|
Post by nea on Jun 2, 2016 19:17:48 GMT
ne menettää molemmat tyyliin henkensä ellei kukaa tuu välii XDD ehk mason voi jossain vaihees tuolt yläkerrast rynnistää niide välii 8)) mut eka se keskittyy vähä gabriellee se voi hakee charonin ni ne voi yhes mennä välii XD charon voi ottaa dixin hellään käsittelyynsä
|
|
|
Post by pokemon on Jun 2, 2016 19:24:28 GMT
- käyn nopsaa suihkussa, sitten tuun pelailee 8))
|
|
ebba
Ninja The Cat
olen vain pieni ja viaton
|
Post by ebba on Jun 2, 2016 19:26:53 GMT
Iris Evelyn Rose seisoskeli paikallaan nojaten ovenkarmiin. Toisessa kädessä oli puolillaan oleva kuppi. Se oli täyetty oluella jossainvaiheessa iltaa, mutta hän ei oikein saanut sitä kumemmin alas. Olut ei ollut mitään hänen suosikkiaan. Henkilökohtaisesti Iris oli enemmän siiderin ja muiden makeiden juomien kannalla. Olut meni vasta kun oltiin tarpeeksi humalassa. Huokaisten nainen vilkuili ympärilleen. Kamalasti tuttuja ei kuitenkaan näkynyt, joten nainen päätti lähteä tupakalle. Harvemmin hän tupakkaa poltti, mutta aina silloin tällöin sitä tuli harrastettua. Aikalailla bilekäyttöä. Punaisen kupin hän laski ensimmäiselle tasolle jonka huomasi ja lähti sitten pujottelemaan ihmisten välistä, yrittäen välttää muiden tönimistä. Hän ei kaivannut ylimääräistä draamaa siitä kun joku ottaa pienen hipaisun itseensä. Matka ulko-ovelle keskeytyi aulaan, kun hän näki seillä tutut kasvot. ”Connor, Hei!” Iris sanoi hymyillen, astellessaan toisen eteen. ”Ajattelin juuri mennä käymään ulkona, tuutko mukaan?” hän kysäisi itseään nuoremmalta hymyillen. Kamalan hyvin hän ei nuorta tuntenut, mutta tarpeeksi tietääkseen nimen ja muita perustietoja. Toinen oli vain sen verran häntä nuorempi, että hän ei uskonut heillä olevan paljon yhteistä. Kohtahan se nähtäisiin, jos he saisivat toisistaan seuraa. - anteeks tää nyt oli kamalan kakka :c
|
|
|
Post by kaisa on Jun 2, 2016 19:30:45 GMT
Callie Josephine Foster ei vain saanut millään pyyhittyä suloista hymyään huulilta, koska ei halunnut antaa kuitenkaan itsestään kuitenkaan typerää kuvaa. Hän ei vain voinut sille typerälle hymylleen mitään, koska aina kun hän edes katsoi Charonia nousi hymy väkisinkin naisen kasvoille. Hassuinta kaksikon välillä oli se, että aina melkein joka kerta kun asiat olivat johonkin suuntaan etenemässä Foster oli lopettanut leikin kesken, koska pelkäsi että sängyn puolella tulisikin vain iso pettymys. Tummaveirkkö kuitenkin havahtui omista ajatuksistaan kuullessaan miehen äänen. Ennen kuin nainen mitään tuolle vastasi pääsi hänen huuliltaan pieni naurahdus. "Mcquinn taitaa hoidella Gabriellea yläkerrassa, mutta ne kaksi muuta älykääpiötä luultavasti hakkaa toisiaan hengiltä", Callie vastasi ja pyöritteli samalla silmiään ja huokaisi dramaattisesti. Omaa osuuttaan tappeluun hän ei kertonut, koska ei kokenut että Charon tekisi sillä tiedolla mitään. "mut musta tuntuu, että jonkun on kohta pakko käydä tarkistaa tilanne, koska kukaan ei kuitenkaan kaipaa mitään ruumiita näihin bileisiin", tummaverikkö lisäsi vielä ja vilkaisi nopeasti auki jääneestä ovesta sisälle. Sisältä kuului selvästi tappelun ääniä, mikä kuitenkin pienesti huolestutti Callieta. Vaikka miten Fosterin perheen ainut lapsi olisi halunnut jäädä ulos ja vain sulkea olohuoneen tapahtumat mielestään ei hän kuitenkaan siihen pystynyt. Pienesti äitimäisen luonteen omistava nainen huokaisi syvään ja käänsi katseensa jalkoihinsa ja pohti kävisikö ihan vain nopeasti vilkaisemassa mitä olohuoneen puolelle kuuluu. "Mun on pakko käydä nopeasti kattomassa mitä sisällä tapahtuu, jos mä en tuu minuutin sisällä takas ulos nii tarviin apua", Callie totesi ja hymy haihtui samalla sekunilla hänen huuliltaan. Pienesti päätään pudistaen tummaverikkö tumppasi jalallaan tupakkansa ja lähti kävelemään sisälle olohuoneen suuntaan. Tietysti olohuoneessa odotti karmea näky, joka näkyi myös pienesti järkyttyneenä ilmeensä Fosterin kasvoilla. Muutama kirosana lipui hänen huuliensa välistä samalla, kun lähti nopeasti yläkertaan. Tilanne vaatisi mies voimaa, eikä nainen harkinnut edes hetkeäkään tunkea itse miesten väliin. Masonin oven taakse päätyä Callie päätyi koputtamaan ja koitti huutaa oven läpi, jos Gabrielle ja kodin omistaja sattuisivat kuulemaan. "Mason sun apua tarvitaan alakerrassa !", nainen huusi oven läpi ja astui suosiolla pari askelta taakse päin, ettei vain saisi ovesta nenäänsä. - yritän vääntää jonkun roolin viel masonil --- mua ei luultavasti tuu seuraavaan kahteen päivään näkee tääl ku nii paljon kaikkee menoo
