|
Post by Jp on Jun 4, 2016 10:20:23 GMT
LOMAKE ARES | ♂ | Jax Rhys Hazy | 22 | biseksuaali, sinkku | Atuna Areen poikana Jax omistaa ilmiömäisen kyvyn tulkita vastustajien heikkoja kohtia. Oli se sitten ruumiillista tai aseellista heikkoutta, on Jax aina kykenevä huomaamaan kohdat, joihin osumalla tekee eniten vahinkoa. Kyseinen taito on iän myötä kehittynyt niin, että Jax pystyy aistimaan punaisina, hehkuvina, nyrkinkokoisina kiteinä ilmenevät heikot kohdat jo useiden kymmenien metrien päästä tarkasti ja siten suunnittelemaan miten aikoo ajoittaa ja kohdistaa hyökkäyksensä. Taito ilmeni Jaxille alakoulun liikuntatunnilla, kun pari poikaa hyökkäsivät oinasnuorukaisen kimppuun pienen sanaharkan jälkeen. Jax joutui rehtorin puhutteluun ja sai olla kuukauden poissa koulustaan, hakattuaan toisen pojista teho-osastolle. Jax tuppaa etsimään hankaluuksia toden teolla saadakseen voimansa vahvemmaksi. Hän on aina sivukujilla haastamassa riitaa känniläisten kanssa. Isänsä henkilöllisyydestä Jax kuuli äidiltään samaisena päivänä, kun alkoi ensimmäisen kerran nähdä kiteitä ja hakkasi toisen kimppuunsa hyökänneistä pojista teholle. Kyseinen poika on vieläkin Jaxin hyvä ystävä. Jax luokittelee itsensä voittamattomaksi, vaikkei sitä suinkaan ole. Jax on sen sortin mies, joka mokattuaan pöytätenniksessä syyttää joko mailaa, verkkoa tai palloa, sillä hän itse on tietenkin virheetön olento. //Haluutko hänelle veljen vai velipuolen?
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 13:11:22 GMT
asd vois nyt kyl oikeesti alottaa himottaa haluun mun kauhuveljeksille jotain suhteita kaverii, vihamiestä tms thnx NIIN JA HEI vaikka jokaselle jumalalle tulee kaks lasta niin niiden lasten ei tarvii olla samasta perheestä tai siis tiiättehän voi ne olla puolsisaruksiakin
|
|
|
Post by marianne on Jun 4, 2016 13:30:00 GMT
asd vois nyt kyl oikeesti alottaa himottaa haluun mun kauhuveljeksille jotain suhteita kaverii, vihamiestä tms thnx NIIN JA HEI vaikka jokaselle jumalalle tulee kaks lasta niin niiden lasten ei tarvii olla samasta perheestä tai siis tiiättehän voi ne olla puolsisaruksiakin jompikumpi on ton mun muijan, jonka nimee en muista, kaveri ja toinen taas vihaa sitä
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 13:34:07 GMT
asd vois nyt kyl oikeesti alottaa himottaa haluun mun kauhuveljeksille jotain suhteita kaverii, vihamiestä tms thnx NIIN JA HEI vaikka jokaselle jumalalle tulee kaks lasta niin niiden lasten ei tarvii olla samasta perheestä tai siis tiiättehän voi ne olla puolsisaruksiakin jompikumpi on ton mun muijan, jonka nimee en muista, kaveri ja toinen taas vihaa sitä nuorempi on kaveri, vanhempi vihaa, koska se on sellane asshole )
|
|
|
Post by marianne on Jun 4, 2016 13:34:48 GMT
jompikumpi on ton mun muijan, jonka nimee en muista, kaveri ja toinen taas vihaa sitä nuorempi on kaveri, vanhempi vihaa, koska se on sellane asshole ) sounds good :-)))) miks nää vihaa toisiaan lol
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 13:38:48 GMT
nuorempi on kaveri, vanhempi vihaa, koska se on sellane asshole ) sounds good :-)))) miks nää vihaa toisiaan lol syynä voi olla ihan mikä vaa joku pieni kakka koska haades ja äkkipikaisuus ja aggressio-ongelma ni eiköhän siinä suututa vaik väärää aikaa hengittämisestä XDD
|
|
|
Post by marianne on Jun 4, 2016 13:41:15 GMT
sounds good :-)))) miks nää vihaa toisiaan lol syynä voi olla ihan mikä vaa joku pieni kakka koska haades ja äkkipikaisuus ja aggressio-ongelma ni eiköhän siinä suututa vaik väärää aikaa hengittämisestä XDD mua nauratti toi u funny
|
|
|
Post by wifix on Jun 4, 2016 15:44:46 GMT
mun herralle suhteita pikapikaa
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 15:58:20 GMT
mun herralle suhteita pikapikaa mun jommasta kummasta tai molemmista jotain ++ pitäiskö tunkee näit suhteit tonne alotusviestii? ois sit helpompaa kattoo sielt, ku alkaa selaa näit sivui läpi XD
|
|
|
Post by wifix on Jun 4, 2016 16:14:51 GMT
mun herralle suhteita pikapikaa mun jommasta kummasta tai molemmista jotain ++ pitäiskö tunkee näit suhteit tonne alotusviestii? ois sit helpompaa kattoo sielt, ku alkaa selaa näit sivui läpi XD - mulle käy aikalailla kaikki joten 8))
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 16:17:11 GMT
mun jommasta kummasta tai molemmista jotain ++ pitäiskö tunkee näit suhteit tonne alotusviestii? ois sit helpompaa kattoo sielt, ku alkaa selaa näit sivui läpi XD - mulle käy aikalailla kaikki joten 8)) ehkä siit mun vanhemmasta jotain parisuhteen kaltasta? jos sun dude kestää sellast assholee XDD
|
|
|
Post by marianne on Jun 4, 2016 16:33:06 GMT
pelkään etten jaksa roolaa myöhää jos alotetaa tänää herätys oli viielt ja aloin kihartaa tätä puskaa mun pääs enkä tajuu ku piti olla puol yheksält koulul enkä meinannu ehtii tehä meikkeikää siihe mennes D::
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 16:38:21 GMT
pelkään etten jaksa roolaa myöhää jos alotetaa tänää herätys oli viielt ja aloin kihartaa tätä puskaa mun pääs enkä tajuu ku piti olla puol yheksält koulul enkä meinannu ehtii tehä meikkeikää siihe mennes D:: kyl sitä jaksaa jos menee mielenkiintoseks 8)) mut öö mist sitä ees vois alottaa koska niinku ?? en tiedä
|
|
|
Post by marianne on Jun 4, 2016 16:40:25 GMT
pelkään etten jaksa roolaa myöhää jos alotetaa tänää herätys oli viielt ja aloin kihartaa tätä puskaa mun pääs enkä tajuu ku piti olla puol yheksält koulul enkä meinannu ehtii tehä meikkeikää siihe mennes D:: kyl sitä jaksaa jos menee mielenkiintoseks 8)) mut öö mist sitä ees vois alottaa koska niinku ?? en tiedä kiva ku et tiiä ja sä tän loit :DDDD tyhäm
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 16:41:43 GMT
kyl sitä jaksaa jos menee mielenkiintoseks 8)) mut öö mist sitä ees vois alottaa koska niinku ?? en tiedä kiva ku et tiiä ja sä tän loit :DDDD tyhäm en mä tyylii koskaa tiiä mistä alottaa XDD ellei oo sit sellanen kunnon juoni keksittynä ni sit yleensä tiiän
|
|