|
Post by Jp on May 24, 2016 19:51:33 GMT
Pääseeks Kreikan monstereil riehuu... fuuriaa mietin. kyl mä uskon et onnistuu //Toisaalta mietin et onkohan se liian vahva, ku Kreikan mytologias tää pikku lentävä naiskolmikko sai kiduttaa porukoit Manalas et tunkisko sellaisen kakrul... tai sit vaan yhdel kolmest joka olis päätynyt orpokotiin... vitsi siit tulis mahtava hoitaja, ku saa tehdä vakiopuuhaansa ihan laillisesti säännöl kunhan ei tapeta ketään, koska ruumis voi herättää epäilyksiä. Ai niin muuten onko niis rangaistuksis vaan se sääntö et kunhan uhri on hengis sen jälkeen. #Vituttavinnarttuever
|
|
|
Post by danaatti on May 24, 2016 19:52:34 GMT
Tää kyl vaikuttaa mielenkiintoselta c:
|
|
|
Post by nea on May 24, 2016 19:57:19 GMT
kyl mä uskon et onnistuu //Toisaalta mietin et onkohan se liian vahva, ku Kreikan mytologias tää pikku lentävä naiskolmikko sai kiduttaa porukoit Manalas et tunkisko sellaisen kakrul... tai sit vaan yhdel kolmest joka olis päätynyt orpokotiin... vitsi siit tulis mahtava hoitaja, ku saa tehdä vakiopuuhaansa ihan laillisesti säännöl kunhan ei tapeta ketään, koska ruumis voi herättää epäilyksiä. Ai niin muuten onko niis rangaistuksis vaan se sääntö et kunhan uhri on hengis sen jälkeen. #Vituttavinnarttuever jos haluut, ni sellanen hoitaja vois olla kiva koska ensinnäkää niit tuskimpa tulee montaa ja ois jees et ois pariki hoitajilla roolaajaa, ja sit just et ois ainaki joku pitääs kunnollist kurii yllä, ni aina vaa plussaa
|
|
|
Post by nea on May 24, 2016 19:57:56 GMT
Tää kyl vaikuttaa mielenkiintoselta c: mukaan vaa c:
|
|
|
Post by danaatti on May 24, 2016 19:59:55 GMT
Tää kyl vaikuttaa mielenkiintoselta c: mukaan vaa c: Vois kyl harkita ^^
|
|
|
Post by Jp on May 24, 2016 20:03:18 GMT
//Toisaalta mietin et onkohan se liian vahva, ku Kreikan mytologias tää pikku lentävä naiskolmikko sai kiduttaa porukoit Manalas et tunkisko sellaisen kakrul... tai sit vaan yhdel kolmest joka olis päätynyt orpokotiin... vitsi siit tulis mahtava hoitaja, ku saa tehdä vakiopuuhaansa ihan laillisesti säännöl kunhan ei tapeta ketään, koska ruumis voi herättää epäilyksiä. Ai niin muuten onko niis rangaistuksis vaan se sääntö et kunhan uhri on hengis sen jälkeen. #Vituttavinnarttuever jos haluut, ni sellanen hoitaja vois olla kiva koska ensinnäkää niit tuskimpa tulee montaa ja ois jees et ois pariki hoitajilla roolaajaa, ja sit just et ois ainaki joku pitääs kunnollist kurii yllä, ni aina vaa plussaa //Sit vois tehdä sille jonkun kunnon perseenpotkijan, jonka siis ainoa elämänhaave on ajaa tyyppi hulluuteen... Joku saa tulla sit luomaan mun kaa kauhun tasapainoa, koska mitä enemmän hulluja niin sen parempi... on kiva leikkiä sadistilla mut vielä kivempaa se on ryhmässä.
|
|
|
Post by Jp on May 24, 2016 20:09:08 GMT
jos haluut, ni sellanen hoitaja vois olla kiva koska ensinnäkää niit tuskimpa tulee montaa ja ois jees et ois pariki hoitajilla roolaajaa, ja sit just et ois ainaki joku pitääs kunnollist kurii yllä, ni aina vaa plussaa //Sit vois tehdä sille jonkun kunnon perseenpotkijan, jonka siis ainoa elämänhaave on ajaa tyyppi hulluuteen... Joku saa tulla sit luomaan mun kaa kauhun tasapainoa, koska mitä enemmän hulluja niin sen parempi... on kiva leikkiä sadistilla mut vielä kivempaa se on ryhmässä. //Se ketutus kun tiedät kaveris osaavan roolata miettimääsi hoitajaa saakelin hyvin pelatessasi itse paremmin sitä tuon kiusaajaa.
|
|
|
Post by marianne on May 24, 2016 20:09:20 GMT
kuolen ihan koha en tiiä miks nukuttaa näi paljo mut meen koht salee nukkuu tuun vrm viel nopeesti puhelimel tänne
|
|
sinjanko
Ninja The Cat
Legendaarinen yksisarviskani
|
Post by sinjanko on May 27, 2016 18:43:18 GMT
Onko tämä kenties vielä hengissä? Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta, ja mulla olisi aika täydellinen hahmo tähän ropeen.
|
|
lil
Tonttukissa
roolipelejä pelaamassa
|
Post by lil on May 27, 2016 18:48:31 GMT
hmmmm pitäiskös tulla
|
|
|
Post by marianne on May 27, 2016 19:17:58 GMT
tää on ollu aika hiljanen täs pari päivää mut laittakaa ihmees lomakkeit :-) nea
|
|
|
Post by lady sofia1 on May 27, 2016 19:30:06 GMT
Uu :3 Tämä kiinnostaisi
|
|
|
Post by lady sofia1 on May 27, 2016 20:03:23 GMT
Joo, meen tästä tekee lompsun(lompsut :'D) nyt x3
|
|