|
Post by Candypompom on May 24, 2016 18:59:58 GMT
heh teen ny tälläsen ooks samanlai ku mä en ees tiiä mihin aihealueesee tää kuuluu mut jos te modet tiedätte ni siirtäkää vaa ? tykkäät: () kissoista () suklaasta () vesimeloonista () minecraftista (joo oon nolo mc-jonne antakaa anteeks) () kaikesta söpöstä () mustasta/valkosesta inhoat/et pidä: () rasistit () trump () kristillisdemokraatit () yhdys sana virheet () ne ketkä kirjottaa ig kuviin suurin piirein näin ja kommentoi "TNÄ OLI IHANAA HUOMEN UUSIKS EIKS NII MERKKASIN PÄLET!!!!!!!!!! KOMMII PLS" "ihnuu rkas päle *pusuemojispam) olet: () 05 () hassu () jalkapalloilija () iha semi koulus omistat: () älypuhelimen () oman tietokoneen () oman foorumin () catlandin joo tää o lyhyt ja nolo mut c:
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 19:05:00 GMT
tykkäät: (joo) kissoista (joo) suklaasta (joo) vesimeloonista (:DDD aw) minecraftista (joo oon nolo mc-jonne antakaa anteeks) (jöö) kaikesta söpöstä (juu) mustasta/valkosesta inhoat/et pidä: (hyy) rasistit (hyyyyyyy) trump (hyy-yy) kristillisdemokraatit (hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy) yhdys sana virheet (hyyyyy........) ne ketkä kirjottaa ig kuviin suurin piirein näin ja kommentoi "TNÄ OLI IHANAA HUOMEN UUSIKS EIKS NII MERKKASIN PÄLET!!!!!!!!!! KOMMII PLS" "ihnuu rkas päle *pusuemojispam) olet: (no melkein) 05 (...no kieltämättä) hassu (en tosiaan ) jalkapalloilija (joo kai) iha semi koulus omistat: (jjuu) älypuhelimen (juu) oman tietokoneen (eeen) oman foorumin (en (VIELÄ) muahahaha) catlandin sori, en tykkää rakseista
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2016 19:46:08 GMT
tykkäät: (x) kissoista (x) suklaasta (x) vesimeloonista () minecraftista (joo oon nolo mc-jonne antakaa anteeks) (x) kaikesta söpöstä (x) mustasta/valkosesta
inhoat/et pidä: (x) rasistit (x) trump (x) kristillisdemokraatit (x) yhdys sana virheet () ne ketkä kirjottaa ig kuviin suurin piirein näin ja kommentoi "TNÄ OLI IHANAA HUOMEN UUSIKS EIKS NII MERKKASIN PÄLET!!!!!!!!!! KOMMII PLS" "ihnuu rkas päle *pusuemojispam)
olet: () 05 (x tai niin se Pete ainakin on sanonut) hassu () jalkapalloilija (x) iha semi koulus
omistat:
(x) älypuhelimen (x) oman tietokoneen () oman foorumin () catlandin
|
|
|
Post by Miopod on May 24, 2016 19:49:09 GMT
tykkäät: (x oon kyl koiraihminen mut on ne kisutki jees) kissoista (x) suklaasta () vesimeloonista () minecraftista (joo oon nolo mc-jonne antakaa anteeks) (x) kaikesta söpöstä () mustasta/valkosesta
inhoat/et pidä: (x) rasistit (x) trump (x) kristillisdemokraatit () yhdys sana virheet (MIKÄ ON "PÄLE"??! hyi x) ne ketkä kirjottaa ig kuviin suurin piirein näin ja kommentoi "TNÄ OLI IHANAA HUOMEN UUSIKS EIKS NII MERKKASIN PÄLET!!!!!!!!!! KOMMII PLS" "ihnuu rkas päle *pusuemojispam)
olet: () 05 (x) hassu () jalkapalloilija (x) iha semi koulus
omistat:
|
|
|
Post by marrasaamu on May 25, 2016 17:23:20 GMT
tykkäät: (x) kissoista (x) vesimeloonista (x) mustasta/valkosesta
inhoat/et pidä: (x) rasistit (x) trump (x) kristillisdemokraatit (x) yhdys sana virheet (x) ne ketkä kirjottaa ig kuviin suurin piirein näin ja kommentoi "TNÄ OLI IHANAA HUOMEN UUSIKS EIKS NII MERKKASIN PÄLET!!!!!!!!!! KOMMII PLS" "ihnuu rkas päle *pusuemojispam)
omistat:
(x) älypuhelimen (x) oman tietokoneen
|
|
allu
Ninja The Cat
|
Post by allu on May 26, 2016 15:43:20 GMT
tykkäät: () kissoista () suklaasta (x) vesimeloonista () minecraftista (joo oon nolo mc-jonne antakaa anteeks) () kaikesta söpöstä (x) mustasta/valkosesta
inhoat/et pidä: (x) rasistit (x) trump (x) kristillisdemokraatit (x toki niitä itsellekkin aina välillä sattuu) yhdys sana virheet (x) ne ketkä kirjottaa ig kuviin suurin piirein näin ja kommentoi "TNÄ OLI IHANAA HUOMEN UUSIKS EIKS NII MERKKASIN PÄLET!!!!!!!!!! KOMMII PLS" "ihnuu rkas päle *pusuemojispam)
olet: () 05 () hassu (x) jalkapalloilija (x no jaa) iha semi koulus
omistat:
|
|
|
Post by rebdomine on May 26, 2016 15:53:43 GMT
tykkäät: (x) suklaasta (x) vesimeloonista (riippuu??) kaikesta söpöstä (x) mustasta/valkosesta
inhoat/et pidä: (x) rasistit (x) trump (x) kristillisdemokraatit (x) yhdys sana virheet (x) ne ketkä kirjottaa ig kuviin suurin piirein näin ja kommentoi "TNÄ OLI IHANAA HUOMEN UUSIKS EIKS NII MERKKASIN PÄLET!!!!!!!!!! KOMMII PLS" "ihnuu rkas päle *pusuemojispam)
olet: (x) hassu (x) iha semi koulus
omistat: (x) älypuhelimen (x) oman tietokoneen
|
|
|
Post by Jonelle on Feb 9, 2021 10:07:17 GMT
Hookup culture my latest blog post Hi there to every single one, it's genuinely a fastidious for me to visit this website, it contains helpful Information.
|
|
|
Post by Miopod on Feb 9, 2021 10:27:04 GMT
Botti löysi tiensä kattilaan lol
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 9, 2021 14:46:51 GMT
Huutista : DDD Noi botit on hooveroinu täällä ihan törkeen kauan, ihanaa et joku postas vihdoin
|
|
|
Post by Miopod on Feb 9, 2021 15:46:34 GMT
se löytää täältä tärkeää informaatiota
|
|
|
Post by Patti on Feb 24, 2021 15:44:00 GMT
|
|
|