|
Post by lady sofia1 on May 29, 2016 14:38:23 GMT
//Jee saatan nyt uskaltaa jo roolia
|
|
allu
Ninja The Cat
|
Post by allu on May 29, 2016 15:39:23 GMT
TRISTAN GREGORY BENNETT makasi huoneensa sängyllä pää lattiaan osuen, jalat sängyllään leväten. Mies piti käsiään vatsansa päällä ja sulki silmänsä, Tristan puristeli käsiään nyrkkiin ja painoi nyrkkinsä päätään vasten, muutaman iskun päähänsä lyöden, hän yritti keskittää ajatuksensa muualle, Bennett sukunimen omaava tummaverikkö oli nimittäin onnistunut jotenkuten perimään isoisältään pyromanian ja yritti nyt ajatella jotain muuta, kuin tulta mikä lievästi hänen ajatuksissaan laukkasi. Tuli leimahtelee kauniisti, kulkee tuulen mukana viettelevästi tanssien, avukseen itsetuhoisuuteen on Tristan myös tulta käyttänyt ja sen vuoksi hänen isosiskonsa Dominique joutuu miltei menettämään yöunensa pikkuveljeään ajatellen ja auttaen, vaikka poika ei niinkään kiinnostunut ole siskonsa avuista vaikka häntä todella paljon rakastaakin. Tristan hieroi oikealla kädellään vasempaa ja käänsi katseensa edessäpäin olevaan seinään, raapimispuu, se oli yleisin haukkumanimi, mitä Bennett joutui kuulemaan. Vaikka hän yrittikin sulkea muiden sanat ulkopuolelleen tuntui ne kaikista kamalimmat aina pahoilta, varsinkin, jos joku neropatti päätti ruveta haukkumaan Tristanin elämän tärkeintä naista, hänen omaa äitiään, joka menehtyi ja josta Tristan itseään syyttää vaikkei vika hänen ollutkaan. Tristan nousi ylös sängyltä ja nosti jalkansa kiinni rintakehäänsä ja kietoi kätensä niiden ympärille, hän asetteli oikean poskensa polviaan vasten ja katsoi kelloa, hän ei malttanut odottaa Dominiquen koulusta pääsyä, nainen keksi heille aina tekemistä tai jos ei keksinytkään nautti Tristan ajanvietosta hänen kanssaan oli heillä tekemistä tai ei. Tristan rupesi taas makaamaan selällään raapien hellästi käsivarsiensa arpia, hän kurtisti hieman kulmiaan ja saattoi olla ehkä liiankin ankara itselleen, hän kuitenkin lopetti, kun raapiminen alkoi edetä pidemmälle, hän nousi taas painaen jalkansa kiinni rintakehään, hän laittoi kämmenensä korvien päälle ja painoi naamansa polviinsa kiinni.
|
|
|
Post by Jp on May 29, 2016 15:44:38 GMT
TRISTAN GREGORY BENNETT makasi huoneensa sängyllä pää lattiaan osuen, jalat sängyllään leväten. Mies piti käsiään vatsansa päällä ja sulki silmänsä, Tristan puristeli käsiään nyrkkiin ja painoi nyrkkinsä päätään vasten, muutaman iskun päähänsä lyöden, hän yritti keskittää ajatuksensa muualle, Bennett sukunimen omaava tummaverikkö oli nimittäin onnistunut jotenkuten perimään isoisältään pyromanian ja yritti nyt ajatella jotain muuta, kuin tulta mikä lievästi hänen ajatuksissaan laukkasi. Tuli leimahtelee kauniisti, kulkee tuulen mukana viettelevästi tanssien, avukseen itsetuhoisuuteen on Tristan myös tulta käyttänyt ja sen vuoksi hänen isosiskonsa Dominique joutuu miltei menettämään yöunensa pikkuveljeään ajatellen ja auttaen, vaikka poika ei niinkään kiinnostunut ole siskonsa avuista vaikka häntä todella paljon rakastaakin. Tristan hieroi oikealla kädellään vasempaa ja käänsi katseensa edessäpäin olevaan seinään, raapimispuu, se oli yleisin haukkumanimi, mitä Bennett joutui kuulemaan. Vaikka hän yrittikin sulkea muiden sanat ulkopuolelleen tuntui ne kaikista kamalimmat aina pahoilta, varsinkin, jos joku neropatti päätti ruveta haukkumaan Tristanin elämän tärkeintä naista, hänen omaa äitiään, joka menehtyi ja josta Tristan itseään syyttää vaikkei vika hänen ollutkaan. Tristan nousi ylös sängyltä ja nosti jalkansa kiinni rintakehäänsä ja kietoi kätensä niiden ympärille, hän asetteli oikean poskensa polviaan vasten ja katsoi kelloa, hän ei malttanut odottaa Dominiquen koulusta pääsyä, nainen keksi heille aina tekemistä tai jos ei keksinytkään nautti Tristan ajanvietosta hänen kanssaan oli heillä tekemistä tai ei. Tristan rupesi taas makaamaan selällään raapien hellästi käsivarsiensa arpia, hän kurtisti hieman kulmiaan ja saattoi olla ehkä liiankin ankara itselleen, hän kuitenkin lopetti, kun raapiminen alkoi edetä pidemmälle, hän nousi taas painaen jalkansa kiinni rintakehään, hän laittoi kämmenensä korvien päälle ja painoi naamansa polviinsa kiinni. //Haluutko sille kaveriks pyromaania, joka kykenee luomaan itse tulta?
