|
Post by sallychan on May 26, 2016 13:15:54 GMT
Tota, mitähän sä mahdat tällä tarkoittaa? Tai että onko sulla siis jotkut omat hahmot joidenka nimiksi tulisi Rigel ja Sirius vai..? Mä en nyt ihan ymmärtänyt, sori *^* mutta jos homma on siis näin niin kyllä se onnistuu!
Ja mun puolesta saa ottaa ihan kenet haluaa Monarkiasta/Imperiumista ja hahmon taustat ja perimän saa myös päättää itse, että kyllä sekin onnistuu. =) me vähän tarkennetaan rajoituksista tms. sitten kun saadaan juoni kasaan ja jonkinsortin lomake omille hahmoille.
|
|
|
Post by Jp on May 26, 2016 13:23:07 GMT
Tota, mitähän sä mahdat tällä tarkoittaa? Tai että onko sulla siis jotkut omat hahmot joidenka nimiksi tulisi Rigel ja Sirius vai..? Mä en nyt ihan ymmärtänyt, sori *^* mutta jos homma on siis näin niin kyllä se onnistuu! Ja mun puolesta saa ottaa ihan kenet haluaa Monarkiasta/Imperiumista ja hahmon taustat ja perimän saa myös päättää itse, että kyllä sekin onnistuu. =) me vähän tarkennetaan rajoituksista tms. sitten kun saadaan juoni kasaan ja jonkinsortin lomake omille hahmoille. juuri näin... käsitit aivan oikein.
|
|
|
Post by sallychan on May 26, 2016 13:25:41 GMT
Juu hyvä, kyllä se onnistuu. :-)
|
|
|
Post by Jp on May 26, 2016 13:30:46 GMT
Miten te muuten kuvien kanssa, et pitääkö ne hankkia vai pelaatteko ilman kuvia et pelkästään kuvaillaan tilanne kirjoittamalla?
|
|
|
Post by danaatti on May 26, 2016 13:34:35 GMT
Mietin, että voisin toki harkita mukaan tulemista. Riippuu, innostaako jne.
|
|
|
Post by sallychan on May 26, 2016 13:38:07 GMT
No me ainakin tykätään usein niitä käyttää, mutta ei ne ihan välttämättömiä ole. Jos haluaa omille hahmoille kuvan niin saa laittaa, mutta ei ole pakollista. ^^
Ja tule ihmeessä mukaan jos kiinnostaa! Me yritetään tänään saada juoni hiottua ja pistettyä keskustelu ropelle pystyyn. =)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2016 13:44:10 GMT
Mietin, että voisin toki harkita mukaan tulemista. Riippuu, innostaako jne. Joo tule ihmeessä jos intoa riittää 8)
|
|
|
Post by Jp on May 26, 2016 13:48:42 GMT
No me ainakin tykätään usein niitä käyttää, mutta ei ne ihan välttämättömiä ole. Jos haluaa omille hahmoille kuvan niin saa laittaa, mutta ei ole pakollista. ^^ Ja tule ihmeessä mukaan jos kiinnostaa! Me yritetään tänään saada juoni hiottua ja pistettyä keskustelu ropelle pystyyn. =) ok
|
|
|
Post by danaatti on May 26, 2016 13:48:54 GMT
Ootan nyt, että saatte juonen kasaan ja mietin sitten tarkemmin, tuunko mukaan vai en ^^
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2016 13:50:35 GMT
Ootan nyt, että saatte juonen kasaan ja mietin sitten tarkemmin, tuunko mukaan vai en ^^ Joo laitettaan se kohta
|
|
|
Post by sallychan on May 26, 2016 15:49:36 GMT
|
|
|
Post by MayMay on May 26, 2016 17:35:26 GMT
Ooi siit on niin pitkä aika kun oon viimeks pääsdy susilla roolaamaan ni tulisin mielellään!
|
|
|
Post by Angelus on May 26, 2016 17:56:57 GMT
GINGA!! :3
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2016 18:07:03 GMT
|