|
Post by wifix on Jun 3, 2016 21:30:54 GMT
jooo o mä en pysty kyl tänää roolaa mitää vaik kaisa saiski roolattuu :DD oon niin masentun nyt kui nopeest se oli ohi :-((( haluun takas itkettää koska mikey ennen jet black heartii - jos kyse on siitä 5sos keikasta niin tunnen pakolliseksi tarpeeksi ilmoittaa että mul oli lippu (suht hyville paikoille) mut myin sen viime viikol et voin olla mun kaverin kaa tänää :DDDDDD moi
|
|
|
Post by sini on Jun 3, 2016 21:34:21 GMT
jooo o mä en pysty kyl tänää roolaa mitää vaik kaisa saiski roolattuu :DD oon niin masentun nyt kui nopeest se oli ohi :-((( haluun takas itkettää koska mikey ennen jet black heartii - jos kyse on siitä 5sos keikasta niin tunnen pakolliseksi tarpeeksi ilmoittaa että mul oli lippu (suht hyville paikoille) mut myin sen viime viikol et voin olla mun kaverin kaa tänää :DDDDDD moi en ikin ois pystyn siihen XDDD hoidin kaiken sillee ettei tänää ollu mitää ja omg voitti molemmat one directionin keikat iha 6-0
|
|
|
Post by kaisa on Jun 3, 2016 21:42:20 GMT
-olitteks teki 5sos keikal ??
|
|
|
Post by kaisa on Jun 3, 2016 21:43:29 GMT
- jos kyse on siitä 5sos keikasta niin tunnen pakolliseksi tarpeeksi ilmoittaa että mul oli lippu (suht hyville paikoille) mut myin sen viime viikol et voin olla mun kaverin kaa tänää :DDDDDD moi en ikin ois pystyn siihen XDDD hoidin kaiken sillee ettei tänää ollu mitää ja omg voitti molemmat one directionin keikat iha 6-0 mul ei mikää mee one direcitonin ohi yhe nii henkilökohtasen muiston takii mut toi oli kyl ehdoton kakkonen heti one directionin jälkee
|
|
|
Post by sini on Jun 3, 2016 21:43:58 GMT
-olitteks teki 5sos keikal ?? joo 8)
|
|
|
Post by kaisa on Jun 3, 2016 21:44:30 GMT
-olitteks teki 5sos keikal ?? joo 8) mä katoin niit videoit mitä otin sielt ja rupesin nyt sit itkee yksi pimees huonees XD
|
|
|
Post by sini on Jun 3, 2016 21:45:05 GMT
en ikin ois pystyn siihen XDDD hoidin kaiken sillee ettei tänää ollu mitää ja omg voitti molemmat one directionin keikat iha 6-0 mul ei mikää mee one direcitonin ohi yhe nii henkilökohtasen muiston takii mut toi oli kyl ehdoton kakkonen heti one directionin jälkee muuten one directionin keikat on ollu mahtavii ainaki ne mis oon ollu mut järjestelyt on ollu mun mielest niin päin helvettii et tää meni ykköseks. ja jotenki osasin nauttii täst iha eri taval <3
|
|
|
Post by sini on Jun 3, 2016 21:45:50 GMT
mä katoin niit videoit mitä otin sielt ja rupesin nyt sit itkee yksi pimees huonees XD en uskalla kattoo mun parii hassuu videoo :-(( omg mua itketti ku don broco oli niin vähä aikaa laval ku tykkään niist niin paljo <3
|
|
|
Post by kaisa on Jun 3, 2016 21:47:20 GMT
mä katoin niit videoit mitä otin sielt ja rupesin nyt sit itkee yksi pimees huonees XD en uskalla kattoo mun parii hassuu videoo :-(( omg mua itketti ku don broco oli niin vähä aikaa laval ku tykkään niist niin paljo <3 mä en kerenny mun kaverin kaa kattoo sitä lämppärii ku sählättii vähä meijä matkojen kaa xd mut siis en ees ollu mikää kauhee iso fani, mut oon nii onnellinen et menin tonne keikalle, koska toi oli nii ihana varsinki se jet black heart <3 mun ois tehny mieli juosta sielt katsomost lavalle XD
|
|
|
Post by sini on Jun 3, 2016 21:47:56 GMT