|
|
allu
Ninja The Cat
|
Post by allu on May 29, 2016 15:46:54 GMT
//Haluutko sille kaveriks pyromaania, joka kykenee luomaan itse tulta? || Tristan on enemmän siskonsa perässä kulkia mutta kaipa semmoinen kaveri kelpaa, vaikka mies ei erityisen kaverillinen olekaan.
|
|
|
Post by Jp on May 29, 2016 15:49:49 GMT
//Haluutko sille kaveriks pyromaania, joka kykenee luomaan itse tulta? || Tristan on enemmän siskonsa perässä kulkia mutta kaipa semmoinen kaveri kelpaa, vaikka mies ei erityisen kaverillinen olekaan. //mikä nefili on... tiedän mikä se on mut ne voimat jäi mietityttää?
|
|
allu
Ninja The Cat
|
Post by allu on May 29, 2016 15:54:48 GMT
|| Tristan on enemmän siskonsa perässä kulkia mutta kaipa semmoinen kaveri kelpaa, vaikka mies ei erityisen kaverillinen olekaan. //mikä nefili on... tiedän mikä se on mut ne voimat jäi mietityttää? || ihmisen ja enkelin jälkeläinen, Dominiquen yliluonnolliset voimat ovat selitettyinä sivulla 6 lomakkeessa.
|
|
|
Post by Jp on May 29, 2016 15:58:50 GMT
//mikä nefili on... tiedän mikä se on mut ne voimat jäi mietityttää? || ihmisen ja enkelin jälkeläinen, Dominiquen yliluonnolliset voimat ovat selitettyinä sivulla 6 lomakkeessa. //Voisko sun mielestä pirun ja ihmisen jälkeläinen hallita tulta?
|
|
kuro
Ninja The Cat
so i'll paint you a clear blue sky
|
Post by kuro on May 30, 2016 11:23:27 GMT
// aika hiljasta mutta nii jos joku haluu seuraa nii williamin luo saa mennä
|
|
|
Post by Jp on May 30, 2016 11:24:54 GMT
// tuomitkaa, laatu o mitä o mutta ku kukaa muu ei halunnu alottaa nii // ja hyi ku tuli pitkä roolaus William "Will" Elijah Nightray Jäätäkin sinisemmät silmäni kiertäävät jokaisen luokkalaiseni takaraivon tuomitsevasti, jonka jälkeen pysähdyn katsomaan seinällä tikittävää kelloa. Enää muutama minuuttia ja sitten olisi viikonloppu. Toisaalta täällä viikonloputkin ovat ankeita, varsinkin minun kaltaisille, joilta on kielletty kaikki hauska. Todennäköisesti makaan koko tämän perjantain ja viikonlopun huoneessani, tai jotain muuta vastaavaa. Muutenkin tämä vankilaa muistuttava lastenkoti on täynnä rasittavia henkilöitä - muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta -, niin en halua viettää viikonloppuani heidänkään kanssa. Uloskaan en varmana ole menossa, siellä on aivan liian kuuma. On niin lämmintä, että laitoin tänään jopa valkoisen, suurehkon, hihattoman paidan mustien farkkujen sekä valkoisten tennareitten kanssa, joka on suuri poikkeus normaalista vaatetuksestani, sillä pysyttelen lähes aina tummissa väreissä. Moni on tänään jo kommentoinnut asuani värikkääksi. Mutta jos tällaisessa säässä pitäisi koko mustaa asua, olisi se samanlainen itsemurha kuin tunkisi itsensä uuniin folioon käärittynä. Keikkuessani luokan perimmäisellä paikalla vedän erittäin tummaruskeita hiuksiani taaemmaksi valmiina lähtemään ovesta heti kun kello soisi. Ties monestikkohan olin saannut valitukset niskaani kun olin edes noussut paikaltani ennen kellojen sointia. Rasittavaa... En edes ymmärrä miksi täällä pitää opiskella, niinkuin olisin menossa töihin sen jälkeen kun pääsen täältä pois. Yleensäkkin kun olen kysynyt asiasta opettajalta, hoitajalta tai joltakin muulta, joka tätä Helvettiä pitää pystyssä, vastaukseksi tulee, että kaikki kuuluu yleissivistykseen ja, että se ei ole heidän päätöksensä, että opetetaanko meitä vai ei. Moni opettaja on myös huomautellut minua siittä kuinka pääsisin elämässä pitkälle, sillä olen luonnostaan suhteellisen älykäs, mutta omistan vahvan asenneongelman. Mutta en minä halua käyttää älykkyyttäni ihmisten hyödyksi. Kaikki ajatukseni keskeytyyvät kun kello vihdoin soi ja opettaja antaa luvan poistua. Nousen ylös epämukavalta penkiltä suoristaen hihatonta paitaani, joka paljastaa käsivarsissani olevat tatuoinnit. Astellessani luokan ovesta ulos ensimmäisten oppilaiden seassa aurinko heti paistaa silmiini ikkunasta, saaden minut siristämään silmiäni. Tuhahdan hiljaa itsekseni tunkien käteni housujeni taskuihin jatkaen kävelemistä käytävää pitkin ilman päämäärää. View Attachment//Mun fuuriapoika voi tulla?
