|
Post by wifix on May 31, 2016 19:46:01 GMT
LOMAKE POSEIDON | ♂ | pacorro videl parry | 20 | biseksuaali, vapaa | veera + hieman hahmosi voimista. esim. kauanko on tiennyt niistä, kauanko on harjoittanut niitä, missä, miten, kenen kanssa, kuinka hyvä on? oi ihana diego diego on ihana ku se on sellane kiltin näköne muta samal sellane kunnon "pahiksen" näköne :'DDDD
|
|
|
Post by nea on May 31, 2016 19:50:31 GMT
diego on ihana ku se on sellane kiltin näköne muta samal sellane kunnon "pahiksen" näköne :'DDDD jep!! jossai vaihees en tykänny diegost yhtää, mut nykyään se on bae XDD
|
|
|
Post by wifix on May 31, 2016 19:52:25 GMT
diego on ihana ku se on sellane kiltin näköne muta samal sellane kunnon "pahiksen" näköne :'DDDD jep!! jossai vaihees en tykänny diegost yhtää, mut nykyään se on bae XDD mä en itseasias tykänny siit koskaan paljoo, mut tänää ku katoin sen kuvii uudestaa nii tuli semmone "ui jumpe" fiilis :DDDDDDDD
|
|
|
Post by tulikuningatar on Jun 1, 2016 11:41:00 GMT
Vieläkö tänne uskaltaa tulla koska voisin olla liten kiinnostunu
|
|
|
Post by marianne on Jun 1, 2016 11:57:47 GMT
Vieläkö tänne uskaltaa tulla koska voisin olla liten kiinnostunu tottakai uskaltaa
|
|
|
Post by nea on Jun 1, 2016 15:47:57 GMT
Vieläkö tänne uskaltaa tulla koska voisin olla liten kiinnostunu todellaki uskaltaa 8)
|
|
|
Post by marianne on Jun 1, 2016 18:23:30 GMT
ainii voi perkele se lomake
|
|
|
Post by marianne on Jun 2, 2016 17:23:44 GMT
tääki ois vaihtoehto :-)) atuna
|
|
atuna
Tonttukissa
|
Post by atuna on Jun 2, 2016 20:04:16 GMT
Luojalle kiitos - ei-raamatullisessa mielessä, vaan roolipelin luojalle kiitostani tässä viserrän :3 Ihanaa ku löysin tän sivuston ja tän ropen ja ah, tekee nii maan pirusti mieli roolaa pitkän tauon jälkee <3 Tosiaa, lompsuu tulos Areen pojalle huomisen puolella ja näin btw jos joku tunnistaa viel gosusta, ni hei vaan, olin - ja oon mä vieläkin - MurZu-fani JA muuten - onks se Areen (niinku oon aina kirjottanu) vai Areksen? Ku molempii oon nähny
|
|
|
Post by nea on Jun 2, 2016 20:12:01 GMT
Luojalle kiitos - ei-raamatullisessa mielessä, vaan roolipelin luojalle kiitostani tässä viserrän :3 Ihanaa ku löysin tän sivuston ja tän ropen ja ah, tekee nii maan pirusti mieli roolaa pitkän tauon jälkee <3 Tosiaa, lompsuu tulos Areen pojalle huomisen puolella ja näin btw jos joku tunnistaa viel gosusta, ni hei vaan, olin - ja oon mä vieläkin - MurZu-fani JA muuten - onks se Areen (niinku oon aina kirjottanu) vai Areksen? Ku molempii oon nähny MÄ MUISTAN SUT!!! omg mut ömn mä käytän milloin kumpaakin
|
|
|
Post by Jp on Jun 2, 2016 20:16:31 GMT
Luojalle kiitos - ei-raamatullisessa mielessä, vaan roolipelin luojalle kiitostani tässä viserrän :3 Ihanaa ku löysin tän sivuston ja tän ropen ja ah, tekee nii maan pirusti mieli roolaa pitkän tauon jälkee <3 Tosiaa, lompsuu tulos Areen pojalle huomisen puolella ja näin btw jos joku tunnistaa viel gosusta, ni hei vaan, olin - ja oon mä vieläkin - MurZu-fani JA muuten - onks se Areen (niinku oon aina kirjottanu) vai Areksen? Ku molempii oon nähny Areen mun mielestä... tuun itsekin Areksen pojal ku Angelukselle homokaveri.
|
|
|
Post by nea on Jun 3, 2016 17:45:44 GMT
haluisin nii paljo alottaa tän (
|
|
|
Post by marianne on Jun 3, 2016 17:47:08 GMT
haluisin nii paljo alottaa tän ( mäki (( atuna hinaa ihana pyllys tänne
|
|
|
Post by nea on Jun 3, 2016 17:48:23 GMT
haluisin nii paljo alottaa tän ( mäki (( atuna hinaa ihana pyllys tänne haluaisin et sä teet lomakkeen ( taino te molemmat (
|
|
|
Post by marianne on Jun 3, 2016 17:49:07 GMT
mäki (( atuna hinaa ihana pyllys tänne haluaisin et sä teet lomakkeen ( taino te molemmat ( kokoaja mutku teen yhtee toiseenki 8))
|
|