnon verilöylyyn ja sillä sekunnilla alkaa lopputekstit joissa soi taustalla jtn öö 60-luvun tyylistä musiikkia jossa lauletaan jotain niistä tyypeistä ja niiden häistä
katon varmaan liikaa tv-sarjoja kun unissakin on lopputekstit
oli muuten paremmin käsikirjotettua kamaa mitä ykskään näkemäni jakso
|
|
|
Post by adalmiia on Nov 20, 2016 9:53:02 GMT
Näin unta et olin gosussa :DD
|
|