|
|
kuro
Ninja The Cat
|
Post by kuro on May 30, 2016 11:30:38 GMT
// tuomitkaa, laatu o mitä o mutta ku kukaa muu ei halunnu alottaa nii // ja hyi ku tuli pitkä roolaus William "Will" Elijah Nightray Jäätäkin sinisemmät silmäni kiertäävät jokaisen luokkalaiseni takaraivon tuomitsevasti, jonka jälkeen pysähdyn katsomaan seinällä tikittävää kelloa. Enää muutama minuuttia ja sitten olisi viikonloppu. Toisaalta täällä viikonloputkin ovat ankeita, varsinkin minun kaltaisille, joilta on kielletty kaikki hauska. Todennäköisesti makaan koko tämän perjantain ja viikonlopun huoneessani, tai jotain muuta vastaavaa. Muutenkin tämä vankilaa muistuttava lastenkoti on täynnä rasittavia henkilöitä - muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta -, niin en halua viettää viikonloppuani heidänkään kanssa. Uloskaan en varmana ole menossa, siellä on aivan liian kuuma. On niin lämmintä, että laitoin tänään jopa valkoisen, suurehkon, hihattoman paidan mustien farkkujen sekä valkoisten tennareitten kanssa, joka on suuri poikkeus normaalista vaatetuksestani, sillä pysyttelen lähes aina tummissa väreissä. Moni on tänään jo kommentoinnut asuani värikkääksi. Mutta jos tällaisessa säässä pitäisi koko mustaa asua, olisi se samanlainen itsemurha kuin tunkisi itsensä uuniin folioon käärittynä. Keikkuessani luokan perimmäisellä paikalla vedän erittäin tummaruskeita hiuksiani taaemmaksi valmiina lähtemään ovesta heti kun kello soisi. Ties monestikkohan olin saannut valitukset niskaani kun olin edes noussut paikaltani ennen kellojen sointia. Rasittavaa... En edes ymmärrä miksi täällä pitää opiskella, niinkuin olisin menossa töihin sen jälkeen kun pääsen täältä pois. Yleensäkkin kun olen kysynyt asiasta opettajalta, hoitajalta tai joltakin muulta, joka tätä Helvettiä pitää pystyssä, vastaukseksi tulee, että kaikki kuuluu yleissivistykseen ja, että se ei ole heidän päätöksensä, että opetetaanko meitä vai ei. Moni opettaja on myös huomautellut minua siittä kuinka pääsisin elämässä pitkälle, sillä olen luonnostaan suhteellisen älykäs, mutta omistan vahvan asenneongelman. Mutta en minä halua käyttää älykkyyttäni ihmisten hyödyksi. Kaikki ajatukseni keskeytyyvät kun kello vihdoin soi ja opettaja antaa luvan poistua. Nousen ylös epämukavalta penkiltä suoristaen hihatonta paitaani, joka paljastaa käsivarsissani olevat tatuoinnit. Astellessani luokan ovesta ulos ensimmäisten oppilaiden seassa aurinko heti paistaa silmiini ikkunasta, saaden minut siristämään silmiäni. Tuhahdan hiljaa itsekseni tunkien käteni housujeni taskuihin jatkaen kävelemistä käytävää pitkin ilman päämäärää. View Attachment//Mun fuuriapoika voi tulla? // vaikkapa ~
|
|
|
Post by lady sofia1 on May 30, 2016 11:54:04 GMT
//Voisin kyl nyt ihan hyvin roolia :'D
|
|
|
Post by Jp on May 30, 2016 18:05:42 GMT
//Herätetään tää henkiin
|
|
kuro
Ninja The Cat
|
Post by kuro on May 30, 2016 19:22:30 GMT
// mmm kieltämättä hiljaista
|
|
kuro
Ninja The Cat
|
Post by kuro on Jun 7, 2016 13:09:27 GMT
rip tämä
|
|
|
Post by lady sofia1 on Jun 14, 2016 15:56:45 GMT
//Oon hirmu useesti jo alottanu roolipelauksen kirjotusta, mutta sitten perun sen aina, ku tuntuu, että se on niin tönkköä
|
|