|
Post by paskarusina on May 31, 2016 18:56:57 GMT
keksitää jotaa sekottaa pakkaa viel vähä 8) mimmost
|
|
|
Post by sini on May 31, 2016 18:57:51 GMT
keksitää jotaa sekottaa pakkaa viel vähä 8) mimmost kato wappi 8)
|
|
|
Post by kaisa on May 31, 2016 18:58:06 GMT
alan kattoo the 5th wavee ni kaisa haluuks ilmottaa sitku joku roolaa xd joo 8))
|
|
|
Post by sini on May 31, 2016 19:07:26 GMT
menee kyl ehk mun hahmojen osalt vähä turhan draamailuks, mut emt ku callie ny on tommone pikku lutikka kuka on ollu useemman jätkän kaa nii jos viel vähä kaatais bensaa liekkeihin nii se vois olla se kenet Mason oli nusauttanut raskaaks tyyliin gabrielle vois koht tulla jotaa draamailee sille ja sit se paljastais et se ois ollu callie nii sit gabrielle suuttuis vaa entist pahemmin sille siint, ku sen ja callien välit ei oo mitkää parhaat 8)
|
|
|
Post by kaisa on May 31, 2016 19:09:27 GMT
menee kyl ehk mun hahmojen osalt vähä turhan draamailuks, mut emt ku callie ny on tommone pikku lutikka kuka on ollu useemman jätkän kaa nii jos viel vähä kaatais bensaa liekkeihin nii se vois olla se kenet Mason oli nusauttanut raskaaks tyyliin gabrielle vois koht tulla jotaa draamailee sille ja sit se paljastais et se ois ollu callie nii sit gabrielle suuttuis vaa entist pahemmin sille siint, ku sen ja callien välit ei oo mitkää parhaat 8) vois kyl, mut mietin viel et haluunks iha näi extreme draamaa mun hahmoille XD
|
|
|
Post by sini on May 31, 2016 19:13:43 GMT
tyyliin gabrielle vois koht tulla jotaa draamailee sille ja sit se paljastais et se ois ollu callie nii sit gabrielle suuttuis vaa entist pahemmin sille siint, ku sen ja callien välit ei oo mitkää parhaat 8) vois kyl, mut mietin viel et haluunks iha näi extreme draamaa mun hahmoille XD XDD tai sit gabrielle tulee muuten vaa sinne sen huoneesee ku ei kestä olkkarin tapahtumii ja draamailee maisonille jotaa tosi pettyneen 8)
|
|
|
Post by kaisa on May 31, 2016 19:22:44 GMT
vois kyl, mut mietin viel et haluunks iha näi extreme draamaa mun hahmoille XD XDD tai sit gabrielle tulee muuten vaa sinne sen huoneesee ku ei kestä olkkarin tapahtumii ja draamailee maisonille jotaa tosi pettyneen 8) sit mason vois vihdoi vähä avautuu sille et mitä kaikkee sen elämäs on oikee tapahtunu 8)
|
|
|
Post by sini on May 31, 2016 19:32:17 GMT
GABRIELLE JAYLEE SLAYTON piti käsiään miehen rintakehälle, tuntien paidan läpi oikein miehen lihaksikkaan vartalon, mutta sen enempää nainen ei siintä ajatellut, vaikka huomasi kuinka paljon Nate oli fyysisesti muuttunut viimeisessä kahdessa vuodessa. Kuitenkin tummaverikkö yritti vain keskittyä siihen, että saisi kaksikon rauhoittua, vaikka mitä luultavammin ei itse siihen pystyisi. Kaksikolla tuntui olevan niin paljon selvittämättömiä asioita, että mitää hyvää kaksikosta ei seurannut. Nainen myöskin tunsi Naten niin hyvin, että ei pienikokoinen ja hentoinen nainen paljon toista estellyt. Gabrille yritti kuitenkin vain saada muilla tavoin miehen rauhoittumaan. Kyllä nainen miehelle puhua osasi ja ehkä sen avulla onnistuisi rauhoittamaan parhaan ystävänsä. Hämmentyneen oloisena nainen siirtää katseensa Maisoniin, joka pamautti aikamoisen uutisen olohuoneessa, eikä nainen oikein osannut siihen mitään sanoa. Kätensä hän laski alas Naten rintakehtä, kääntyen suoraan katsomaan Dixonin ja Maisonin suuntaan, yrittäen