|
|
|
Post by wifix on Jun 2, 2016 19:37:07 GMT
nate carter winslow - ei juurikaan kerennyt tajuamaan tapahtumien kulusta mitään, joten ei mennyt kauaakaan kunnes herra makasikin jo lattialla kasvot veressä. Tai niin hän ainakin itse ajatteli. Todellisuudessa hän oli vain saanut ei edes kovinkaan kivuliaan haavan, joka alkoi nenänvarren kohdilta, ja loppui hieman yli kulmakarvan. Suuri se ei kuitenkaan ollut vaikka siltä kuulostikin, ehkä sen noin pari senttiä jos sitäkään - mutta verta tuli jopa yllättävän paljon. Vaimeasti kiroten Winslowin vanhin lapsi nousi kontilleen, pyyhkäisten nenäänsä, jota pitkin verta valui hitaasti. Viha hänen sisällään tuntui kasvavan hetki hetkeltä enemmän, ja juuri nyt hänen tappelunhaluaan ei voisi estää kukaan muu kuin itse hän. Horjahtaen hän nousi seisomaan, katsoen toista hetkellisesti päästä varpaisiin, ennen kuin naurahti niin vittumaisesti kuin suinkin vain pystyi - ja samassa nyrkki oltiinkin isketty siistissä kaaressa suoraan toisen leukaperään. "Sä olet aivan saatanan hieno esimerkki siitä mitä tapahtuu kun antaa homojen kasvattaa lapsen", Winslow tokaisee päätään pudistellen, päästäen ärsyttävän virneen sekuntin murto-osaksi huulilleen, juuri ennen kuin käänsi päätään sen verran, että sai sylkäistyä osumatta edessään seisovaan mieheen. - tää nyt on tositositosi lyhyt mutta mun pitää kiiruhtaa suihkuun ja valmistautua huomiselle :DD joten tänään siis tulee lyhyempiä rooleja ellen innostu
|
|
|
Post by pokemon on Jun 2, 2016 19:47:36 GMT
- pelaanko tähän väliin?
|
|
|
Post by nea on Jun 2, 2016 19:51:04 GMT
joo pelaa vaa koska koitan sulatella asiaa et mikey oli turussa parin km päässä ja mul ois ollu mahollisuus halaa sitä ((ja koitan myös roolaa viiville))
|
|
|
Post by pokemon on Jun 2, 2016 20:17:47 GMT
Esmee Yvonne Agatha Lopez puree alahuultaan, kun seuraa järkyttyneenä tapahtumia. Hänestä tuntui kokoajan selvemmältä ja ehkä oli pakkokin, kun jokainen isku mitä Nate vastaanotti - saavutti myös henkisesti naisenalun. Alahuultaan purren vaaleaverikkö ei halunnut katsoakkaan välillä toisten tappelua, joka näytti siltä että joku tulisi kuolemaan. Hätääntyneenä Esmee tulisi vielä itse tekemään jotain typerää, koska alkoi pikkuhiljaa tuntua sietämättömältä katsella toisten tappelua. Mikään pieni huutaminen ei tulisi auttamaan yhtään vaan olisi otettava järeämpiä tekoja käyttöön. Hetken mietiskellen Lopez jopa odotti jonkun pian hyökkäävän väliin, mutta sitä ei tuntunut tosin tapahtuvat. Ei mikään ihme - ei vaaleaverikkökään sinne tulisi innolla menemään mutta juuri nyt hänestä tuntui siltä, että jonkun olisi pakko tehdä jotain. Tässä tilanteessa sen jonkun oli oltava Esmee, joka pahimmassa tapauksessa ottaisi itse osumaa, mutta naisen oli pakko edes yrittää, kun kukaan ei tehnyt mitään. Kaikki vain tuijottivat kuin jotain helvetin hienoa tapahtumaa, mitä tuo ei todellakaan ollut. Nainen päätyy huokaisemaan rauhoittuakseen ja nyt jo hieman selvempänä kuin hetki sitten hän pyrki askeltamaan kaksikon väliin, asettuen Naten eteen - selin toiseen. "Nyt jumalauta rauhoittukaa!" vaaleaverikkö päätyy oikein kunnolla huudahtamaan, vieden erittäin jäätävän katseen kohti Dixonia ja sen jälkeen pelkästään vakavan ilmeen takanaan olevalle Natelle. Nateen hän osasi sen verran luottaa, että toinen ei ehkä Lopezille tulisi tekemään mitään vaikkei siitä saisi olla niin varma. Kuitenkin toiseen luotettiin enemmän kuin Dixoniin. Lyhyenläntä nainen katselee toisia vuoronperään, odottaen vain kaiken loppuvan. Vaaleaverikköä oikeasti pelotti todella paljon, mutta hän ei tulisi vain katsomaan kun kaksikko suunnilleen tappaa toisensa.
