|
Post by marianne on Jun 4, 2016 16:53:11 GMT
kiva ku et tiiä ja sä tän loit :DDDD tyhäm en mä tyylii koskaa tiiä mistä alottaa XDD ellei oo sit sellanen kunnon juoni keksittynä ni sit yleensä tiiän no ku täs ei oo mitää erityist juonta ni eiks nää sit vaa elele tuol talos omaa elämää ni ei sil oikee oo mitää välii mist alotetaa ellei näil ois jotai yhteist tekemist :-)))
|
|
|
Post by marianne on Jun 4, 2016 16:54:30 GMT
omg katoin vast nyt noi linkit tost talost oon in love ootan innol roolaamist
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 17:12:04 GMT
en mä tyylii koskaa tiiä mistä alottaa XDD ellei oo sit sellanen kunnon juoni keksittynä ni sit yleensä tiiän no ku täs ei oo mitää erityist juonta ni eiks nää sit vaa elele tuol talos omaa elämää ni ei sil oikee oo mitää välii mist alotetaa ellei näil ois jotai yhteist tekemist :-))) nojoo totta XD
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 18:17:12 GMT
ALOTELLAAAAAN → pls ei anneta tän kuolla niinku mun se lastenkotijuttu → eikä nyt oo välii, jollei pääse päivisin roolailemaan, sit vaa roolailee illalla päivänki edestä → tosiaan, ei ole mitään suurempia suunnitelmia, eli ei mitään yhteistä toimintaa tms, koska noi nyt on vapaaehtoisesti tuolla, eikä siellä varsinaisesti oo mitään ylläpitäjiä. toki pari jotain jäbää pitää sitä yllä, ja ne on jokasena päivänä tuolla, mut niiden tehtäviin kuuluu ennemminkin ruoanlaitto ja sit sairaanhoito tms kyl te tiiätte nä ihan basic asiat → siellä on jokaselle oma huone. ku tuolla alotusviestissä on ne linkit siitä talosta, niin se on joku viiskerroksinen tyyliin, ja niis ylimmissä kerroksissa on vaan huoneita → ois tosi kiva, jos kaikki pitäis sitä taloa hyvässä kunnossa. ettei sotkis tahallaan, veis roskat aina roskiin ja tekis kaikkii kotitöitä, et ne pari ylläpitäjäjäbää ehtis tekemään kaikkee muutaki ku siivoomaan. kyseessä on kuitenkin aikuisia ihmisiä, joten kaikki varmasti osaa perusjutut ) → niin ja onhan siellä sitten monitaitureita, jotka osaa auttaa voimiin liittyvissä asioissa, et niiltä voi pyytää apua yms. → kello on ilta. tarkemmin nyt jotain pari minuuttia yli kymmenen. kellonajasta huolimatta on valoisaa, koska sijainti on hyvä. → sovitaan et kaikki on vielä hereillä, ne voi vaikka ottaa kuppia takapihalla, tai harjotella voimiaan tai ihan mitä vaan → päivä on perjantai, heinäkuun kolmas → en nyt tiedä voinko mä enempää paskaa enää selittää XD en varmaankaan niin jätän tän nyt vaan tähän. voitte sitte kysellä jos (ja kun) jotain jäi epäselväks
|
|
|
Post by marianne on Jun 4, 2016 18:20:24 GMT
... kello on ilta :DDDDDDDD
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 18:25:09 GMT
... kello on ilta :DDDDDDDD XDD anteeks
|
|
|
Post by marianne on Jun 4, 2016 18:25:59 GMT
... kello on ilta :DDDDDDDD XDD anteeks kerro mulle mitä roolaan alotukset on ain nii outoi ku ei oo mitää hajuu mist alottaa
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 18:29:29 GMT
kerro mulle mitä roolaan alotukset on ain nii outoi ku ei oo mitää hajuu mist alottaa siis pitäis itekki miettii mitä keksin mun dudeille mut laita se vaikka uimaan ok oon huono moi pitää mennä
|
|
|
Post by marianne on Jun 4, 2016 18:30:31 GMT
kerro mulle mitä roolaan alotukset on ain nii outoi ku ei oo mitää hajuu mist alottaa siis pitäis itekki miettii mitä keksin mun dudeille mut laita se vaikka uimaan ok oon huono moi pitää mennä eijuma siel on allaski ainii joo oot nero