nyt vain saada omat tunteensa hallintaan. Jos omat tunteet olisivat päin helvettiä niin naisen olisi vaikea rauhoitella Natea. Alahuultaan purren, pyrki nainen vain pitämään omat tunteensa hallussa. Tällä hetkellä nainen ei todellakaan halunnut olla olohuoneessa vaan ihan missä vain muualla. Ensimmäistä kertaa elämässä naista oikeasti ahdisti kunnolla, jonka takia hän halusi vain poistua olohuoneesta niin kuin Maisonkin teki. Samalla naisen katse osuu Callieen, joka oli päätynyt rauhoittelemaan Dixonia. Calliesta tummaverikkö vie katseensa Chloeen, miettien vain mitä tekisi. Voisiko hän vain lähteä huoneesta? "Sori Nate, mun on pakko päästä polttamaan rööki. Tää on vaan liikaa. Lupaa, ettet tee mitään typerää sillä aikaa, mä tulen ihan kohta", Gabrielle sanoo, toivoen vain saavansa inhottavan ahdistuksen pois. Tummaverikkö yritti pysyä mahdollisimman rauhallisena, suunnaten kohti rappusia. Hän ei todellakaan ollut osannut odottaa, että häntä alkaisi ahdistamaan koko tilanne. Tosin kaksi hänen ystäväänsä olivat melkein toisten kurkuissa kiinni, Maisonista paljastuu uusia puolia ja mitä vielä. Ei nainen ollut odottanut näin paljon tietoa yhdelle illalle tai muutenkaan mitään muutoksia. Gabrielle melkein juoksi rappuset ylös, suunnaten Masonin huoneeseen, jonne oli aikaisemmin kenkänsä jättänyt. Ehkä hyvä niinkin, sillä nainen halusi nähdä mitä tälle kuului nyt. Nopeasti nainen siirtyy miehen huoneeseen, sulkien oven hiljaa perässään. Katse kiersi huoneessa, joka oli selkeästikkin joutunut kokemaan jonkinnäköisen tunteenpurkauksen. "Mä tulin hakemaan mun kengät. Oli pakko päästä pois olohuoneesta, en tiedä, alkoi vain tuntua siltä, että tapahtumaa oli liikaa. En oo vielä tottunut tälläseen", Slayton toteaa, päätyen naurahtamaan hermostuneesti. "Ootko sä ok?", tummaverikkö päätyy kysymään mieheltä, vaikka mitä luultavammin mies ei ollut aivan okei.
|
|
|
Post by kaisa on May 31, 2016 19:53:17 GMT
käyn nopsaa laittaa after sunii ku paloin tänää vähä seläst nii roolaan sit !
|
|
|
Post by wifix on May 31, 2016 20:10:19 GMT
nate carter winslow - pysyi jälleen kerran hiljaa, päätyen vain puristamaan käsiään nyrkkiin ja seurailemaan katseellaan kuinka ystävättärensä pian katosikin jo huoneesta. Häntä hermostutti, suoraan sanoen vitutti kaikki tuolla kyseisellä hetkellä. Alkujaan hän voisi syyttää Dixonia, joka oli alkuperäinen syy herran tunteenpurkauksille, mutta nyt häntä tuntui jo ärsyttävän kaikki huoneessa olijat - jopa oma sisarensa. Alahuultaan tiukasti purren, pystyi Winslow pian maistamaan laimean veren maun suussaan, saaden tappeluintonsa vain kasvamaan. "Sä tiedät täysin hyvin mitä tapahtu", Nate murahti vaimeasti, vilkaisten sivusilmällään paria muuta huoneeseen jäänyttä henkilöä, palaten sitten takaisin miehen puoleen. Jos aivan tarkkoja oltiin, syitä kaksikon välien hajoamiselle oli monia - kumpikin oli muuttunut vuosien varrella huomattavasti, ja elämäntapoihin oli sekoittunut nyt jo huumeet ja alkoholikin, jotka vaikeuttivat ainakin hänen itsensä osalta kaverisuhteita huomattavasti. Myös monet pienet riidat olivat saaneet pystyyn aina vain isompia riitoja, joita edes Winslowin nuorimmainen ei jaksanut. Unohtamatta tietenkään Chloea. Moni oli miehelle jo sanonut kasvotusten, että saisi jättää sisarensa kaveri- ja poikasuhteet aivan toisen