katsu
Ninja The Cat
|
Post by katsu on May 24, 2016 14:14:33 GMT
Heipähei kaikille. Sanon jo alkuun, että oon semihuono esittäytymään. Mutta yritetään!! Oon siis 15-vuotias ihmisolento ja harrastuksiin kuuluu erilaiset taiteet, kuvataide ja musiikki eniten. Eli siis piirrän, maalaan, kuljen kanteletunneilla ja omatoimisesti soitan myös kitaraa sekä ukulelea. Henkeen ja vereen en fanita mitään, mutta kiinnostuksenkohteita kyllä löytyy luultavasti enemmän kuin elinaikaa niihin tutustumiseen. Nautin paljon mm. matkustamisesta, syvällisistä keskusteluista, muumilimukasta ja hyvistä kirjoista (vaikka olenkin aika laiska lukemaan). Tumblr löytyy: tuhkahuuhkaja.tumblr.com/Ja mukahauska suomitumblr myös: elamanitarkoitus.tumblr.com/Instagram on myöskin nimellä @tuhkahuuhkaja, jos joku tahtoo nähdä nolon naamani. Unohdin varmaan jotakin oleellista tästä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 14:41:36 GMT
Tervetuloa!!
ah, kadehdin sua, vaikutat niin musikaaliselta. Ite en osaa soittaa ees ukko nooaa :DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2016 14:59:24 GMT
Tervetuloa!
|
|
|
Post by Fafaali on May 24, 2016 15:23:32 GMT
Tervetuloa!
|
|
katsu
Ninja The Cat
|
Post by katsu on May 24, 2016 18:06:40 GMT
Tervetuloa!! ah, kadehdin sua, vaikutat niin musikaaliselta. Ite en osaa soittaa ees ukko nooaa :DD Mä taas en osaa laulaa ja se harmittaa mua ihan silmittömästi. Laulan (lue: rääyn) silti aina ja kaikkialla :DD Kannattaa rohkeesti yrittää, ku jaksaa vaan kerrata juttui nii soittaminen ei oo ees vaikeeta! Niin ja kiitos teille muillekki noista tervetuliaiskommenteista, ihana tää vastaanotto!! ♡
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 18:41:54 GMT
Tervetuloa!! ah, kadehdin sua, vaikutat niin musikaaliselta. Ite en osaa soittaa ees ukko nooaa :DD Mä taas en osaa laulaa ja se harmittaa mua ihan silmittömästi. Laulan (lue: rääyn) silti aina ja kaikkialla :DD Kannattaa rohkeesti yrittää, ku jaksaa vaan kerrata juttui nii soittaminen ei oo ees vaikeeta! Niin ja kiitos teille muillekki noista tervetuliaiskommenteista, ihana tää vastaanotto!! ♡ No ei munkaan laulun lahjat mitenkään kummoset oo, paremmat kuiteskin mitä mun soittotaidot :DD vois sitä tietysti ehkä kesällä ryhdistäytyä ja alkaa vihdoin soittaa jotain, vaikkapa sitten bassoo. ihan vaan koska tykkään sen äänestä.
|
|
katsu
Ninja The Cat
|
Post by katsu on May 24, 2016 18:44:53 GMT
Mä taas en osaa laulaa ja se harmittaa mua ihan silmittömästi. Laulan (lue: rääyn) silti aina ja kaikkialla :DD Kannattaa rohkeesti yrittää, ku jaksaa vaan kerrata juttui nii soittaminen ei oo ees vaikeeta! Niin ja kiitos teille muillekki noista tervetuliaiskommenteista, ihana tää vastaanotto!! ♡ No ei munkaan laulun lahjat mitenkään kummoset oo, paremmat kuiteskin mitä mun soittotaidot :DD vois sitä tietysti ehkä kesällä ryhdistäytyä ja alkaa vihdoin soittaa jotain, vaikkapa sitten bassoo. ihan vaan koska tykkään sen äänestä. Basso on hyvä valinta ja alkeet ainaki tosi helppoi!! Oon koulussa soitellu sitäkin jonku verran :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on May 24, 2016 18:54:10 GMT
oot salee kiva, älä karkaa
|
|
katsu
Ninja The Cat
|
Post by katsu on May 25, 2016 4:50:16 GMT
oot salee kiva, älä karkaa Kyllä mää aattelin jäädä, täällä on mukavan olosta porukkaa 8))
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 15:59:31 GMT
oot salee kiva, älä karkaa Kyllä mää aattelin jäädä, täällä on mukavan olosta porukkaa 8)) jeeeii <3
|
|