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 18:31:17 GMT
siis pitäis itekki miettii mitä keksin mun dudeille mut laita se vaikka uimaan ok oon huono moi pitää mennä eijuma siel on allaski ainii joo oot nero yas 8))
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 18:57:09 GMT
castor cos stapleton - oli majaillut jo useamman viikon talolla, vaikka tällä olisi veljensä kanssa omakotitalo, mutta toisessa kaupungissa. Hän olisi mieluusti halunnut sanoa olevansa pulassa, hakevansa turvaa, muttei halunnut valehdella, vaikka se suurimmaksi osaksi tapoihin kuuluikin. Nyt jotenkin hän päätti kertoa ylläpitäjäpojalle olevansa itse vaaraksi muille, jolla ehdolla sai, periaatteessa joutui jäämään talolle siksi aikaa, että rauhoittuisi, tuntisi olonsa jälleen normaaliksi. Jos niin nyt pystyi edes sanomaan. Normaali hänestä ei tulisi, vaikka odotettaisiin vuosikymmeniä. Nimittäin ei ollut normaalia nähdä kuolleita henkilöjä, sekä puhua heille. Hän pystyi myös koskettamaan niitä, hän pystyi tuntemaan heidät. Aluksi luuli olevansa vain hullu, mutta kuullessaan isoveljeltään, että kyseessä oli heidän isältään perityt voimat, alkoi hän hieman ymmärtää tilannetta. Tai ainakin sen verran ymmärsi, ettei hakeutunut sairaalahoitoon. Siellä hänet vain oltaisiin todettu terveeksi, ei hulluksi, vaikka niin tunsikin. Hän ei olisi saanut hoitoa, vaan passituksen kotiin nukkumaan. ''Tän ei pitäis mistään näkökulmasta katottuna olla mahdollista'', hän lausui lähes äänettömästi, räpläten hihattomansa helmaa samalla, kun yritti selvittää päätään. Se, että hän näki isänsä, tunsi tuon läsnäolon, ei ollut millään tasolla mahdollista. Toisaalta hän oli kerran aikaisemmin nähnyt isänsä, mutta siitä on jo kuukausia. Ja se oli ensimmäinen kerta. Ajatella, että edes uskoi sitä todeksi. Tai, no ei niinkään uskonutkaan, vasta muutamaa päivää myöhemmin, kun kertoi veljelleen kyseisestä tapahtumasta, ja tuo pystyi samaistumaan. Isä näkyi heille molemmilla illalla, yöllä, eikä kummallekaan samaan aikaan, joka oli sinänsä perseestä. Hän olisi halunnut tuntea olevansa perhe, edes hetken. ''Yliluonnollisilla voimilla on mahdollisuus selittää kaikki'', Haades ihmismuodossaan puhui, saaden Castorin nielaisemaan äänekkäästi. Suoraan sanottuna häntä pelotti. Eikä pelko kuulunut yleensä edes hänen sanavarastoonsa. Tunnevarastosta puhumattakaan. ''Miksi juuri nyt?'' brunette esitti kysymyksen, saaden naurahduksen vastaukseksi. ''Miksi ei juuri nyt?'' vastakysymys, joka sai herran nielaisemaan jälleen äänekkäästi. Helvetti, että hän vihasi, kun kysymykseen vastattiin kysymyksellä. Ja vaikka hän teki sitä välillä itsekin, ei silti pitänyt siitä tippaakaan. ''Tunnne oloni muutenkin hulluksi, ja tä ei todellakaan edesauta muutosta lainkaan, mä haluun helvetti sentään olla normaali! Mä haluun normaalin perheen, normaalin isän, normaalin veljen, normaalin elämän'', herra huudahti, muttei niin lujasti, että kukaan muu olisi kuullut sitä. ''Et pysty valitsemaan elämääsi, joten yritä olla sujut nykyisen kanssa, ja pidä veljesi rinnallasi, tulet tarvitsemaan häntä monesti, ellet hyväksy itseäsi'', ja viimeisen sanan jälkeen näyt olivat poissa. Hän ei nähnyt enää ketään ylimääräistä, ja hyvä niin. Nyt hän vain kaatui vilpoiselle nurmelle, sulkien silmänsä. //vois sittenki tehä castoris sellasen söpön, et se vaa esittää kovaa poikaa, mut oikeesti on iha pikkune sisältä :'3