omaksi asiaksi, mutta lapsista vanhimpana hän oli pakostakin huolissaan. Kaikkea oli tapahtunut perheen sisällä, joten vähin mitä hän voisi tehdä, oli varmistaa ettei kukaan ulkopuolinen vahingossakaan satuttaisi naista. "Susta vain tuli aivan helvetinmoinen kusipää, eikä tässäkään tilanteessa unohdeta sitä kuinka sä edes kehtasit koskea mun siskooni", Winslow alkoi korottamaan ääntänsä, astuen askeleella jos toisemmallakin lähemmäs miestä. Myönnettäköön, että Chloen tapauksen mainitseminen heidän riidoissaan oli tullut jo tavaksi, mutta eipä herra vieläkään ollut ymmärtänyt sitä kuinka toinen oli kehdannut edes yrittää mitään miehen sisaren kanssa - unohtamatta tietenkään tuota dramaattista, ei edes alkuun päässeen suhteen lopettamista. Eipä kaksikko hänen tietääkseen edes seurustelu-tasolle kerennyt, mutta hyvin surulliselta nainen silti vaikutti heidän "juttunsa" loppuessa. "Toivottavasti edes joskus opit pitämään ne housut jalassas tai edes parantaisit käytöstäs. Jos et edes siihen pysty niin toivon kovasti että vielä hankit itelles sen alkoholimyrkytyksen", hän päätyi mumisemaan katse tiukasti toisessa, vihjailen puheidensa lomassa miehen alkoholiongelmista, josta jo turhan moni oli saanut juorujen kautta tietää. - tökeröääää
|
|
|
Post by kaisa on May 31, 2016 20:27:49 GMT
koitan viel vääntää jonku tekstin masonil mut en lupaa laadust mitää ku taisin saada auringon pistoksen tänää XD
|
|
|
Post by nea on May 31, 2016 20:31:39 GMT
Vaikka kuinka Dixonin sisässä toisen sanojen myötä alkoi kiehumaan vielä enemmän, pyri hän pitämään kätensä visusti nyrkissä, sekä kasvot ilmeettömänä. Hänestä kyllä huomasi sen, että voisi hetkenä minä hyvänsä käydä entisen ystävänsä kimppuun, mutta näin alkajaisiksi hän päätyi ottamaan askeleen jos toisenkin kohti Natea. Vähät hän välitti siitä, miten huoneessa olevat naiset kauhulla katselivat vierestä, sekä yrittivät rauhoittaa tilannetta - turhaa. Jos tämä kaksikko päättäisi iskeä toistensa kurkkuun, niin myös tehtäisiin. ''Koska sä jumalauta pääset yli siitä, et sun siskos panee ketä se haluaa!? Mä ymmärtäisin jos oisit sen isä, ni kattoisit sen perään, mut ku oot vaan veli!'' tämä korotti ääntään, sillä yksinkertaisesti ei kyennyt pitämään sitä enää normaalilla tasolla. Häntä alkoi ärsyttämään se, miten Nate piti siskostaan huolta. Joo, ehkä kyseessä oli tärkeä perheenjäsen, mutta tuskimpa nuorempi kovinkaan määräilee kenen kanssa Nate saa harrastaa seksiä, ketä kohtaan tuntea jotakin enemmän. Ehkei Dixonin sekä Chloen suhde päässyt etenemään seurustelun puolelle, kun sääsivät jotakin omaa monia kuukausia, mutta sitä kaikkea olisi täydellisesti voinut kutsua seurusteluksi. Viimeistään Dixonin hermo katkesi siinä vaiheessa, kun hänen alkoholiongelmansa tuli esille. Hän ei voinut sietää sitä, että väärät henkilöt tiesivät asiasta. Vaikka kyseessä olikin ''pelkkä juoru'', otti se silti tunteisiin, ja helvetin pahasti. ''Juoruille on hyvä laittaa loppu ja muuttaa asiat todeksi. Joo, vaikka mulla onki alkoholiongelma se ei meinaa sitä, et kittaisin viinaa myrkytyksee saakka. Hyvänä puolena tässä on se, et kroppa on tottunu sihe, ni ei suunnillee pysty ees saamaa mitään vitun myrkytyksiä'', tuhahti tämä silmiään pyöräyttäen, sekä samassa ottaen muutaman askeleen lähemmäs Natea. xx kuin myös xd mut ei anneta sen häiritä!!
