|
Post by nea on Jun 3, 2016 19:02:16 GMT
anteeks mut siis mun tekee ihan sikana mieli meikkaa mut tääl ei oo ees hyvää valaistust ni en sais otettuu kuvii ja meikkaisin ihan turhaa??? voiks joku pls samaistuu vai oonks vaa outo lol mä just kokeilin meikkaamist huomisii päättäreit varte :DDD tääl on sama ongelma miks meil ei voi olla mitää hyvää lamppuu ja miuten kello on jo kymmenen mitä on tapahtunut onneks mul ei oo mitää päättärei XDD tai no voisin mennä siskon kutosluokan päättäreihi mut en jaksa herää no nii i en tiedä just se oli kuus
|
|
|
Post by marianne on Jun 3, 2016 19:06:23 GMT
lol mä just kokeilin meikkaamist huomisii päättäreit varte :DDD tääl on sama ongelma miks meil ei voi olla mitää hyvää lamppuu ja miuten kello on jo kymmenen mitä on tapahtunut onneks mul ei oo mitää päättärei XDD tai no voisin mennä siskon kutosluokan päättäreihi mut en jaksa herää no nii i en tiedä just se oli kuus (( huono sisko mun sisko menee mieluummi sen kaverin päättäreihi ku mun (( ok ylioppilasjuhlat mut silti mä pääsen ysit saatana no älä ja unohin ottaa pillerit mul oli herätys kaheksaks :DDD muistin vast nyt
|
|
|
Post by nea on Jun 3, 2016 19:14:57 GMT
onneks mul ei oo mitää päättärei XDD tai no voisin mennä siskon kutosluokan päättäreihi mut en jaksa herää no nii i en tiedä just se oli kuus (( huono sisko mun sisko menee mieluummi sen kaverin päättäreihi ku mun (( ok ylioppilasjuhlat mut silti mä pääsen ysit saatana no älä ja unohin ottaa pillerit mul oli herätys kaheksaks :DDD muistin vast nyt aww oot pikkunen <3 no eikai pari tuntii myöhäs, ei se mitään :DDD
|
|
|
Post by Jp on Jun 3, 2016 19:19:25 GMT
Mul on meno taas 10.30 ku 11.00 ylioppilasjuhlat... (99)
|
|
|
Post by marianne on Jun 3, 2016 19:40:54 GMT
ainii ja voi perkele en salee pääse roolii heti jos alotatte huomen ( ollaa suunniteltu et mentäs ideaparkkii päättärien jälkee et tuun sit joskus vähä illemmal roolii ja sillee ja jos jotai tapahtuu ni laittakaa snäppii tai wa viestii whatever 8))
|
|
|
Post by nea on Jun 3, 2016 19:42:05 GMT
ainii ja voi perkele en salee pääse roolii heti jos alotatte huomen ( ollaa suunniteltu et mentäs ideaparkkii päättärien jälkee et tuun sit joskus vähä illemmal roolii ja sillee ja jos jotai tapahtuu ni laittakaa snäppii tai wa viestii whatever 8)) no emt täytyy nyt kattoo et päästääks alottaa ikinä XD
|
|
atuna
Tonttukissa
|
Post by atuna on Jun 3, 2016 19:48:39 GMT
LOMAKE ARES | ♂ | Jax Rhys Hazy | 22 | biseksuaali, sinkku | Atuna Areen poikana Jax omistaa ilmiömäisen kyvyn tulkita vastustajien heikkoja kohtia. Oli se sitten ruumiillista tai aseellista heikkoutta, on Jax aina kykenevä huomaamaan kohdat, joihin osumalla tekee eniten vahinkoa. Kyseinen taito on iän myötä kehittynyt niin, että Jax pystyy aistimaan punaisina, hehkuvina, nyrkinkokoisina kiteinä ilmenevät heikot kohdat jo useiden kymmenien metrien päästä tarkasti ja siten suunnittelemaan miten aikoo ajoittaa ja kohdistaa hyökkäyksensä. Taito ilmeni Jaxille alakoulun liikuntatunnilla, kun pari poikaa hyökkäsivät oinasnuorukaisen kimppuun pienen sanaharkan jälkeen. Jax joutui rehtorin puhutteluun ja sai olla kuukauden poissa koulustaan, hakattuaan toisen pojista teho-osastolle. Jax tuppaa etsimään hankaluuksia toden teolla saadakseen voimansa vahvemmaksi. Hän on aina sivukujilla haastamassa riitaa känniläisten kanssa. Isänsä henkilöllisyydestä Jax kuuli äidiltään samaisena päivänä, kun alkoi ensimmäisen kerran nähdä kiteitä ja hakkasi toisen kimppuunsa hyökänneistä pojista teholle. Kyseinen poika on vieläkin Jaxin hyvä ystävä. Jax luokittelee itsensä voittamattomaksi, vaikkei sitä suinkaan ole. Jax on sen sortin mies, joka mokattuaan pöytätenniksessä syyttää joko mailaa, verkkoa tai palloa, sillä hän itse on tietenkin virheetön olento.
