|
Post by kaisa on Jun 2, 2016 15:37:45 GMT
- mä koitan saada jotai koht aikaseks sen sijaa et maakaan vaa sängys tekemät yhtää mitää XD
|
|
|
Post by pokemon on Jun 2, 2016 16:22:09 GMT
- voisin roolaa esmeen iha paniikkiin sillee et voi mun pikkunate raasu mut se varmaa sais itekki turpaan nii ei ehkä XDD joo voi olla dix tulee ja vetää sitäki päähä sokeena vihasta XDD siinä olis kyl draamaa kerrakseen XDDD lol toteutetaanks esmee kyl draamailis siitä ehkä vähän liikaa jos sua ei haittaa tai sit se vaa ois semmone hiljane hetke aikaa eikä sanois mitää palio kellekkää XDD
|
|
|
Post by nea on Jun 2, 2016 16:38:02 GMT
joo voi olla dix tulee ja vetää sitäki päähä sokeena vihasta XDD siinä olis kyl draamaa kerrakseen XDDD lol toteutetaanks esmee kyl draamailis siitä ehkä vähän liikaa jos sua ei haittaa tai sit se vaa ois semmone hiljane hetke aikaa eikä sanois mitää palio kellekkää XDD siis vois kyl oikeesti XD koska eihän tässä vielä tarpeeks draamaa ole 8) meen kyl kattoo porukoitten kans leffaa et tuun sen jälkee joskus sit roolaa vast
|
|
|
Post by wifix on Jun 2, 2016 17:14:35 GMT
siinä olis kyl draamaa kerrakseen XDDD lol toteutetaanks esmee kyl draamailis siitä ehkä vähän liikaa jos sua ei haittaa tai sit se vaa ois semmone hiljane hetke aikaa eikä sanois mitää palio kellekkää XDD siis vois kyl oikeesti XD koska eihän tässä vielä tarpeeks draamaa ole 8) meen kyl kattoo porukoitten kans leffaa et tuun sen jälkee joskus sit roolaa vast herranjumala nate suuttuu vaa entisestää 8)
|
|
|
Post by pokemon on Jun 2, 2016 17:15:36 GMT
siinä olis kyl draamaa kerrakseen XDDD lol toteutetaanks esmee kyl draamailis siitä ehkä vähän liikaa jos sua ei haittaa tai sit se vaa ois semmone hiljane hetke aikaa eikä sanois mitää palio kellekkää XDD siis vois kyl oikeesti XD koska eihän tässä vielä tarpeeks draamaa ole 8) meen kyl kattoo porukoitten kans leffaa et tuun sen jälkee joskus sit roolaa vast joo!! Mäki oon viel kaverilla ja sen jälkee voin laittaa draamaesmeen vähä vähemmälle ja laitan sen vaa hiljaseks
|
|
ebba
Ninja The Cat
olen vain pieni ja viaton
|
Post by ebba on Jun 2, 2016 17:25:24 GMT
yh oon ihan avuton minne mä iriksen laittaisin
|
|
|
Post by paskarusina on Jun 2, 2016 17:38:02 GMT
connorille jotain seuraa ?
|
|
ebba
Ninja The Cat
|
Post by ebba on Jun 2, 2016 17:48:30 GMT
connorille jotain seuraa ? Iris vois tulla ? c:
|
|
|
Post by paskarusina on Jun 2, 2016 17:59:28 GMT
connorille jotain seuraa ? Iris vois tulla ? c: joo
|
|
|
Post by kaisa on Jun 2, 2016 18:09:29 GMT
- mä käyn nopsaa suihkus ja roolaan sitte
|
|
ebba
Ninja The Cat
|
Post by ebba on Jun 2, 2016 18:26:58 GMT
joo missä connor on
|
|
|
Post by paskarusina on Jun 2, 2016 18:53:44 GMT
joo missä connor on aulassa
|
|
|
Post by nea on Jun 2, 2016 19:09:49 GMT
siis vois kyl oikeesti XD koska eihän tässä vielä tarpeeks draamaa ole 8) meen kyl kattoo porukoitten kans leffaa et tuun sen jälkee joskus sit roolaa vast herranjumala nate suuttuu vaa entisestää 8) ne menettää molemmat tyyliin henkensä ellei kukaa tuu välii XDD
|
|
|
Post by kaisa on Jun 2, 2016 19:14:17 GMT
herranjumala nate suuttuu vaa entisestää 8) ne menettää molemmat tyyliin henkensä ellei kukaa tuu välii XDD ehk mason voi jossain vaihees tuolt yläkerrast rynnistää niide välii 8)) mut eka se keskittyy vähä gabriellee
|
|
|
Post by wifix on Jun 2, 2016 19:15:01 GMT
herranjumala nate suuttuu vaa entisestää 8) ne menettää molemmat tyyliin henkensä ellei kukaa tuu välii XDD XDD voi ei roolaan tänään jossain kohtaa, nyt valmistaudun viel huomista varten ja käyn suihkussa yms 8)
|
|