|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 20:38:00 GMT
yritin heti vaistomaisesti klikata sitä kun luulin sitä gosun possuks :----(
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 25, 2016 20:40:54 GMT
Luulin et tää jatkuu 'sano pläts' Koska 'paska lensi seinään ja sano pläts'
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 20:42:35 GMT
Luulin et tää jatkuu 'sano pläts' Koska 'paska lensi seinään ja sano pläts' ...jutta mitä :DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 25, 2016 20:43:42 GMT
Luulin et tää jatkuu 'sano pläts' Koska 'paska lensi seinään ja sano pläts' ...jutta mitä :DD :DDDDDDD Toi on reliikki mun yläkouluajoilta (kai?) Se oli joku väsymystesti et jos tolle nauraa niin on väsyksis lmao
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 20:46:10 GMT
:DDDDDDD Toi on reliikki mun yläkouluajoilta (kai?) Se oli joku väsymystesti et jos tolle nauraa niin on väsyksis lmao okei, oon väsyksissä ::DD
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 20:46:34 GMT
:DDDDDDD Toi on reliikki mun yläkouluajoilta (kai?) Se oli joku väsymystesti et jos tolle nauraa niin on väsyksis lmao ehkä mun pitäis mennä nukkumaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 20:48:03 GMT
:DDDDDDD Toi on reliikki mun yläkouluajoilta (kai?) Se oli joku väsymystesti et jos tolle nauraa niin on väsyksis lmao ehkä mun pitäis mennä nukkumaan nauroin tälleki onkohan tää vakavaa?
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 25, 2016 20:49:06 GMT
ehkä mun pitäis mennä nukkumaan nauroin tälleki onkohan tää vakavaa? Teletapit nukkumaan, teletapit nukkumaan... ... Petetapit??
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 20:49:41 GMT
ehkä mun pitäis mennä nukkumaan nauroin tälleki onkohan tää vakavaa? oon vaan niin HIRVEEN HAUSKA
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 25, 2016 20:52:40 GMT
nauroin tälleki onkohan tää vakavaa? oon vaan niin HIRVEEN HAUSKA RAPU KERRO MULLE MITEN MULLE TULI TOSTA HIRVEEN HAUSKASTA MIELEEN SE SUN HELVETIN IKKUNASEIKKAILU JA NAUROIN TAAS
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 20:53:53 GMT
oon vaan niin HIRVEEN HAUSKA RAPU KERRO MULLE MITEN MULLE TULI TOSTA HIRVEEN HAUSKASTA MIELEEN SE SUN HELVETIN IKKUNASEIKKAILU JA NAUROIN TAAS JUTTA EI EI SAA LOPETA HALUSIN VAAN SISÄLLE
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 25, 2016 20:55:06 GMT
RAPU KERRO MULLE MITEN MULLE TULI TOSTA HIRVEEN HAUSKASTA MIELEEN SE SUN HELVETIN IKKUNASEIKKAILU JA NAUROIN TAAS JUTTA EI EI SAA LOPETA HALUSIN VAAN SISÄLLE Munki pitää kai mennä nukkumaan koska en keSTÄ
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 20:58:34 GMT
JUTTA EI EI SAA LOPETA HALUSIN VAAN SISÄLLE Munki pitää kai mennä nukkumaan koska en keSTÄ nyt et sentään oo ratissa nii et törmätä postilaatikkoon
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 25, 2016 20:59:54 GMT
Munki pitää kai mennä nukkumaan koska en keSTÄ nyt et sentään oo ratissa nii et törmätä postilaatikkoon En törmänny siihen viimeksikään heeei ((( Vaikka lähellä olikin :I
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 21:01:31 GMT
nyt et sentään oo ratissa nii et törmätä postilaatikkoon En törmänny siihen viimeksikään heeei ((( Vaikka lähellä olikin :I mieti ku joku on sun kyydissä sit alat nauramaan ja törmäät postilaatikkoon
|
|