|
Post by kaisa on Jun 3, 2016 21:59:43 GMT
oon onnellinen, etten oo jb keikal permannol koska se on varmaan hulluin paikka ikin olla permannol XD mut selenan keikal sit permannolle innolla ootan sitä haha XDDD voin vaa uskoo kui kamala siel on vitsi pääsispä jonnee keikalle taas :-(( jb keikka on ain yks hemmetin sotatanner ja pelottaa et onks se selenaki XD
|
|
|
Post by sini on Jun 3, 2016 22:01:12 GMT
haha XDDD voin vaa uskoo kui kamala siel on vitsi pääsispä jonnee keikalle taas :-(( jb keikka on ain yks hemmetin sotatanner ja pelottaa et onks se selenaki XD joo oon vähä kuullu XDD
|
|
|
Post by kaisa on Jun 3, 2016 22:03:02 GMT
jb keikka on ain yks hemmetin sotatanner ja pelottaa et onks se selenaki XD joo oon vähä kuullu XDD mä en älyy mikä ihmsii vaivaa siel, repii toisii hiuksist ja jyrää oikeesti päält xd vaik haluisin nähä jb iha tosi lähelt nii en oo maksamas melkee 200 euroo siit et mun hiukset revitää pääst ja et mun päälle tallotaa XD
|
|
|
Post by sini on Jun 3, 2016 22:08:43 GMT
mä en älyy mikä ihmsii vaivaa siel, repii toisii hiuksist ja jyrää oikeesti päält xd vaik haluisin nähä jb iha tosi lähelt nii en oo maksamas melkee 200 euroo siit et mun hiukset revitää pääst ja et mun päälle tallotaa XD joo en miäkää XDD sillo 1dn stadikan keikal mun ees oli varmaa 2 metrinen nainen joka aina ku lähin siirtyy vasemmalle tai oikeelle nii huito käsillää silee etten päässy lähtee minnee suuntaa vaa olin sen selän takaan koko keikan ajan jäi vähä paha maku siint et piti alkaa tönii vaik en ees yrittäm menmä sen etee tai mitää xd sit ku oon niin äkkipikanen nii loppukeikast ku se osu minuu kyynärpääl poskee nii löin sit puhelimel takaraivoo ku olin lopettan kuvaamisen ja ku se käänty kattoo nii olin iha ku mitää ei ois tapahtun XDD
|
|
ebba
Ninja The Cat
olen vain pieni ja viaton
|
Post by ebba on Jun 4, 2016 10:14:37 GMT
itse oli queenin keikalla ja toivun vieläkin. ++ fakta et 5sos tuli kattoo sitä keikka en ehkä selvii ps. must bieberin keikal oli hyvä meininki! ei mua ainakaa tönitty sillee et se ois ees haitannu XD mut olin eturivis et ehkä se pahempi tönimine oli siel taaempana
|
|
|
Post by pokemon on Jun 4, 2016 10:46:56 GMT
- voisin koittaa keksiä chloelle jotaki roolittavaa - roolaatsä ensi natel vai pelaanks mä esmeel? 8)
|
|
|
Post by wifix on Jun 4, 2016 11:26:39 GMT
- voisin koittaa keksiä chloelle jotaki roolittavaa - roolaatsä ensi natel vai pelaanks mä esmeel? 8) - öää oon aatellu et sä roolisit ensin esmeen reaktionXDDD
|
|
|
Post by pokemon on Jun 4, 2016 11:33:25 GMT
- roolaatsä ensi natel vai pelaanks mä esmeel? 8) - öää oon aatellu et sä roolisit ensin esmeen reaktionXDDD - okei, alan pelaileen :DD
|
|
|
Post by pokemon on Jun 4, 2016 12:46:42 GMT
Esmee Yvonne Agatha Lopez seisoo toisten välillä paikoillaan, odottaen miesten seuraavaa reaktiota. Sitä kuitenkaan ei tarvinnut kauaan odottaa, kun Dixonin toivuttua iskustaan päätti hän antaa toisen takaisin - se nyt vain valitettavasti ja ehkä toivottavasti osui väärään henkilöön. Vaaleaverikkö olisi varmaan iskun voimasta lentänyt maahan, ellei olisi vain melkein suunnilleen lentänyt takana olevan Naten "syliin", oikeastaan toisen yläkropan lähettyville. Vaikeasti nielaisten Lopez vie kätensä poskiluulleen, nojaten päällään Naten rintakehään ettei toinen näkisi naisenalun kivuliaita irvistelyjä - ihan ulkonäönsä takia, mutta enimmäkseen sen että miehen reaktio ei olisi todellakaan hyvä. Itseään keräten Esmee jähmettyi hetkeksi paikoilleen kuin odottaen jonkun saavan hiljaisuuden pois. Kerrankin elämässään Esmee Lopez