hyena
Tonttukissa
(/owo)/
|
Post by hyena on Jun 6, 2016 20:55:20 GMT
// Juu minäkin alotin Weedit alusta katsomaan kun tää rope alotettiin ^^ Oli vähän hukassa hahmojen persoonat ja miten niillä roolitaan, joten animen katsominen on helpottanut asiaa // Angelus hyena onko teidän hahmoja siis tulossa matkaan? Ja jos myöhemmin tuutte roolaan, niin viskatkaa ne vaan sen joukkion matkaan //tuun myöhemmin matkaan //munkin tulee myöhemmin
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2016 11:07:20 GMT
// Otan Imperiumin johtajaksi Jugan! c: Sopiiko muuten se Juuga x Ira suhde? // Juu en haluais Jugalle mitään vaimoa tai lapsia ^^
|
|
|
Post by Jp on Jun 7, 2016 11:07:54 GMT
..ookoo...muutan Iran lomaketta
|
|
|
Post by jonnatti on Jun 7, 2016 14:00:24 GMT
//Anteeks, etten oo roolannu! Yritin eilen kirjoittaa roolausta ja kun lähetin sen nii netti pätkäs. Mun koneessa ei jostain syystä pysy netti (varmaan johtuu tästä myrskystä) nii joudun roolia kännykän kautta, siksi kuvattomuus ^^'
Weed nyökkäsi luottavaisesti borzoille ja kishulle. Vaikka kishu olikin huonossa kunnossa, akita tiesi että tuo osaisi kuitenkin parhaiten neuvoa, jos jotain sattuisi. Nuorukainen suuntasi sitten ulos, jossa törmäsikin ensin Jeromeen. Hän kuunteli jälleen luottoystäväänsä. "Olen samaa mieltä," Weed sanoi ja käänsi katseensa sitten pieneen joukkoon, joka oli lähdössä kohta Weedin ja Jeromen kanssa tutkimaan tilannetta. "Lähdetään!" Weed antoi lähtömääräyksen ja matka kohti isän tämän hetkistä sijaintia alkoi. Nuorukaisen sisällä myllersi - hän tunsi jännitystä, pelottomuutta ja hermostuneisuutta, mutta silti hän johti joukkoaan nöyrästi.
|
|
|
Post by sallychan on Jun 7, 2016 17:25:17 GMT
Saksanpaimenkoira nyökkää nuoren akitan käskylle ja luo vielä pikaisen katsahduksen Torahampaaseen, ennenkuin lähti kiireesti juoksemaan Weedin rinnalla heidän päämääräänsä kohti. Jos he aikoisivat päästä paikalle vielä yön hämärillä tunneilla, heidän täytyisi pyrkiä suorinta reittiä Shikokuun. "Nopein reitti on rannikon kautta meren ylitse... normaalisti voisimme pyrkiä rahtilaivan kyytiin, mutta vuorokaudenajan huomioon ottaen voi olla mahdollista, että seuraava lähtee liikkeelle vasta aamulla.", seefferiuros selittää pitäessään katseensa heidän edessään, mutta sivusilmällään Jerome kuitenkin pitää silmällä myös Weediä puhutellessaan tuota. "Toinen vaihtoehto on uida meren ylitse."
