|
Post by marrasaamu on Oct 1, 2016 17:42:19 GMT
pidin jotakin kädestä. se oli jotenkin tosi söpöö Voi mäkin näin jotain läheisyysunta tässä joskus. </3 Haluun päästä halimaan ja paijailemaan jotain kivaa ihmistä.
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 1, 2016 21:41:37 GMT
pidin jotakin kädestä. se oli jotenkin tosi söpöö Voi mäkin näin jotain läheisyysunta tässä joskus. </3 Haluun päästä halimaan ja paijailemaan jotain kivaa ihmistä. sama ):
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Oct 2, 2016 12:25:16 GMT
Näin unta, että Frozen kakkonen tulee koht elokuvateattereihi. Näin sen trailerinki!
trailerissa se Hans heräs lumesta ja se osas hallita tulta. Yhtäkkii se muuttu linnuks, kunnes se muuttu Pitch Blackiks ja alko lentää sateenkaarihepal.
en tajua itteäni.
|
|
|
Post by Miopod on Oct 2, 2016 17:55:42 GMT
Näin unta et löysin meidän kylppäristä jonku salaluukun johki tunneliin joka vei mm. meidän naapurin kylppäriin, ja sit se vei jonku koulun keittiöön. Mentiin mun veljen kans tutkiin sinne kouluun ja kurkittiin joka luokkaan ja siel oli ihan ihme ihmisiä. Sit siinä oli joku opettaja puhuus puhelimeen käytävällä ja sen opettajan ja seinän välis oli joku madonreikä toiseen ulottuvuuteen ja yritin kahesti hypätä siitä läpi mut en onnistunu ja sit joku muu tyyppi hyppäs siitä ja pääsi ja se katos jonku peilin sisään ja sit se portti sulkeutu. Ja ihmisiä kuoli sielä koulussa kans mystisesti. Siel oli vissiin useampiaki jotka oli vaan päätyny sinne kouluun jostain niinku mä ja mun veli ja suurin osa niistä kuoli.
Voisin kirjottaa kirjan.
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 3, 2016 13:27:30 GMT
olin armeijassa ja oltiin ampumassa muutaman armeijatoverin kanssa meidän yläkerrassa ( ). mun huoneesta tuli jotain vihollisia tms (en oikeen ymmärtänyt sen pointtia) ja meidän ampua niitä. jossain kohtaa aina sitten mokattiin ja kaikki alkoi alusta. en oikeen tajunnu mitä siinä piti tehdä, mutten tiennyt siinä unessakaan :--D rynnäkkökivääreillä oli kiva juu riehua meidän yläkerrassa.
|
|
|
Post by Jp on Oct 5, 2016 12:18:53 GMT
olin armeijassa ja oltiin ampumassa muutaman armeijatoverin kanssa meidän yläkerrassa ( ). mun huoneesta tuli jotain vihollisia tms (en oikeen ymmärtänyt sen pointtia) ja meidän ampua niitä. jossain kohtaa aina sitten mokattiin ja kaikki alkoi alusta. en oikeen tajunnu mitä siinä piti tehdä, mutten tiennyt siinä unessakaan :--D rynnäkkökivääreillä oli kiva juu riehua meidän yläkerrassa. Kuulostaa kivalta
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 5, 2016 16:15:30 GMT
olin armeijassa ja oltiin ampumassa muutaman armeijatoverin kanssa meidän yläkerrassa ( ). mun huoneesta tuli jotain vihollisia tms (en oikeen ymmärtänyt sen pointtia) ja meidän ampua niitä. jossain kohtaa aina sitten mokattiin ja kaikki alkoi alusta. en oikeen tajunnu mitä siinä piti tehdä, mutten tiennyt siinä unessakaan :--D rynnäkkökivääreillä oli kiva juu riehua meidän yläkerrassa. Kuulostaa kivalta se oli aika hassuu kyl!