jäi sanattomaksi, eikä tiennyt mitä hänen olisi tällä hetkellä kuulunut tehdä. Dixon oli luultavasti yrittänyt lyödä Natea, mutta hieman heiveröisempi vaaleaverikkö otti osumaa. Nainen kyllä hyvin tiesi, että väliin mennessään voisi saada osumaa - mutta kuitenkin se tuntui hieman pahemmalta mitä hän osasi kuvitellakkaan. Esmee ei olisi järin hyvä varmaankaan tappelemaan, kun nyt jo tuntui iskut riittävän. Miten helvetissä Nate ja Dixon pystyivät hakata toisiaan ja jatkaa sitä kokoajan vaikka kivut olivat varmasti todella kovat. Hitaasti poskiluullaan kättään leputtaen nostaa pelokkaan katseensa pidempään mieheen aivan edessään, toivoen Naten hoitavan tilanteen mahdollisimman asiallisesti vaikka se olisi liikaa toivottu. Nyt tappelu tulisi ehkä kestämään kauemmin tai sitten Winslow pitäisi huolen Esmeestä. Alahuultaan purren nainen antaa kätensä valua pois poskeltaan, varmistaen ettei siitä tulisi verta - mikä oli todella epätodennäköistä. Sen varmistettuaan nuolaistaan vaikeasti ja viedään silmänsä katselemaan Natea, hämmentyneenä kaikesta tapahtuneesta. Tämä jos mikä auttoi naista selviämään humalatilastaan.
|
|
|
Post by wifix on Jun 4, 2016 16:10:43 GMT
nate carter winslow - oli jo ehtinyt valmistautumaan tulevaa iskua varten, kunnes Esmee tuli kuin tulikin kaksikon väliin, Chloen vain katsellessa sivummalta alahuultaan purren. Pienesti huokaisten Winslowin vanhin poika oli jo valmiina työntämään naisen pois heidän väliltään, kunnes seuraava isku jo lensikin ja koko huone Dixonin kirosanoja lukuunottamatta hiljeni. Kaikki meni hyvin nopeasti, mutta herra ehti silti tajuta täysin hyvin mitä juuri oli tapahtunut. Paikoilleen jähmettyen, hän seurasi tarkkaavaisena kuinka lyhyempi nainen käänsi katseensa häneen, paljastaen punoittavan poskensa. Hiljaiseen äänensävyyn kiroten hän hipaisi varovaisesti naisen poskea, jonka jälkeen katse siirrettiin edellään seisovaan mieheen, siirtäessään naisen varovaisesti kauemmas. Nyt pelkästä vihasta täristen, Nate tarrasi tiukasti toisen kauluksesta kiinni, kampittaen miehen maahan alta aikayksikön - suoraan lasisen, puiset kehykset omaavan sohvapöydän ylle, lentäen tietenkin itse mukana. Eipä tuollaisen ohuen lasin rikkomiseksi paljoakaan tarvittu, jonka vuoksi sirpaleita lentelikin pian pitkin olohuonetta aivan kuten elokuvissa. Ja jos aivan rehellisiä oltiin, sattui Winslowiakin lasku lasipöydän päälle, mutta ei antanut sen juurikaan häiritä menojaan. Päinvastoin. Voimiaan keräillen herra kapusi hetkeäkään epäröiden toisen päälle heti maahan lennettyään, iskien vielä kerran toista kasvojen alueelle. - nyt lyhyt tökerö huono sekava rooli mutta (:
|
|
|
Post by nea on Jun 4, 2016 17:09:56 GMT
dixon ei ehtinyt tajuamaan mitä tapahtui, kun tunsikin helvetillistä kipua selässään. Selkä oli hänelle aina se arka paikka, pieninkin osuma tuntui koko kehossa, puhumattakaan nyt, kun se läpäisi lasisen pöydän, ja osui kovaan lattiaan. Kirosanoja ei vieläkään säästelty, vaan lueteltiin kauniissa jonossa. Tässä hetken sisässä hän on kiroillut enemmän, kuin useimmat koko elämänsä aikana, joka oli sinäänsä ihan hauska juttu. Tai ei itsestään kiroilu, vaan ajatella asioita, jotka eivät millään tavalla liittyneet tilanteeseen. Nate olisi ihan hyvin ehtinyt tässäkin lyödä Dixiä niin, että tältä lähtisi taju, ja tajuaisi tummahiuksinen tilanteen vasta herättyään, jos silloinkaan. Huomaa, että hän pysyy täydellisesti mukana siitä, missä mennään. Mitään suurempia rimpuiluja ei hän jaksanut edes yrittää, kun toinen kapusi tämän päälle. Turhaahan se olisi ollut, veisi vain