|
|
|
Post by Jp on Jun 7, 2016 17:38:43 GMT
//Tajusin just et Weed-anime ja Hopeanuolet on ristiriidassa, koska Kurotoran uimataito. Hopeanuolessahan hän ui Shikokuun ja jäi muun muassa vuorirosvo Bilin vangiksi. Siihen viitataan mun käsittääkseni jaksossa 13 kohdassa 7:49 www.youtube.com/watch?v=T0IvsUOUikk
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2016 18:59:46 GMT
//Tajusin just et Weed-anime ja Hopeanuolet on ristiriidassa, koska Kurotoran uimataito. Hopeanuolessahan hän ui Shikokuun ja jäi muun muassa vuorirosvo Bilin vangiksi. Siihen viitataan mun käsittääkseni jaksossa 13 kohdassa 7:49 www.youtube.com/watch?v=T0IvsUOUikk// Kurotora on jo GDW -animessa niin vanha, että taidot heikentynyt jne. Siksipä mietinki että ois ollu parempi jos ottaisit Kagen sinne matkaan ^^
|
|
|
Post by Jp on Jun 7, 2016 19:05:09 GMT
//Tajusin just et Weed-anime ja Hopeanuolet on ristiriidassa, koska Kurotoran uimataito. Hopeanuolessahan hän ui Shikokuun ja jäi muun muassa vuorirosvo Bilin vangiksi. Siihen viitataan mun käsittääkseni jaksossa 13 kohdassa 7:49 www.youtube.com/watch?v=T0IvsUOUikk// Kurotora on jo GDW -animessa niin vanha, että taidot heikentynyt jne. Siksipä mietinki että ois ollu parempi jos ottaisit Kagen sinne matkaan ^^ Ellen laita Kagee tulee puhuu isälleen järkee et se löytäis Kuron satamasta ja tulis estää sen yritykset uida yli kun se tietäis/sitä huolettais et iskä ei tuu takasin, jonka Kurotora ottais sit kauhean raskaasti sen suhteen et se ei haluis hyväksyä omaa ikääntymistään.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2016 19:14:11 GMT
Putsattuaan veren rinnuksiltaan ja suunpieliltään musta susi katseli ympärillä olevia laumalaisiaan tuimalla katseella. Pian tämän katsekontatkiin osuikin tuttu neito, joka sai Alekseyn parantamaan ryhtiään ja muuttamaan kasvoilleen ystävällisen näköisen pienen hymyn. "Serafina.", tämä vakaalla äänensävyyllä sanoo ja katsoo edessä olevaan seefferineitiin nöyrästi. Kiiluvin silmin uros kääntyi kokoaan nartun suuntaan hymähtäen, hän odotti että johtajalla olisi jotain sanottavaa.
|
|
|
Post by sallychan on Jun 7, 2016 19:25:12 GMT
"Oletan, että olet tehnyt Ylipäällikön ja hänen pienen ystävänsä olon mukavaksi.", punertavaturkkinen naaras toteaa kallistaen päätään leikkisästi tosien edessä ja ylläpitää pientä virnettä suunpielissään, mutta pienessä hetkessä tämän ilme oli neutralisoitunut ja tämä loi pikaisen katsahduksen ympärilleen. "Minulla on eräs asia hoidettavani, Aleks. Tulen poistumaan lyhyen vierailun ajaksi ja haluan, että sinä ylläpidät kuria minun poissaollessani.", Serafina oli pian noussut takaisin jaloilleen ja askeltanut muutamalla askeleella eteenpäin, kun samalla käänsi päänsä mustaturkkisen susiuroksen puoleen silmät kiiluen. "Haluan sinun kiinnittävän erityisen tarkkasti huomiota alueen rajoilla. Minulla on tunne, että kadottamamme karkulainen selvisi koitoksestaan hengissä ja pyytää ystävänsä pian mukaan tervehtimään meitä.", seefferinaaras selittää tuolle vakaalla äänellä ja oli tavallisesta luonteestaan poiketen yllättävän neutraali ja asiallinen, joka painotti hänen totisuuttaan asiaa kohtaan.
|
|
|
Post by jonnatti on Jun 7, 2016 20:41:37 GMT
//Pahoittelen jälleen kuvattomuutta :/
Nuori Akira kuunteli juostessaan Jeromen neuvoja reittivalinnassa. Pitäisikö mennä ihmisten kyydillä, vai uhrata voimiaan uimala itse? Weed oli hetken mietteissään ja puri huultaan. "Luulen, että meidän on parempi uida itse. Jos haluamme saada ylipäällikön mahdollisimman nopeasti joskus takaisin Ohuun, meidän kannattaa pysyä liikkeellä," nuorukainen sanoi, vaikka hänen mieleensä juolahtikin mm. Kurotoran jaksaminen. "Mutta jos tuntuu, etteivät kaikki jaksa, niin pitää miettiä uusiksi," Weed sanoi vielä hiukan vaitonaisena. Nuorukainen ei halunnut jättää ketään yksin, muttei halunnut myöskään rasittaa ketään liikaa.
