|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 9:36:33 GMT
jos on kasvissyöjä?!
En nimittäin oo syöny pizzaa varmaan vuoteen kun se aina tyssää siihen kun en keksi mitä täytteitä siihen ottas. Tai siis kun syön kyllä kalaa, mutten tykkää tonnikalapizzasta. Oliiveista en tykkää ja paprikasta saan närästyksen.
Tykkään katkaravuista ja aurajuustosta ja ananaskin menee, mut ei noista saa mitään hyvää yhdistelmää :""D hjelp
|
|
|
Post by Trixie™ on May 24, 2016 9:42:10 GMT
VEGESALAMI 10/10
ja sit punasipuli, valkosipulii ja hyvä tomaattisoosi niin ei muuta tarviikaan paitsi no violifee
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2016 9:50:33 GMT
Herkkusienet? Simpukat? Herkkusienet ja katkaravut ainaki toimii yhdessä
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 9:53:05 GMT
VEGESALAMI 10/10 ja sit punasipuli, valkosipulii ja hyvä tomaattisoosi niin ei muuta tarviikaan paitsi no violifee Pitääpä koittaa :'D tosin violifee tuskin löytyy meidän kylän känäsestä k-marketista et pitää kai mennä ihan perusjuustoilla
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 9:56:56 GMT
Herkkusienet? Simpukat? Herkkusienet ja katkaravut ainaki toimii yhdessä Simpukoita en oo oikein ikinä ymmärtäny :"D Mut ehkä tota katkarapu-herkkusieni yhdistelmää vois koittaa
|
|
|
Post by Angelus on May 24, 2016 9:58:30 GMT
Suhtauduin epäillen parsaan, mutta osoittautui ihan ookooksi.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 10:01:35 GMT
Suhtauduin epäillen (valkoiseen) parsaan, mutta osoittautui ihan ookooksi. parsa on hyvää mut en saa ikinä pureskeltua sitä kunnolla?? Tai emt, ehkä mun sisko ei vaan osaa kokata.
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2016 10:23:35 GMT
Herkkusienet? Simpukat? Herkkusienet ja katkaravut ainaki toimii yhdessä Simpukoita en oo oikein ikinä ymmärtäny :"D Mut ehkä tota katkarapu-herkkusieni yhdistelmää vois koittaa Mun veli on jopa niin hullu et se laittaa persikkaa pitsaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 10:26:52 GMT
Simpukoita en oo oikein ikinä ymmärtäny :"D Mut ehkä tota katkarapu-herkkusieni yhdistelmää vois koittaa Mun veli on jopa niin hullu et se laittaa persikkaa pitsaan :DDD mitä
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 24, 2016 10:29:08 GMT
Mun veli on jopa niin hullu et se laittaa persikkaa pitsaan :DDD mitä Me oltiin syömässä jossain ja siellä oli persikkaa pitsassa Ja siitä se sitten lähti Aina kun tehdään kotona pitsaa niin se laittaa ANANASTA hyi PERSIKKAA hyi ja AURAJUUSTOA hyi Tosin meillä oli koulussaki yks päivä pitsaa jossa oli kinkkua, ananasta ja persikkaa??
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 10:33:00 GMT
:DDD mitä Me oltiin syömässä jossain ja siellä oli persikkaa pitsassa Ja siitä se sitten lähti Aina kun tehdään kotona pitsaa niin se laittaa ANANASTA hyi PERSIKKAA hyi ja AURAJUUSTOA hyi Tosin meillä oli koulussaki yks päivä pitsaa jossa oli kinkkua, ananasta ja persikkaa?? KUMMALLISTA
|
|
|
Post by Trixie™ on May 24, 2016 10:52:33 GMT
vegesalami/ananas/homejuusto (tai "juusto") on ehk paras yhdistelmä 1/1
|
|
|
Post by Arabella on May 24, 2016 11:05:50 GMT
Herkkusienet? Simpukat? Herkkusienet ja katkaravut ainaki toimii yhdessä Simpukoita en oo oikein ikinä ymmärtäny :"D Mut ehkä tota katkarapu-herkkusieni yhdistelmää vois koittaa katkaRAPU
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 11:07:26 GMT
Simpukoita en oo oikein ikinä ymmärtäny :"D Mut ehkä tota katkarapu-herkkusieni yhdistelmää vois koittaa katkaRAPU ....hups
|
|
|
Post by Miopod on Jun 29, 2016 13:40:27 GMT
Simpukoita en oo oikein ikinä ymmärtäny :"D Mut ehkä tota katkarapu-herkkusieni yhdistelmää vois koittaa Mun veli on jopa niin hullu et se laittaa persikkaa pitsaan Mun veli rikkoo aina kananmunan pitsansa päälle koska se on joskus kuulemma syöny jossain pitsaa jossa on kananmuna.
|
|