|
|
|
Post by marianne on Jun 4, 2016 19:48:45 GMT
OPHELIA heitti huoneensa lattialla lojuneet vaatekappaleet petaamattomalle sängylleen aikeissa alkaa vihdoin siivoamaan. Viime siivouksesta taisikin olla jo muutama viikko ja sen aikana huone oli päässyt mitä kamalimpaan sotkuun. Ophelia oli erittäin huono pitämään tavarat järjestyksessä, varsinkin etsiessään aamuisin vaatteita päälleen, ei hän tajua viikata niitä takaisin kaappiin. Joinakin päivinä hän saattoi heittää lattialle jääneet vaatteet suoraan likapyykkikoriin, miettimättä edes ovatko ne likaisia vai vain aamun jälkeisiä vaatteita, joita on kokeiltu kerran ja sitten heitetty lattialle. Nainen oli päättänyt palkita itsensä siivoamisen jälkeen uinnilla ja rentoutumisella, jonka takia tahtoikin mahdollisimman äkkiä saada työn tehdyksi. Ophelia veti puhelimensa esille mustien farkkushortsiensa takataskusta ja etsi nopeasti musiikkia, jotta vaatteiden lajittelu olisi mukavampaa. Neito etsi jonkin tuntemattoman soittolistan ja laittoi sen satunnaistoistolle, kyykistyen sitten sängyn vierelle ja kurotellen sen alta vaatekappaleita. Buckheimer käytti hiuksissaan usein pinnejä ja niitä iltaisin repiessään irti hiuksistaan, ne tipahtivat lattialle ja laiskana persoonana potkaisi ne aina pois tieltään sängyn alle, jolloin ne päätyivät imuriin muutaman viikon päästä. Seuraavalla viikolla sai taas ostella uusia pinnejä ja hukata niitäkin heti samana päivänä. Ophelia veti vaatteet pölyn seasta ja heitti ne suoraan koriin. Neito kiersi sängyn ympärillä kori kädessä heitellen kaikki vaatteet suoraan pyykkiin. Nainen laski korin maahan, repien sänkynsä peitosta pussilakanan pois, tajuttuaan senkin varmasti menneen likaiseksi, heitettyään likaiset vaatteet sen päälle. Kaikki neljän tyynyn päälliset päätyivät myös koriin, samoin aluslakana. Hän muisti kuinka vihasikaan siivota pölyistä huonettaan kesällä kuumuudessa ja pölypallojen lennellessä huoneessa. Tyttöä ei innostanut jäädä huoneeseen tukehtumaan, vaan otti valkoisen pyykkikorin käsiinsä, kävellen ulos huoneestaan rappusia kohti. Vaikka hän inhosikin siivoamista, pyykkien pesun tämä osasi. Tosin, sitä taitoa ei ollutkaan vaikea opetella. Tummaverikkö käveli kerroksen alas, suunnaten askeleensa kodinhoitohuoneeseen. Ophelia vilkaisi nopeasti hopeista kelloaan vasemmassa ranteessa, miettien, kannattaisiko enää alkaa pesemään pyykkiä näin myöhällä. On sitä tullut myöhemminkin tehtyä, joskus kahden aikaan yöllä, kun Ophelia on ollut vailla tekemistä. Jos Buckheimer kuitenkin unohtaisi pyykit koneeseen yön ajaksi, ne olisivat aamuun mennessä kuivuneet ryppyisiksi. Päästessään kodinhoitohuoneeseen, Ophelia jätti korin pyykinpesukoneen päälle odottamaan huomista. Mitä luultavimmin tyttö unohtaisi täysin likaiset vaatteet siihen neljäksi seuraavaksi päiväksi ja ihmettelisi minne hänen kaikki parhaat vaatteet olivat kadonneet. Hän etsi yhä musiikkia soittavan puhelimensa shortsiensa takataskusta ja asetti sen pyykinpesukoneen päälle hetkeksi. Ophelia avasi shortsiensa napin ja potkaisi ne lattialle, joiden alta tulivat esiin Zingiber-merkkisten bikinien musta, noin napaan ylettävä alaosa. Tämä oli pukenut bikinit jo aiemmin päälle, jotta pääsisi suoraan uimaan illemmalla, mutta olikin päättänyt lähteä lenkille auringon laskiessa. Nainen ei nauttinut ulkona olemisesta päivällä, kun sää oli lämpimimmillään, vaan vaati viileää ulkoilmaa, tai edes tuulevirettä ja pilviä. Buckheimer otti puhelimensa mukaan ja käveli paljain jaloin samassa kerroksessa sijaitsevaan suihkutilaan, napaten mukaansa oman vaaleansinisen pyyhkeensä naulakosta, juosten sitten portaita pitkin alimpaan kerrokseen, jossa allas sijaitsi. -- tää laatu on aivan karseeta älkää tuomitko heräsin viielt ((