ja tuol oli jotenki iha erilainen fiilis et ihmiset oli niin mukavii ja sisään menos ei ollu mitää ongelmaa vaik olin ihan etummaisten joukos et kukaa ei tönin tai mitää 1d keikal oon aina joutun tönityks ja stadikal mua yritettii koko aja ohittaa ja sit suututtii ku pyysin siirtyy pois jotenki ihmiset oli vaa paljo pirteempii ja sit vaa laulettii siel kaikkee <3
|
|
|
Post by sini on Jun 3, 2016 21:48:47 GMT
en uskalla kattoo mun parii hassuu videoo :-(( omg mua itketti ku don broco oli niin vähä aikaa laval ku tykkään niist niin paljo <3 mä en kerenny mun kaverin kaa kattoo sitä lämppärii ku sählättii vähä meijä matkojen kaa xd mut siis en ees ollu mikää kauhee iso fani, mut oon nii onnellinen et menin tonne keikalle, koska toi oli nii ihana varsinki se jet black heart <3 mun ois tehny mieli juosta sielt katsomost lavalle XD siid apua itkin niin paljo yritin vaa kasaa itteni XDD olin varmaa jo kahen aikoihi siel ja sit kävin siin juna-asemal ain välil XDD
|
|
|
Post by kaisa on Jun 3, 2016 21:49:43 GMT
ja tuol oli jotenki iha erilainen fiilis et ihmiset oli niin mukavii ja sisään menos ei ollu mitää ongelmaa vaik olin ihan etummaisten joukos et kukaa ei tönin tai mitää 1d keikal oon aina joutun tönityks ja stadikal mua yritettii koko aja ohittaa ja sit suututtii ku pyysin siirtyy pois jotenki ihmiset oli vaa paljo pirteempii ja sit vaa laulettii siel kaikkee <3 oon onnellinen, etten oo jb keikal permannol koska se on varmaan hulluin paikka ikin olla permannol XD mut selenan keikal sit permannolle innolla ootan sitä
|
|
|
Post by kaisa on Jun 3, 2016 21:50:21 GMT
mä en kerenny mun kaverin kaa kattoo sitä lämppärii ku sählättii vähä meijä matkojen kaa xd mut siis en ees ollu mikää kauhee iso fani, mut oon nii onnellinen et menin tonne keikalle, koska toi oli nii ihana varsinki se jet black heart <3 mun ois tehny mieli juosta sielt katsomost lavalle XD siid apua itkin niin paljo yritin vaa kasaa itteni XDD olin varmaa jo kahen aikoihi siel ja sit kävin siin juna-asemal ain välil XDD meil oli onneks paikat alakatsomo 120 nii ei haitannut et tultii vähä myöhäs 8))
|
|
|
Post by sini on Jun 3, 2016 21:56:11 GMT
ja tuol oli jotenki iha erilainen fiilis et ihmiset oli niin mukavii ja sisään menos ei ollu mitää ongelmaa vaik olin ihan etummaisten joukos et kukaa ei tönin tai mitää 1d keikal oon aina joutun tönityks ja stadikal mua yritettii koko aja ohittaa ja sit suututtii ku pyysin siirtyy pois jotenki ihmiset oli vaa paljo pirteempii ja sit vaa laulettii siel kaikkee <3 oon onnellinen, etten oo jb keikal permannol koska se on varmaan hulluin paikka ikin olla permannol XD mut selenan keikal sit permannolle innolla ootan sitä haha XDDD voin vaa uskoo kui kamala siel on vitsi pääsispä jonnee keikalle taas :-((
|
|
|
Post by sini on Jun 3, 2016 21:58:00 GMT
siid apua itkin niin paljo yritin vaa kasaa itteni XDD olin varmaa jo kahen aikoihi siel ja sit kävin siin juna-asemal ain välil XDD meil oli onneks paikat alakatsomo 120 nii ei haitannut et tultii vähä myöhäs 8)) mul oli c-lohko ja rivi 12 8) mun oli pakko olla ajois just sen takii et ehin nähä dan brocon <3 siis varmaa paras lämppäri ikin vail ruotsis 5soski oli tosi hyvä mut ku en sillo ollu kuunnellu niin paljoo etten osan sit laulaa mitää nii en sillee lähten mukaa XDD
|
|