Post by kurjakissa on May 24, 2016 12:59:23 GMT
Luulin ensin että käyttäjien esittelyt olisi vaan yksi keskustelu mut kyllähän se näinkin menee!
Olen siis kurjakissa, 15-vuotias olento pohjois-pohjanmaalta. Tykkään kissoista - heh - ja sellaisia meillä onkin kaksin kappalein. Kissojen nimet on Tipsu ja Muru - Tipsu pienempi, Muru läskimpi. Nätisti sanottuna. - ja niistä tullaan varmaan kuulemaan jonkin verran mun viesteissä.
Gosupakolainen oon, kuten sen voi ehkä arvatakin? Siellä ehdin pyöriä noin viisi vuotta ja kieltämättä vähän kirpasee.
Kuuntelen ihankellaristi koko ajan musiikkia, aikalailla laidasta laitaan. Suosikkibändeihin kuuluu mm. Rammstein, Lana Del Rey, Apulanta ja One Direction. Viime aikoina oon luukuttanu ihan järjettömän paljon suomiräppiä Pyhimyksestä Paperi T:hen ja siitä Sairas T:hen. Eli vähän tommosta underground-suomiräppiä, hehe. Kirjoja tykkään myös lukea, tavoitteena on lukea klassikoita lehtien ym. "nämä kirjat sinun pitäisi lukea elämäsi aikana" -listoilta. Tällä hetkellä luen Sherlock Holmes kirjoja englanniksi, melko alussa ollaan mutta hitaasti ja varmasti edetään! Harry Potterit on elämäni rakkaus, ehdottomasti. Sophie Kinsellan hömppäkirjoja oon kans lukenu hiirenkorville saakka. Tykkään myös ite kirjoittaa, ja ehkä joskus mahdollisesti uskallan tännekkin jotain julkaista.
Harrastuksiin kuuluu netflix,sohvaperunan leikkiminen se mitää leikkiä enää oo sohvaperunana olo, ratsastus ja syöminen. Joskus uskaltaudun ulkomaailmaan jopa lenkille! Lempisarjoja on tällä hetkellä Once Upon a Time, BBC Sherlock, Supernatural, Frendit, Modern Family ja American Horror Story. Leffoista mainittakoon Everest, Nälkäpelit, LOTRit ja Disneyleffat.
Tulevaisuudessa varmaan aion opiskella lääkäriksi yeah right, muuttaa Helsinkiin, tulla rikkaaksi ja elellä herroiksi kahdenkymmenen kissan kanssa. Haaveena olis kiivetä vuorelle tai parille, ehkä jopa sille kuuluisalle mt Everestille. Haluun olla ensimmäinen 1. tyypin diabeetikko joka valloittaa kaikki 7 huippua. Ehkä tää tapahtuu oikeesti, todennäköisesti kuitenki vaan unissa.
En oikeesti tiiä mitä mun pitäs vielä sanoo, ehkä tässä oli kaikki. Mulla on paha tapa kirjoittaa liian luentomaisesti, höh. Joskus onnistun kuitenki olee ihan hauskakin! Kyselkää lisää jos kiinnostaa!
Olen siis kurjakissa, 15-vuotias olento pohjois-pohjanmaalta. Tykkään kissoista - heh - ja sellaisia meillä onkin kaksin kappalein. Kissojen nimet on Tipsu ja Muru - Tipsu pienempi, Muru läskimpi. Nätisti sanottuna. - ja niistä tullaan varmaan kuulemaan jonkin verran mun viesteissä.
Gosupakolainen oon, kuten sen voi ehkä arvatakin? Siellä ehdin pyöriä noin viisi vuotta ja kieltämättä vähän kirpasee.
Kuuntelen ihan
Harrastuksiin kuuluu netflix,
Tulevaisuudessa varmaan aion opiskella lääkäriksi yeah right, muuttaa Helsinkiin, tulla rikkaaksi ja elellä herroiksi kahdenkymmenen kissan kanssa. Haaveena olis kiivetä vuorelle tai parille, ehkä jopa sille kuuluisalle mt Everestille. Haluun olla ensimmäinen 1. tyypin diabeetikko joka valloittaa kaikki 7 huippua. Ehkä tää tapahtuu oikeesti, todennäköisesti kuitenki vaan unissa.
En oikeesti tiiä mitä mun pitäs vielä sanoo, ehkä tässä oli kaikki. Mulla on paha tapa kirjoittaa liian luentomaisesti, höh. Joskus onnistun kuitenki olee ihan hauskakin! Kyselkää lisää jos kiinnostaa!