|
|
|
Post by pokemon on May 31, 2016 20:43:46 GMT
Esmee Yvonne Agatha Lopez oli vain hämmentyneenä jäänyt paikoilleen, kaiken tapahtuessa niin nopeasti. Huumeidenkin takia naisen reaktiokyky hidastui, jonka takia vaaleaverikkö oli kerrankin jäänyt rauhallisesti seuraamaan tilannetta. Hämmennyksen voi nähdä hänen kasvoiltaan selvästi, kun kaikki lähtivät pois - tai siis kaikki ylimääräiset. Lopez ei tiennyt kuuluisiko hän ylimääräisiin vai ei, mutta jäi tänne kun oli kerrankin löytänyt Naten. Yllättäen tummaverikkö oli toinen riitapukari tässäkin tilanteessa. Se oli toisaalta aika kuuma piirre toisessa - mutta toisaalta hieman pelottavakin. Esmee ei voinut olla varma tulisiko mies satuttamaan häntä joskus, tai ehkä tuollaista oli turha ajatella kun hänkään ei pysynyt oikein heidän "suhteesta" kärryillä. Miksi sitäkään nyt voi kutsua? Oliko heillä edes mitään jota voisi kutsua suhteeksi. Alahuultaan purren nainen säpsähtää huudosta - ilmeisesti pian miehet olisivat toistensa kimpussa. Nyt oli Esmeen pakko mennä väliin, vaikka hänestä ei tulisi olemaan kuin harmia. Blonditar oli sekaisin, sekä hän ei saisi kahta melkein puolta isompaa miestä pidettyä toisistaan erillä. Kuitenkaan hänen aivonsa eivät toimineet niin hyvin, että lyhyenläntä nainen sen tajuaisi. "Hei lopettakaa nyt oikeasti!" Lopez päätyy tiuskaisemaan, kun huomaa Dixonin lähestyvän Natea. Horjuvat askeleet löytävät tiensä Naten eteen, iha kuin suojellakseen tuota. Se oli ehkä hieman säälittävää, mutta kenestäkään ei varmasti tuntunut hyvältä katsella kaksikon tappelua ja Masonin kämppäkin saisi vähän "ehostusta". Itsekkin Esmee oli hämmentynyt tilanteesta, eikä oikein osannut käsittää sitä vieläkään sekavan tilansa takia. - lyhyt (
|
|
|
Post by wifix on May 31, 2016 20:57:12 GMT
nate carter winslow - katsoi nopeasti edessään seisovaa miestä päästä varpaisiin, mittaillen mahdollisuuksiaan tappelun voitossa, mikäli sellaista tästä nyt syntyisi. Loppupeleissä tulisi tilanne olemaan aikalailla fifty-fifty, miesten ollessa edes jotenkin samoissa mitoissa. Dixonin voimista hän ei tosin ollut tietoinen, herra kun ei juurikaan seuraillut vihamiestensä, saatika entisten ystäviensä salipäiväkirjoja - hän oikeastaan jopa vältteli herran kanssa samaan tilaan pääsyä, joten välillä omatkin sali-aikataulut jouduttiin laatimaan huolella. "Niin kauan kun kyseessä on mun siskoni, mulla on oikeuteni kattoa sen perään ja on muuten aika vitun sama mitä sun laises kusipää on asiasta mieltä!" Winslow päätyi huutamaan miehelle nyt jo sen verran kovaan ääneen, että ilman musiikkia, taikka ulkoa kuuluvia meluja, olisi koko naapurusto varmasti kuullut jokaisen sanan. Hän tiesi kuinka typerää oli vahtia sisarensa perään, hän tiesi kuinka paljon sisarensa itse sitä vihasi. Mutta samalla hän myös tiesi ettei nainen osannut pitää puoliaan, ja olisi turhankin helposti ylipuhuttavissa ties miten, joten pelkästään sen myötä halusi hän pitää toista tiukasti silmällä. Ei mennyt kauaakaan, kunnes jo toinen naishenkilö yritti parhaansa mukaisesti pidellä kaksikkoa erossa toisistaan, mutta tälläkin kertaa varmasti epäonnistuttiin. Nopea vilkaisu Esmeeseen, ja sitten katse palasi takaisin vain pienen matkan päässä olevaan mieheen. Hän ei todellakaan haluaisi häätää naista pois paikalta, taikka muutenkaan olla toiselle töykeä, mutta juuri nyt Nate ei enää pystynyt pidättelemään itseään, vaan halusi jo väkisin päästä haastamaan riitaa - viime kerrasta kun oli jo aikaa. Naisen poskipäätä varovaisesti hipaisten, painoi hän kätensä varovaisesti toisen hartialle, tuupaten hänet pois kaksikon väliltä. "Tässä ei mene kauaa", hän mumisi vaimeasti, katsoen synkästi Dixonia suoraan