|
|
|
Post by nea on Jun 3, 2016 19:54:36 GMT
LOMAKE ARES | ♂ | Jax Rhys Hazy | 22 | biseksuaali, sinkku | Atuna Areen poikana Jax omistaa ilmiömäisen kyvyn tulkita vastustajien heikkoja kohtia. Oli se sitten ruumiillista tai aseellista heikkoutta, on Jax aina kykenevä huomaamaan kohdat, joihin osumalla tekee eniten vahinkoa. Kyseinen taito on iän myötä kehittynyt niin, että Jax pystyy aistimaan punaisina, hehkuvina, nyrkinkokoisina kiteinä ilmenevät heikot kohdat jo useiden kymmenien metrien päästä tarkasti ja siten suunnittelemaan miten aikoo ajoittaa ja kohdistaa hyökkäyksensä. Taito ilmeni Jaxille alakoulun liikuntatunnilla, kun pari poikaa hyökkäsivät oinasnuorukaisen kimppuun pienen sanaharkan jälkeen. Jax joutui rehtorin puhutteluun ja sai olla kuukauden poissa koulustaan, hakattuaan toisen pojista teho-osastolle. Jax tuppaa etsimään hankaluuksia toden teolla saadakseen voimansa vahvemmaksi. Hän on aina sivukujilla haastamassa riitaa känniläisten kanssa. Isänsä henkilöllisyydestä Jax kuuli äidiltään samaisena päivänä, kun alkoi ensimmäisen kerran nähdä kiteitä ja hakkasi toisen kimppuunsa hyökänneistä pojista teholle. Kyseinen poika on vieläkin Jaxin hyvä ystävä. Jax luokittelee itsensä voittamattomaksi, vaikkei sitä suinkaan ole. Jax on sen sortin mies, joka mokattuaan pöytätenniksessä syyttää joko mailaa, verkkoa tai palloa, sillä hän itse on tietenkin virheetön olento. damn toi kuva ♥
|
|
atuna
Tonttukissa
|
Post by atuna on Jun 3, 2016 19:55:34 GMT
Tiedän B)
Oon hyvä bongaa jätkii, jotka on 110% out of my league xD
|
|
|
Post by nea on Jun 3, 2016 20:12:21 GMT
Tiedän B) Oon hyvä bongaa jätkii, jotka on 110% out of my league xD XDD mut tiedätkös mietin et ku mulla on noi haadesin pojat niin ni pitäiskö keksii jotain draamaa jommankumman ja jaxin välille? 8)
|
|
|
Post by kaisa on Jun 3, 2016 20:25:23 GMT
mä väännän mun lompsut iha just syön nopee vaa loppuu ja käyn suihkus XD mut öömn mua ei kyl huomenna nää täällä yhtää et varmaa sunnuntai illal
|
|
|
Post by nea on Jun 3, 2016 20:31:11 GMT
mä väännän mun lompsut iha just syön nopee vaa loppuu ja käyn suihkus XD mut öömn mua ei kyl huomenna nää täällä yhtää et varmaa sunnuntai illal juu XD täytyy nyt katella miten saadaa alkuu tä, mut en usko et hirveesti jälkee jäät vaiks huomen alotettaiski
|
|
|
Post by kaisa on Jun 3, 2016 21:37:35 GMT
ZEUS | ♂ | Oliver James Foster | 19 | bi, ?| kaisa + hieman hahmosi voimista. esim. kauanko on tiennyt niistä, kauanko on harjoittanut niitä, missä, miten, kenen kanssa, kuinka hyvä on?
|
|
|
Post by nea on Jun 3, 2016 22:00:10 GMT
ZEUS | ♂ | Oliver James Foster | 19 | bi, ?| kaisa + hieman hahmosi voimista. esim. kauanko on tiennyt niistä, kauanko on harjoittanut niitä, missä, miten, kenen kanssa, kuinka hyvä on? damn minkä näkönen dude
|
|
|
Post by kaisa on Jun 3, 2016 22:00:34 GMT
ZEUS | ♂ | Oliver James Foster | 19 | bi, ?| kaisa + hieman hahmosi voimista. esim. kauanko on tiennyt niistä, kauanko on harjoittanut niitä, missä, miten, kenen kanssa, kuinka hyvä on? damn minkä näkönen dude
|
|