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 6, 2016 12:10:12 GMT
olin lentokoneessa menossa vidconiin (kaliforniaan). hyppäsin sitten lentokoneesta ja laskuvarjoilin sinne paikkaan, jossa vidcon järjestettiin. mun 3 lemppari ulkomaalasta tubettajaa oli justiin lähdössä, niin kysyin sitten suomeks (??) että onko mahdollista saada vielä kuva (ne sano joo.) sitten kun menin kahden niistä väliin, niin ne anto pusut poskelle :----D
tää oli jotenki söpö uni!
|
|
|
Post by Arabella on Oct 9, 2016 14:03:09 GMT
näin unta että sytytin meijän talon palamaan mun isän ja mun veljen kaa mut sit olin aika surullinen ku kaikki mun tavarat palo
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 18, 2016 11:27:59 GMT
yksi mun lempitubettajista anto mulle kyydin :--D
|
|
|
Post by Miopod on Oct 18, 2016 11:34:26 GMT
Näin unta et söin burritoja ja olin koulussa vessassa ja lintsasin yhen tunnin. Sit kans siivosin autoa siinä jossain vaihees.
|
|
|
Post by Arabella on Oct 18, 2016 13:40:01 GMT
näin unta että yritin lopettaa tupakkoinin vaikka en ees tupakoi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 18, 2016 17:09:31 GMT
näin unta että yritin lopettaa tupakkoinin vaikka en ees tupakoi .. ihana :DDDDD
|
|
|
Post by rebdomine on Oct 20, 2016 13:26:33 GMT
näin montaa eri unta, joten kerron kaikista vaan lyhyesti. joo en tiiä sitten mitä mun päässä liikkuu :-D
- oli vanhojentanssit taas, enkä kehdannut tanssia mun kainalokarvojen takia ?? - oli mun ylioppilasjuhlat - olin joidenkin kanssa loukussa luolassa, jossa oli vettä - rauski tuli mun yojuhliin ja kuvattiin jotain videota - olin mun serkun, siskon ja helsingissä asuvan kaverin kaa yli isolla veneellä ja hypittiin sieltä mereen - olin team fortress 2 sniper siinä pelissä ja meidän alakertaan oli rakennettu jotain rakennuksia, ja kävin sit rikkomassa ne - mun piti mennä lääkäriin ja mun serkun kaverin (johon olin ihastunu joskus seiskalla :--D) piti viedä mut sinne, muttei se koskaan vieny
|
|
|
Post by Miopod on Oct 20, 2016 16:33:48 GMT
Näin vähä hämärää unta. Ensi olin jossain ihme leirillä( ) jossa pelattiin sitä ihme kummitushippaa, tiättekste se urbaanilegendajuttu et pitää hommata nukke ja laittaa se kylpyammeeseen ja sammuttaa kaikki valot ja lausua joku loitsu ja laittaa se hipaksi ja sit ite mennä piiloon nii sen nuken pitäs lähtee ettiin sua. Mut siinä unes pelattiin sitä jossain mettässä ja se nukke oli joku kettunukke. Sit suunnittelin et ku löydän sen ketun nii meen heittään sen pimees jonku leiriläisen naamaan nii et se säikähtää. En kuitenkaa ehtiny pelata sitä omalla vuorolla ku me mentiin saunaan. Sit meidän piti lähtee pois koko paikasta ulos keskelle kaupunkia ja mua harmitti ku en ehtiny käydä suihkus, mut onneks ulkona sato nii suihkutin itteni siinä samalla. Sit juoksin mun veljen ja joittenki mun vanhojen luokkakavereiden perään johki ostoskeskukseen. Mun veli syventy johki syvälliseen keskusteluun mun vanhan kaverin kans ja mä hukkasin ne samalla ku ihailin jotain muovikorkkareita. Sit menin ettiin niitä johki ravintolaan mihin kaikki muutki tuntu menevän ja yhtäkkiä mä huomasin et mulla on syli täynnä haarukoita ja veitsiä. En halunnu herättää huomiota alkamalla säätää niitten kans jotain ku jotku pojat jo muutenki tuijotti mua niin tiiviisti joten mä vaan heitin ne kaikki roskiin. Sit pelkäsin et joudun pulaan nii lähin kohti rappusia äkkiä mut sen ravintolan omistaja tuli vastaan ja aattelin että nyt se sanoo mulle jotai niistä haarukoista mut se luuliki mua vaan asiakkaaksi ja kysy että tykkäsinkö mä niistä joistain pakastesysteemeistä koska pakastimes oli jotai vikaa ja ne oli kuulemma vähä kovia joidenki mielestä ja sanoin vaan et joo oli ne ihan hyviä ja menin äkkii rappusiin ja alas. Alhaalla sit törmäsin mun yhteen toiseen kaveriin joka paljasti olevansa transpoika ja sit juteltiin siinä niitä näitä ku tajusin et mun takki on hävinny johki ja mulla oli sen taskus kaikki puhelin ja avaimet ja lompsa. Sit heräsin vissiin aika pian.
|
|