|
|
|
Post by pokemon on Jun 3, 2016 19:10:00 GMT
joo pelaa vaa koska koitan sulatella asiaa et mikey oli turussa parin km päässä ja mul ois ollu mahollisuus halaa sitä ((ja koitan myös roolaa viiville)) ehiks pelailla tänää?
|
|
|
Post by nea on Jun 3, 2016 19:15:23 GMT
joo pelaa vaa koska koitan sulatella asiaa et mikey oli turussa parin km päässä ja mul ois ollu mahollisuus halaa sitä ((ja koitan myös roolaa viiville)) ehiks pelailla tänää? joo ehin
|
|
|
Post by nea on Jun 3, 2016 19:31:18 GMT
Dixon irroitti toisen kätensä nenältään ja toivoi koko sydämestään vuodon loppuvan piakkoin. Toisaalta jos hän saisi uuden iskun nenäänsä, olisi tyrehdyttäminen täysin turhaa. Vaimea huokaus karkasi herran huulilta, kun hän näki jopa säälittävän haavan toisen kasvoilla. Aivan liian pieni, ja verta tuli aivan liian vähän. Hän odotti jotain paljon suurempaa haavaa, sekä paljon verta, mutta ei väkisin. Kiinnittäen huomionsa Naten ärsyttävään nauruun, unohti hän hetkeksi muun maailman ympäriltään, ja siitä hyvästä saikin osumaa. Pikkuhiljaa hänen pitäisi jo alkaa oppimaan, ettei näissä tilanteissa saanut keskittyä mihinkään ulkopuoliseen, ei saanut jäädä miettimään asioita yhtään pidemmäksi aikaa, sillä muutama sekuntti, ja olisi itse alakynnessä. Tosin Dix taisi muutenkin olla alakynnessa, ainakin verestä, sekä mahdollisesti kivusta päätellen. Kipu nenässä, sekä muutoinkin kasvojen alueella oli helvetillinen. ''Mikä pakkomielle sulla on ottaa mun vanhemmat jatkuvasti esiin!? Sulla ei taida olla parempaakaan syytä käydä mun kimppuun, ku homovanhemmat, joille en vittu edes voi mitään!'' Stapleton ärähti ja vihasta sokeutuneena iski hän Natea - tai ainakin näin hän kuvitteli. Hänen nyrkkinsä kuitenkin osui johonkin paljon sirompaan, johonkin pienempään. Ja kun hän alkoi hahmottamaan tilannetta edes aavistuksen tajusi lyöneensä naista. Kirosanat karkasivat automaattisesti tämän huulten välistä. Ensinnäkin siksi, että hän oli lyönyt naista, joka ei missään tapauksessa ollut sallittavaa. Hänet kasvatettiin niin, ettei ketään saa satuttaa, mutta jos on pakko, niin ei missään tapauksessa naisia. Se nyt vain oli niin, eikä sille mitään suurempaa syytä ikinä annettu. Ja toisekseen siksi, ettei hänen egonsa antanut periksi pyytää anteeksi lyöntiä. Ei sitten todellakaan. Siitä syystä hän vain tuijotti kahta edessään seisovaa henkilö, hengitellen epäsäännöllisesti, sekä raskaasti.
|
|
|
Post by kaisa on Jun 3, 2016 20:01:35 GMT
- yritän saada roolattuu nyt Masonil, mut en lupaa et saanks mitää aikaseks ku mukava tinitys korvis XD
|
|
|
Post by nea on Jun 3, 2016 20:36:24 GMT
pitäsikö mun tunkee toi charonki sinne olohuoneesee ainaki seuraamaan sivusta
|
|
|
Post by wifix on Jun 3, 2016 21:25:54 GMT
- voisin koittaa keksiä chloelle jotaki roolittavaa
|
|
|
Post by sini on Jun 3, 2016 21:29:47 GMT
jooo o mä en pysty kyl tänää roolaa mitää vaik kaisa saiski roolattuu :DD oon niin masentun nyt kui nopeest se oli ohi :-((( haluun takas itkettää koska mikey ennen jet black heartii
|
|