|
|
|
Post by wifix on Jun 5, 2016 0:42:31 GMT
- mulle käy aikalailla kaikki joten 8)) ehkä siit mun vanhemmasta jotain parisuhteen kaltasta? jos sun dude kestää sellast assholee XDD kestää kestää, ellet oo sille viel mitää kelsiny :DDD kesti kauheen kauan vastata kun ilta veny odotettua pitemmäks mutta joo
|
|
atuna
Tonttukissa
|
Post by atuna on Jun 5, 2016 6:33:06 GMT
Kääk oon myöhäs xD nea: Draama käy oikein hyvin, päätä vaan kumman kaa ni mää hoidan kettuilun :3 Jp: Ihan sama mulle, tee vaa Areen poika, jos siltä tuntuu Pitiks mun vastaa muille? Nojaa, kysykööt sit myähemmi uusiks c: Jax Rhys Hazy istui uima-altaan lähettyvillä sijaitsevalla divaanintapaisella huonekalulla ja ihaili hitaasti tummenevaa taivasta. Vaikka olikin jo ilta, eivät tähdet tuikkineet samalla tavalla kuin kotona samaan aikaan. Jax kaipasi sitä, mutta sillä samaisella silmäräpäyksellä, jonka hän kohdisti taloa kohden, hän unohti vastaavat aatteet. Talo oli oikea luksuslukaali sanan todellisessa merkityksessä ja Jaxilla oli aamuisin tapana nipistää itseään varmistaakseen, ettei uneksinut. Toisaalta, vaikka Jax olisikin uneksinut, olisi kyseinen uni lähempänä painajaista kuin unelmaa. Jax oli vahvasti sitä mieltä, ettei osa talon asukeista yksinkertaisesti ansainnut asua vastaavassa paikassa. Hänestä oli naurettavaa ajatella, että muut talon asukkaat olivat myös puolijumalia, sillä varsinkin talon miespuolisilta edustajilta puuttui paljon asennetta. Nössyköitä kaikki tyynni. Jax itse oli poikkeus ja antoi sen näkyä. Hän ei normaalisti toisi itseään ihan niin paljon esille, mutta alitajuisesti halusi myös samalla vahvistaa asemaansa. Jaxin isä, Ares, olisi varmasti ylpeä poikansa käytöksestä. Hän on kehittänyt lihasmassaansa ja taitojaan vuosi vuodelta sen jälkeen, mitä tapahtui ala-asteen liikuntatunnilla. Jaxin syy käyttäytyä miten käyttäytyi johtui siitä, että hän oikeasti halusi tavata isänsä. Ares ei ollut koskaan näyttäytynyt tai selittänyt mitään, vaan kaikki jäi Jaxin äidin selostettavaksi. Nuorukaisen äitikään ei oikeastaan tiennyt missä koko puolijumaluusjutussa oli kyse, joten se selitys, mihin hän joutui tyytymään, ei tosiaan ollut kummoinen. Jax ei tiennyt olivatko hänen muut puolisisaruksensa saaneet kunnian tavata isäukkonsa, mutta hän ei oikeastaan edes välittänyt siitä. Tärkeintä oli kasvaa mahdollisimman vahvaksi ja taitavaksi, jotta Jax saisi vihdoin osan isänsä huomiota. Jax Hazyn ajatteluprosessi katkeutui hetkeksi sisältä päin kuuluneen melun vuoksi. Hän nousi ylös vilkaistuaan ensin sitä mitä oli tapahtunut. Kun tömistely portaissa vahvistui, Jax siirtyi vastaanottamaan äänen aiheuttajaa ja ilokseen törmäsikin Opheliaan. Hän nojasi oven karmiin niin, ettei nainen pääsisi hänestä ohi muuten kuin alittamalla vahvan käsivarren ja siinä mahdollisessa tilanteessa Jaxille vapautuisi suorastaan loistava mahdollisuus ihailla Afroditeen tyttären kaunista vartaloa. "Uimaanko menossa? Jos tarviit apua sukeltamisessa, niin voin näyttää miten sun housuihin pääsee sukeltamaan", Jax sanoi virne huulillaan, pientä pilkettä silmäkulmassaan.