voimia, jotka olivat nyt jo aikalailla lopussa, joka tosin johtui kivusta. Kipu vei kaikki voimat, ja olisi tämä voinut vain huutaa haluavansa vittuun täältä. Toisaalta mitä se olisi auttanut? Olisiko Nate päästänyt tämän niin vain? Ei. Ei todellakaan. Uuden iskun saadessaan olisi Dixon voinut nostaa kätensä ylös antautumisen merkiksi, jos se olisi kuulunut tapoihin. Mutta kun ei kuulunut, päätyi hän murahtamaan ja luomaan katseen, jolla voisi tappaa Nateen. ''Ootko sä vittu tyytyväinen, saatko sä jotain vitun mielihyvää siitä, et hakkaat ittees pienempii, eks sä pärjää isommille? Aika surullista'', Dixon selitteli tietäen, ettei yksikään sana edesauttanut asiaa millään tasolla. Luultavasti Nate vain suuttuisi enemmän. charon ei todellakaan halunnut jäädä yksin, joten päätyi astelemaan sisään taloon. Hyvien tapojensa mukaan meinasi hän riisua kenkänsä, mutta muisti sekunttia aikaisemmin ensimmäisen kengät riisumista, ettei se ollut okei täällä. Ei kenkiä tarvinnut riisua - ei kukaan muukaan ollut riisunut, tai jos oli, ei ne ainakaan olleet eteisessä. Ehkä takapihan terassilla, mutta ihan sama. Olkoot. Hän asteli sinne, mistä suurin ääni kuului, eli olohuoneeseen. Parikin tuttua naamaa tuli vastaan, muttei hän jäänyt vaihtamaan heidän kanssaan kuulumisia, vaan mutisi heipat ja asteli kädet syvällä taskuissaan tapahtumapaikalle. Dixon oli tämän lapsuudenystävä, ja ehkä yksi niistä ainoista, joka on lapsuudesta saakka pysynyt tuon rämäpään ystävänä aina tänne asti. Hän oli ehkä hieman ylpeäkin itsestään, mutta ennenkaikkea Dixonista, joka ei ollut kovin hyvä sosiaalisessa vuorovaikutuksessa. Suhteiden ylläpitämisestä, sekä luomisesta puhumattakaan. ''Mitä on tapahtunut?'' päätyi tekoblondi kysäisemään yhdeltä naiselta, joka selitti tilanteen. Tietenkin olisi sen voinut päätelläkin, että Dix oli häviöllä. Kuitenkaan Charon ei heti mennyt väliin, vaikka mieli tekikin. Hän olisi voinut mennä, mutta päätyi hetkeksi ainakin katsomaan viereltä, pärjäisikö Dix, vai olisiko väliin pakko mennä, ettei toinen menettäisi henkeään, tai edes tajuaan. Jos alkaisi näyttämään vähänkin nykytilannetta huonommalta, ei hän epäröisi väliinmenemistä. Moni samaisessa huoneessa luultavasti epäröi, ja mieluummin poistuisi paikalta, kuin menisi väliin, tai pyytämään apua. Charon ei sattumalta kuulunut kumpaankaan porukkaan, vaan oli enemmän 'teen sen ihan itse' - kastiin kuuluva ihminen. xx nä oli nyt molemmat aika shittii ku kiireellä kirjotin XD
|
|
|
Post by kaisa on Jun 4, 2016 21:58:53 GMT
- mä roolaan huomen masonil koska kukaa ei haluu et yritän nyt XD nea tietää syyn
|
|
|
Post by kaisa on Jun 5, 2016 11:19:22 GMT
Mason Noah Mcquinn oli enemmänkin kuin tyytyväinen siihen, että hänen ja Gabriellen väliltä löytyi vielä jotain. Naisen huulet tuntuivat vieläkin yhtä ihanilta ja mies olisi halunnut jatkaa pidemmällekin ellei Callie olisi tullut huutamaan oven taakse. Pienesti päätään pudistaen hän katsoi pienesti pahoittelevana naista ja nousi ylös sängyltä. "Lupaa mulle, että me jatketaan vielä tästä mihin jäätiin ja, ettet tunge alakerran tappeluun mukaan", Mcquinn sanoi Gabrielle ja toivoi, ettei oikeasti toinen yrittäisi tunkea miesten väliin, koska mitä luultavammin voisi nainenkin saada vahingossa osumaa. Ärsyyntynyt ilme kasvoillaan Mason poistui huoneestaan ja kiiruhti nopeasti alakertaan ja kuuli jo portaissa miten jotain meni rikki. Olohuoneen sohva pöytä oli uusittu jo muutamaan otteeseen ja jouduttaisiin mitä luultavammin uusimaan tämänkin illan aikaa. Olohuoneeseen päästyä mies tarkkaili hetken aikaa