|
Post by Angelus on May 31, 2016 0:08:25 GMT
Oho, se on jo kolme
|
|
|
Post by Jp on May 31, 2016 2:15:45 GMT
Se on koukuttava tiedän...
|
|
|
Post by Angelus on May 31, 2016 3:44:47 GMT
Ehkä liiankin. Kivat kolmen tunnin unet.
|
|
|
Post by Jp on May 31, 2016 6:47:34 GMT
Mun kaverikin jäi, kun mainitsin sille siit.
|
|
|
Post by Angelus on May 31, 2016 8:21:57 GMT
Toisaalta siit voi olla vähän vaikee tehdä ropee. Jos innostut pelaa niin hillun siel harakanvarpaana. Kokeilin vaikka kuinka monta nimeä ennen kuin tuli hyväksyttävä. Ja tosiaan se hyväksytty on Helsinki
|
|
|
Post by Jp on May 31, 2016 8:24:18 GMT
Toisaalta siit voi olla vähän vaikee tehdä ropee. Jos innostut pelaa niin hillun siel harakanvarpaana. Kokeilin vaikka kuinka monta nimeä ennen kuin tuli hyväksyttävä. Ja tosiaan se hyväksytty on Helsinki Vois joskus pelata...
|
|
|
Post by Magnifique on May 31, 2016 15:19:06 GMT
iha vaa jos teet nii voisin tulla ^^ ja voin tulla myös pelaamaan ihan sitä peliä jos kaipaat seuraa
|
|
|
Post by Jp on May 31, 2016 15:51:38 GMT
harakanvarvas nimellä löydyn... pyydä kamuks.
|
|
|
Post by Magnifique on May 31, 2016 15:53:57 GMT
harakanvarvas nimellä löydyn... pyydä kamuks. pyysin jo, olin nopee c: oon siis mschanandlerbong
|
|
|
Post by Jp on May 31, 2016 15:55:01 GMT
joo...kiitos
|
|
kuro
Ninja The Cat
so i'll paint you a clear blue sky
|
Post by kuro on Jun 1, 2016 14:22:55 GMT
uijjuma haluan mafian
|
|
|
Post by Jp on Jun 1, 2016 14:51:57 GMT
Ok
|
|
|
Post by MayMay on Jun 9, 2016 19:23:52 GMT
oi kiinnostais!
|
|
|
Post by MayMay on Jun 9, 2016 19:26:37 GMT
ja miut löytää sieltä nimellä Ticada, et saa pyytää kamuks :3
Tietääks muuten joku muu tän tunteen, ku sut telotetaan syyttömänä ja kukaa ei usko sua ku kerrot olevas lääkäri ?
|
|
|
Post by Jp on Jun 9, 2016 19:36:46 GMT
luulevat serial killeriks... investin tulos on sk/doc
Sheriff näkis sun syyttömyyden...sen tulos on innocent...
Ongelma ton kanssa on se, et kun kahden henkilön tulos on sama niin invest ei voi tietää omilla keinoillaan et kumpi on kumpi. Sheriff näkee suurimman osien syyllisyyden/syyttömyyden, mut godfatherii vastaa kumpikaa ei voi tietää ku invest saa gf/mayor ja sheriff innocent...tosin onneksi Mayor pystyy ilmiantaa itsensä, joten se toinen gf/mayor on pakko olla gf... invest + sheriff - team on tehokas yhdistelmä kuten myös invest + jailor tai sheriff + jailor (ei yhtä toimiva ku invest + jailor, mut tehokas jos sheriff löytää mafiaa/muita pahoja rooleja niin jailor voi hoitaa pois päiviltään) Lookout minkä tahansa edellisen kaa on myös kiva, ku lookout voi nähdä nimeltä ketkä vieraili henkilön x luona ja esim itse oon mafian jäsrnenä kärähtäny ku sk ja minä käytiin tappaa yks tyyppi (en tienny ennen murhaa et sk oli siel myös) niin sit seuraavana aamuna siin oli se ilmoitus et tää mun tappama tyyppi on kuollu ja et sk + mafia (minä) tappo sen... sit siin jossain vaiheessa joku tiwnist sano et minä ja joku muu oltiin ton tyypin luona ja kun se oli kuollu meidän visitin jälkeen niin mut sit hirtettiin syytettynä murhasta.
|
|