|
Post by marianne on May 24, 2016 19:11:40 GMT
lol onks sulki se ongelma et ku yrität laittaa tähä viestii enemmä ku kaks kuvaa ni se valittaa errorista ( tää tulee mun tietääkseni jos laitat kuvan add attachment kohdasta (: jos haluut laittaa useemman kun kaks kuvaa, kopioi kuvien linkit ja paina tuosta pienestä kohdasta, ja laita se osote siihen (: en tiiä mitä teen siinki väärin, koska ainku yritän sitä ni se linkki ei avaudu ainakaa mulla (
|
|
|
Post by marianne on May 24, 2016 19:15:59 GMT
ok suurin osa noist kuvist on iha kauheit joteen valitkaa näitten kahen välilt dunno miks nää on nii pienii mut ihsm
|
|
|
Post by wifix on May 24, 2016 19:19:20 GMT
tää tulee mun tietääkseni jos laitat kuvan add attachment kohdasta (: jos haluut laittaa useemman kun kaks kuvaa, kopioi kuvien linkit ja paina tuosta pienestä kohdasta, ja laita se osote siihen (: en tiiä mitä teen siinki väärin, koska ainku yritän sitä ni se linkki ei avaudu ainakaa mulla ( kaikki linkit ei toimi, esim. jos oot tallentanu kuvan koneelle ja kopioit sen linkin, niin se ei toimi. liittyy kai jotenkin näihin yksityisyys-juttuihin yms. mut ihan näiden netistä otettujen kuvien linkkien pitäs toimi (:
|
|
|
Post by nea on May 24, 2016 19:20:44 GMT
ok suurin osa noist kuvist on iha kauheit joteen valitkaa näitten kahen välilt dunno miks nää on nii pienii mut ihsm NEEEEELLLLSS ei epäilystäkään koska oh lucky ja neels on niinku smiley11
|
|
|
Post by marianne on May 24, 2016 19:25:29 GMT
en tiiä mitä teen siinki väärin, koska ainku yritän sitä ni se linkki ei avaudu ainakaa mulla ( kaikki linkit ei toimi, esim. jos oot tallentanu kuvan koneelle ja kopioit sen linkin, niin se ei toimi. liittyy kai jotenkin näihin yksityisyys-juttuihin yms. mut ihan näiden netistä otettujen kuvien linkkien pitäs toimi (: aaaaa se selittää nea mä tiesin et sä tunnistat sen lol
|
|
|
Post by nea on May 24, 2016 19:28:52 GMT
kaikki linkit ei toimi, esim. jos oot tallentanu kuvan koneelle ja kopioit sen linkin, niin se ei toimi. liittyy kai jotenkin näihin yksityisyys-juttuihin yms. mut ihan näiden netistä otettujen kuvien linkkien pitäs toimi (: aaaaa se selittää nea mä tiesin et sä tunnistat sen lol tottakai mä neelsin tunnistan <3
|
|
|
Post by marianne on May 24, 2016 19:30:37 GMT
ooo voiks täs tehä myös ihmisen tost pojust vois tulla ihmine ja tytsyst joku näkymättömäks muuttuja vai teenks sisarukset ja molemmat ois jotai tollassii coolei
|
|
|
Post by nea on May 24, 2016 19:32:27 GMT
ooo voiks täs tehä myös ihmisen tost pojust vois tulla ihmine ja tytsyst joku näkymättömäks muuttuja vai teenks sisarukset ja molemmat ois jotai tollassii coolei joo voi tehä ihmisen jos haluttaa se vois olla kyl ihan mielenkiintost jos se ois ihminen koska ku toi mun dude onki nyt ihmisvoodoonukke ni sen pitäis 24/7 varoo ettei vahingossakaa satuta beibsii voi ne olla sisaruksii vaik toinen ois vaa sellane cool
|
|
|
Post by marianne on May 24, 2016 19:34:40 GMT
ooo voiks täs tehä myös ihmisen tost pojust vois tulla ihmine ja tytsyst joku näkymättömäks muuttuja vai teenks sisarukset ja molemmat ois jotai tollassii coolei joo voi tehä ihmisen jos haluttaa se vois olla kyl ihan mielenkiintost jos se ois ihminen koska ku toi mun dude onki nyt ihmisvoodoonukke ni sen pitäis 24/7 varoo ettei vahingossakaa satuta beibsii voi ne olla sisaruksii vaik toinen ois vaa sellane cool oon huono perinnöllisyysjutuis mut miten se sit tapahtuis et vaa toisest tulee mikälie voimaton vai oisko puolikkaat sisarukset helpompi aww
|
|
|
Post by Jp on May 24, 2016 19:36:54 GMT
Kettu... ikämuki liian "vanhoille"... pitää tehdä siis oma.
|
|
|
Post by nea on May 24, 2016 19:37:00 GMT
joo voi tehä ihmisen jos haluttaa se vois olla kyl ihan mielenkiintost jos se ois ihminen koska ku toi mun dude onki nyt ihmisvoodoonukke ni sen pitäis 24/7 varoo ettei vahingossakaa satuta beibsii voi ne olla sisaruksii vaik toinen ois vaa sellane cool oon huono perinnöllisyysjutuis mut miten se sit tapahtuis et vaa toisest tulee mikälie voimaton vai oisko puolikkaat sisarukset helpompi aww ömn no jos tyyliin toinen vanhemmista ois ''normaali'' ni sit sii on kuitenki mahollisuus et lapsestaki tulee ''normaali'' (kai??)
|
|
|
Post by Jp on May 24, 2016 19:39:06 GMT
Pääseeks Kreikan monstereil riehuu... fuuriaa mietin.
|
|
|
Post by marianne on May 24, 2016 19:41:43 GMT
oon huono perinnöllisyysjutuis mut miten se sit tapahtuis et vaa toisest tulee mikälie voimaton vai oisko puolikkaat sisarukset helpompi aww ömn no jos tyyliin toinen vanhemmista ois ''normaali'' ni sit sii on kuitenki mahollisuus et lapsestaki tulee ''normaali'' (kai??) no sovitaa nii :DDD
|
|
|
Post by nea on May 24, 2016 19:46:30 GMT
Pääseeks Kreikan monstereil riehuu... fuuriaa mietin. kyl mä uskon et onnistuu
|
|
|
Post by marianne on May 24, 2016 19:47:10 GMT
ainii se lomake
|
|