tilannetta ja huomasi Esmeen punoittavan posken. Mcquinn vihasi sitä, kun naiset koittivat aina tunkea heidän tappeluiden väliin huonolla menestyksellä. "Noni te ootte tuhonnu jo ihan tarpeeks toisianne ja mun kämppää, joten oiskohan aika jo lopettaa", Mason murahti ja katsoi aluksi Winslowta ja sitten maassa makaavaa stapletonia. Muutenkin mies ei halunnut juhliinsa ruumita ja Dixon rupesi näyttämään uhkavaasti sellaiselta. "Musta tuntuu, että ainakin ulkonäön perusteella Stapleton muistaa taas toivottavasti hetken aikaa, että joskus on vaan parempi pitää se naama kiinni, eikä kaivaa verta nenästä", Mason tuhahti vielä ja toivoi, että tappelu loppuisi, koska muuten joku vieraista varmaan vielä soittaisi paikalle poliisit selvittämään riitaa ja sitä ei haluttu. Poliisien saapuminen paikalle olisi ollut pahin mahdollinen vaihtoehto ihan vain sen takia, että talo oli täynnä huumeita sekä vahvasti päihtyneitä alaikäisiä. Mcquinn ei halunnut joutua poliisien kanssa tekemisiin siitä mitä kaikkea hänen talostaan voisi löytyä ja selittämään tappelua. Joten varottaivat katse kasvoillaan Mason katsoi kumpaakin miestä aina vähän väliä ja toivoi, että viesti olisi mennyt perille. Ei hän todellakaan Dixonia puolustanut, mutta koitti vain kerrankin ajatella jotenkin järkevästi ja asioiden seurauksia. - hups mun oli pakko vaihtaa kuvaa xd -- iha sika kökkö mut oli pakko saada jotai roolattuu XD
|
|
|
Post by sini on Jun 5, 2016 11:39:59 GMT
GABRIELLE JAYLEE SLAYTON oli jo siirtämässä kättään miehen kaulalta, liu'uttaen sitä kohti miehen paidan helmaa, pitäytyen edelleen suudelmassa. Kuitenkin sen keskeytti oven takaa kuuluva huuto, jolloin nainen päätyi hieman pettyneen oloisena irrottautumaan miehestä, mutristaen huuliaan. Hän ei todellakaan kaivannut mitään ylimääräistä juuri nyt, kun kaksikko oli viimeinkin päässyt sopuun ja jutellut asioista. Katseensa tummaverikkö piti edelleen miehessä, kuunnellen tämän sanat. Huolehtivainen. Kyllä nainen siintä piti, että Mason huolehti hänestä nytkin. "Varmasti jatketaan", Gabrielle päätyy toteamaan pienen virneen keran, laskien hellän suukon vielä nopeasti miehen huulille. Katseensa hän vei huoneesta poistuvaan mieheen vielä, jonka jälkeen päätyi nousemaan ylös sängyltä. Suoraan sanottuna hän ei edes halunnut nähdä missä kunnossa kaksi tappelevaa miestä oli. Molemmat kuitenkin naisen ystäviä, jonka takia nainen ei missään nimessä halunnut olla katsomassa kaksikon tappelemista. Oli siellä muita ihmisiä, jotka pystyivät menmä väliim. Nyt vielä Mason lisänä. Muutaman askeleen hän ottaa kauemmas sängystä, päätyrn nostamaan miehen viskomia tavaroita, joita päätyi nostelemaan läheisille tasoille, vaikka ei varmastikkaan laittanut niitä oikeille paikoille. Mies voisi myöhemmin sen tehdä. Gabrielle päätyi vain kohteliaana auttamaan edes hieman. Kuitenkin muutaman minuutin jälkeen nainen antoi uteliaisuuden vallata. Voisihan se olla jo niin, että tappelu oli jo ohi, jolloin tilanne olisikin jo paljon parempi. Korkokenkänsä nainen laittoi jalkoihinsa, päätyen suuntaamaan sitten pois Masonin huoneesta ja kohti portaita. Kauaakaam naiselts ei mennyt, kun hän pääsi jo tuhottuun olohuoneeseen. Hellästi nainen puri huultaan, yrittäen parhaansa mukaan peittää jännityksen. Muutamalla askeleella nainen pääsi Masonin vierelle, kietoen kätensä toisen ympärille sivulta. Vielä hän oli pitänyt lupauksensa Masonille ja oli muutenkin pääytänyt, ettei aikoisi enää todellakaan hypätä väliin. Nainen ei viitsinyt sano kummallekkaan tappelupukarille mitään, yrittäen vain pysyä puolueettomana.