|
|
|
Post by Jp on Jun 8, 2016 4:24:43 GMT
Kagetora oli tyytynyt seuraamaan Weedin johdattamaa yksikköä koko sen ajan tajuttuaan kuinka hullun päätöksen hänen isänsä oli tehnyt. Eihän Kurotora voisi mitenkään jaksaa meren yli, jos hänen tuntemukset isästään menivät nappiin, joten oliko tuo päättänyt lähteä tekemään itsemurhatehtävää tajuamatta sitä itse. Saatuaan lauman kiinni Kage tyytyi etsimään sitä komentavan koiran ottaakseen itse isänsä paikan. Päästyään akitan luokse, Kage tyytyi ilmoittamaan asiansa pitäen isäänsä silmällä, Kuro ei luultavasti tulisi ilahtumaan perääntymiskäskystä, vaikka Kage ajattelikin mielestään vain tuin parasta. "Otan isäni paikan tehtävässänne...Ette te pääse mitenkään muuten meren yli paitsi uimalla ja juuri sen vuoksi minä tulinkin...en halua päästää isääni tapattamaan itseään", Kage tyytyi kertomaan huomattuaan isänsä paljastaneen hampaansa mielipiteen osoitukseksi. He saattaisivat joutua selvittelemään perheasioita väkivallan kautta johon Kagetora ei halunnut nyt sortua, koska kai tiesi tämänkin taistelun olevan vältettävissä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2016 8:09:05 GMT
Sekarotuinen husky katsoi viereltä matkaan lähteviä ystäviä lipaisten suunpieliään ja nojautui hieman taaksepäin. Uros käytti takajalkojensa lihaksia ja syöksähti nopeaan juoksuun Weedin ja muiden perään. "Hmh?", Izou tuhahtaa huomatessaan tutun tiikeriraitaisen Kagetoran ilmestyvän näiden luokse ja ilmoittavan, että hän liittyisi joukkoon isänsä sijasta. Katseensa takaisin eteenpäin kääntänyt seropi alaskanmalamuutti hymähti ja vilkaisi Weediin ja muihin ympärillä oleviin.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2016 8:13:20 GMT
Tarkasti kuunnellut mustaturkkinen susi nyökkäsi päällään sakemannille merkiksi, että oli ymmärtänyt tuon antaman tehtävän. "Tottakai, Serafina-san. Pidän reviiristäsi huolta ja pieksen Ohulaiset, jotka uskaltavat ahtautua alueelle.", Aleksey toteaa vakaalla äänensävyllä vakuuttaen pomolleen, että olisi luottamuksen arvoinen. Aleksey tunsi suurta kunniaa, kun oma johtaja oli pyytänyt tätä väliaikaiseksi määräjäksi. Ei pomona oleminen Aleksille uutta ollut, olihan tämä johtanut omaa pikku rötöstelijöiden joukkoa aikoinaan. Susi vielä katsoi Serafinaan vakuuttavasti.
|
|
|
Post by sallychan on Jun 8, 2016 8:56:44 GMT
"Kurotora-san, omanne ja tehtävän turvallisuuden kannalta olisi parasta, jos Kagetora tulisi tilallenne.", urospuolinen saksanpaimenkoira toteaa vanhemmalle Kai-koralle nyökäten päällään Kagetoran suuntaan ja tämä nopeasti nuolaisi suunpieliään ennenkuin jatkoi. "Kenties pystytte miettimään Akame-sanin kanssa jotain tilanteen vastaisuuden varalle. Voitte jättää varjostustehtävän meidän huoleksemme.", Jerome selittää katsahtaen nyt vanhempaa Kai-koiraa olkansa ylitse ja toivoi, että tuo suostuisi nielemään ylpeytensä ja palaamaan takaisin Torahampaalle. Nuoren seefferinaaraan kasvoille ilemstyi taas pieni hymy ja tämä nyökkäsi mustaturkkiselle pikaisesti, ennenkuin hitaasti kääntyi katsomaan menosuuntaan päin. Mukanaan naaraalla oli ainoastaan kourallinen luotetuimpia alaisiaan tätä tehtävää varten, jotka vain odottivat Serafinan saapumista ja lähtökäskyä kylän laidalla. "Luotan paikan haltuusi, Aleks. Pidä kuria yllä, kunnes palaan.", saksanpaimenkoira sanahtaa vilkaisten toista vielä syvään nyökäten, ennenkuin hypähti korokkeelta alas ja lähti juoksujalkaa kohti kylän laitaa, josta tämä oli pian hävinnyt pienen ryhmänsä kanssa yön pimeyteen.
|
|