|
|
|
Post by Jp on Jun 5, 2016 7:18:51 GMT
Kääk oon myöhäs xD nea: Draama käy oikein hyvin, päätä vaan kumman kaa ni mää hoidan kettuilun :3 Jp: Ihan sama mulle, tee vaa Areen poika, jos siltä tuntuu Pitiks mun vastaa muille? Nojaa, kysykööt sit myähemmi uusiks c: Jax Rhys Hazy istui uima-altaan lähettyvillä sijaitsevalla divaanintapaisella huonekalulla ja ihaili hitaasti tummenevaa taivasta. Vaikka olikin jo ilta, eivät tähdet tuikkineet samalla tavalla kuin kotona samaan aikaan. Jax kaipasi sitä, mutta sillä samaisella silmäräpäyksellä, jonka hän kohdisti taloa kohden, hän unohti vastaavat aatteet. Talo oli oikea luksuslukaali sanan todellisessa merkityksessä ja Jaxilla oli aamuisin tapana nipistää itseään varmistaakseen, ettei uneksinut. Toisaalta, vaikka Jax olisikin uneksinut, olisi kyseinen uni lähempänä painajaista kuin unelmaa. Jax oli vahvasti sitä mieltä, ettei osa talon asukeista yksinkertaisesti ansainnut asua vastaavassa paikassa. Hänestä oli naurettavaa ajatella, että muut talon asukkaat olivat myös puolijumalia, sillä varsinkin talon miespuolisilta edustajilta puuttui paljon asennetta. Nössyköitä kaikki tyynni. Jax itse oli poikkeus ja antoi sen näkyä. Hän ei normaalisti toisi itseään ihan niin paljon esille, mutta alitajuisesti halusi myös samalla vahvistaa asemaansa. Jaxin isä, Ares, olisi varmasti ylpeä poikansa käytöksestä. Hän on kehittänyt lihasmassaansa ja taitojaan vuosi vuodelta sen jälkeen, mitä tapahtui ala-asteen liikuntatunnilla. Jaxin syy käyttäytyä miten käyttäytyi johtui siitä, että hän oikeasti halusi tavata isänsä. Ares ei ollut koskaan näyttäytynyt tai selittänyt mitään, vaan kaikki jäi Jaxin äidin selostettavaksi. Nuorukaisen äitikään ei oikeastaan tiennyt missä koko puolijumaluusjutussa oli kyse, joten se selitys, mihin hän joutui tyytymään, ei tosiaan ollut kummoinen. Jax ei tiennyt olivatko hänen muut puolisisaruksensa saaneet kunnian tavata isäukkonsa, mutta hän ei oikeastaan edes välittänyt siitä. Tärkeintä oli kasvaa mahdollisimman vahvaksi ja taitavaksi, jotta Jax saisi vihdoin osan isänsä huomiota. Jax Hazyn ajatteluprosessi katkeutui hetkeksi sisältä päin kuuluneen melun vuoksi. Hän nousi ylös vilkaistuaan ensin sitä mitä oli tapahtunut. Kun tömistely portaissa vahvistui, Jax siirtyi vastaanottamaan äänen aiheuttajaa ja ilokseen törmäsikin Opheliaan. Hän nojasi oven karmiin niin, ettei nainen pääsisi hänestä ohi muuten kuin alittamalla vahvan käsivarren ja siinä mahdollisessa tilanteessa Jaxille vapautuisi suorastaan loistava mahdollisuus ihailla Afroditeen tyttären kaunista vartaloa. "Uimaanko menossa? Jos tarviit apua sukeltamisessa, niin voin näyttää miten sun housuihin pääsee sukeltamaan", Jax sanoi virne huulillaan, pientä pilkettä silmäkulmassaan. //Vuosisadan iskuyritys... nauran ja pahasti.
|
|