|
|
|
Post by wifix on Jun 5, 2016 11:46:56 GMT
nate carter winslow - suoraan sanoen tärisi raivosta, ja oli lähes valmis hakkaamaan toisen sairaalakuntoon. Eipä olisi ensimmäinen kertakaan. Lähes joka juhlissa joissa mies kävi kääntymässä, sai hän itsensä ongelmiin tavalla tai toisella - joskus huumevelkojen vuoksi, joskus vain pelkän vittuilun takia. Oli syy mikä oli, ei häntä enää juurikaan nähnyt ilman mustelmia taikka mustaa silmää. Ja minkäpä tuollekkaan nyt voi, heikot hermot sekä selkeät vihanhallinta ongelmat eivät sopineet yhteen, ei sitten millään. Kättään seuraavaa lyöntiä varten jo kohoittaen, siirsi herra nopeasti katseensa huoneeseen saapuneeseen Masoniin, päätyen vain katsomaan toista sanaakaan sanomatta. Alahuultaan hän puri tiukasti, kuunnellessaan samanaikaisesti miehen puheita itseään sisäisesti rauhoitellen. Toista uskottiin sekä toteltiinkin lähes aina, ja näin käy tietenkin nytkin - vaikka kovasti miestä haluttaisiin lyödä vielä pariin otteeseen. Pienesti murahtaen hän kuitenkin päätyi nousemaan pois toisen päältä, luoden miestä kohden vain yhden murhaavan katseen, potkaisten Dixonin kylkeä samanaikaisesti vielä viimeisillä voimillaan, ennen kuin herra lähtikin jo askeltamaan kohti ulko-ovea. Hän ei ollut laisinkaan hyvällä tuulella, päinvastoin. Hän halusi vieläkin lyödä jotain, ja joka kohdassa vartaloaan tuntui pientä, pistävää kipua. Ei se niinkään sattunut, mutta tuntui kuitenkin. chloe delilah winslow - säikähti jopa itsekkin pienoisesti, kaksikon lentäessä läpi lasisen sohvapöydän, saaden kaiken tuon ohessa jopa pöydän puiset karmit hajalle. Päätään pienesti pudistellen hän seuraili tilannetta vielä hetken, kunnes vihdoin ja viimein Mason päätti astua kaksikon välille - valehtelematta hän pystyi sanomaan, että tiesi veljensä tottelevan kyseistä herraa, ja suoraan sanoen hän hyppäisi varmasti jopa junan alle toisen perässä. Eipä mies muuten kenenkään pillin mukaan mennyt, mutta ystävien kanssa hän oli astunut sille linjalle, että tekisi heidän puolestaan mitä vain, ja tällä hetkellä Mason sekä Nate olivat jopa yllättävän hyviä ystäviä ajatellen veljensä huonoja sosiaalisia taitoja. Winslowin lapsista keskimmäinen ehti jo huokaista silkasta onnesta huomatessaan vain hieman vanhemman veljensä noustessa Dixonin päältä, mutta palasi takaisin huonoon oloonsa miehen iskiessä vielä viimeisen, hyvin kivuliaan näköisen potkun toisen kyljelle - tuossa vaiheessa olisi hänenkin jo tehnyt mieli sanoa veljelleen pari valittua sanaa mutta ei itse kehdannut. Kyllä joku sen vielä hänen puolestaan tekisi. Ripein askelin Chloe askelsi maassa makaavan mieshenkilön luokse mekkoaan paremmin päälleen asetellen, kyykistyen sitten korkokenkiensä varassa niin hyvin kuin suinkin vain pystyi. "Oletko kunnossa?" nainen päätyi kysymään hiljaiseen äänensävyyn, katsoen toista hyvinkin huolissaan. Myönnettäköön että kysymys oli tyhmä, mutta se nyt vain tuli hänen mieleensä ensimmäisenä. - lol vaihdoin chloen kuvan + kesti taas hieman muttah
|
|