silmiin. Hetken katsekontaktin jälkeen pääsi vaimea, selkeästi vittuileva naurahdus hänen huuliltaan, rikkoen viimeisetkin sentit kaksikon väliltä, vilkuillen sivusilmällään Esmeetä. "Joten, Dix..", hän aloitti alahuultaan purren, silmissä loistaen vieläkin tuo sama viha jota piti vieläkin sisällään, nyt vain kovemmin. "Paniko isäs sua lapsena perseeseen vai miksi se alkoholi sulle noin kovasti maistuu?" Winslow päätyi kysymään niin vittuilevaan äänensävyyn kuin suinkin vain mahdollista, katseen pysyessä tiukasti toisen silmissä. - lolz koitan nukkua nyt + nate alko vasta pääsee vauhtii )
|
|
|
Post by kaisa on May 31, 2016 20:59:40 GMT
Mason Noah Mcquinn oli varmaan ensimmäistä kertaa elämässään täydellisen hermoromahduksen partaalla. Hänestä tuntui siltä kuin kaikki paska olisi kerralla kaadettu hänen niskaan, mikä vain tuntui tällä kertaa olevan liikaa. Vaaleaverikkö tunsi muutaman kuuneleen valuvan hänen poskillaan, mikä sai hänet vain tuntemaan olonsa vielä enemmän ahdistuneeksi sekä tuntui kuin hänet olisi ahdistettu kerralla nurkkaan. Tietysti alkoholilla ja huumeilla oli oma osansa Mcquinnin tunne purkaukseen, mutta jostain syystä juuri nyt vuosia rakennettu tunne pato rupesi pahasti rakoilemaan. Nuoren huone sai todellakin tuntea tunnepurkauksen nahoissaan, kun tavaroita oli revitty lattialle ja pari pokaaliakin löysi tiensä lattialta. Ulkopuolisen Masonin käytös saattoi vaikuttaa pelottavalta vaikka oikeasti tilanteesta ei ollut kenellekään muulle vaaraa kuin hänelle itselleen. "Näytänkö mä siltä, että kaikki ois ok ?", vaaleaverikkö vastasi ja kääntyi katsomaan Gabriellea. Syvään huokaisten hän päätti, että ehkä olisi vihdoin hyvä aika avata vähän ovia siihen mitä hänen elämässään oli viime vuosina tapahtunut. "Mä en oo oikeesti vihainen kellekkään muulle täällä kuin mulle ittelleni", Mason aloitti varovasti ja pureskeli samalla alahuultaan. Hermostuneena hän mietti voisiko oikeasti kertoa kaikki asiat entiselle tyttöystävälleen, mutta juuri nyt se tuntui ainoalta oikealta tavalta toimia, jos hän haluaisi joskus saada yrittää uudestaan tuon kanssa. "Silloin kun sä lähdit me käytiin vetämässä jätkien kanssa koka överit ja voitkin vaan arvata miks Tyler ei oo täällä tänää eikä tuu enää koskaan olemaankaan", Mcquinn avasi asiaa pikku hiljaa naiselle, jotta toinen pääsisi edes pienesti kärryille asioista. "Me vedettiin överit sen takia, että mua ketutti, joten se on mun syytä ettei Tyler oo enää täällä", Mason lisäsi vielä ja tunsi miten pakostakin hänen silmänsä kostuivat. Juuri samalla hetkellä hän myös muisti sen, että Gabrielle on koukussa samaan aineeseen mikä tappoi Tylerin, jonka takia hän myös osittain halusi kertoa asiasta juuri tuolle. Asiasta kertominen oli miehen tapa kertoa siitä, että hän oikeasti vielä välittää toisesta, koska kaikkia asioita hän ei edes pystynyt kertomaan Natelle. "Ja sitten sen jälkeen viimeset pari vuotta on ollu mulle yhtä hemmetin vuoristo rataa ja kuten sä tiiät mun vanhemmista ei oo ollu paskaakaan apua koko aikana", Mason lisäsi ennen kuin istui sängylleen ja hautasi kasvonsa käsiinsä. Osittain tuntui helpotukselta kun hän vihdoin kertoi asiasta toiselle ihmiselle, mutta toisaalta menetyksen käsitteleminen oli vieläkin aivan liian iso haaste nuorelle, joka sai hänet erittäin hermostuneeksi ja ahdistuneeksi. Hermostuneisuus näkyi helposti ulos päin sillä lähes koko miehen kroppa tärisi ja puhe oli pienesti katkonaista. Mcquinn toivoi, että Gabrielle voisi sanoa jotkin taikasanat mitkä saisivat hänet unohtamaan kaiken viime vuosien kuran, mutta todellisuudessa hänen oli vain itse kohdattava omat tekonsa ja selvittää niitä yksi kerrallaan. -deep
|
|