|
Post by Fafaali on May 24, 2016 13:59:07 GMT
Oon vähä pelon ja innostuksen sekasin tuntein tänne soluttautumassa mut joo. Moi kaikki Älä pelkää, me ei purra, me niellää kokonaisena
|
|
|
Post by Trixie™ on May 24, 2016 18:27:45 GMT
Oon vähä pelon ja innostuksen sekasin tuntein tänne soluttautumassa mut joo. Moi kaikki sun avatar on alaska, sovit joukkoon oikein hyvin
|
|
katsu
Ninja The Cat
|
Post by katsu on May 24, 2016 18:29:43 GMT
Oon vähä pelon ja innostuksen sekasin tuntein tänne soluttautumassa mut joo. Moi kaikki sun avatar on alaska, sovit joukkoon oikein hyvin JES MAHTAVAA oon kyl aika wnbdragracefani koska alotin vitoskaudesta ja en oo ees saanu katottuu sitä loppuun. Hups
|
|
|
Post by wifix on May 24, 2016 18:29:43 GMT
Oon vähä pelon ja innostuksen sekasin tuntein tänne soluttautumassa mut joo. Moi kaikki sun avatar on alaska, sovit joukkoon oikein hyvintämä.
|
|
|
Post by Trixie™ on May 24, 2016 18:39:18 GMT
sun avatar on alaska, sovit joukkoon oikein hyvin JES MAHTAVAA oon kyl aika wnbdragracefani koska alotin vitoskaudesta ja en oo ees saanu katottuu sitä loppuun. Hups haha it ok, me kyl pidetään sua kädestä jos tuut joskus rpdr-töpöön juttelee voin kertoo hassuja behind the scenes -faktoi tai jotain
|
|
katsu
Ninja The Cat
|
Post by katsu on May 24, 2016 18:43:14 GMT
JES MAHTAVAA oon kyl aika wnbdragracefani koska alotin vitoskaudesta ja en oo ees saanu katottuu sitä loppuun. Hups haha it ok, me kyl pidetään sua kädestä jos tuut joskus rpdr-töpöön juttelee voin kertoo hassuja behind the scenes -faktoi tai jotain Ihanaa kiitos :DD Kyllä mulla on suunnitelmissa kattoa ne joskus ihan loppuun asti!!
|
|
|
Post by rebdomine on May 26, 2016 15:18:53 GMT
okiedokie
|
|
|
Post by vaeltaja on May 28, 2016 18:58:39 GMT
Olenko ihan tyhmä vai sokea? En osaa luoda uutta aihetta. Veikkaan etten vain katso huolellisesti, mutta kysynpäs nyt että mistä sen uuden aiheen luomisen löytää :'D
Aloitan kyllä erittäin vahvasti eiks jeah?
|
|
|
Post by Magnifique on May 28, 2016 19:01:46 GMT
Olenko ihan tyhmä vai sokea? En osaa luoda uutta aihetta. Veikkaan etten vain katso huolellisesti, mutta kysynpäs nyt että mistä sen uuden aiheen luomisen löytää :'D Aloitan kyllä erittäin vahvasti eiks jeah? öö tuol ku meet johonki näistä mitä nää ny on nää jutut, kute "muut jutut", nii siel yläreunassa jossaki lukee "create thread" nyt tuli kyllä selvä selitys.. mut joo siis mee vaikka sinne "muut jutut"-kohtaan, sit siel oikeessa reunassa lukee create thread. siinä sen alla on sit haku. toivottavasti autto ees vähäsen
|
|
|
Post by vaeltaja on May 28, 2016 19:05:13 GMT
Olenko ihan tyhmä vai sokea? En osaa luoda uutta aihetta. Veikkaan etten vain katso huolellisesti, mutta kysynpäs nyt että mistä sen uuden aiheen luomisen löytää :'D Aloitan kyllä erittäin vahvasti eiks jeah? öö tuol ku meet johonki näistä mitä nää ny on nää jutut, kute "muut jutut", nii siel yläreunassa jossaki lukee "create thread" nyt tuli kyllä selvä selitys.. mut joo siis mee vaikka sinne "muut jutut"-kohtaan, sit siel oikeessa reunassa lukee create thread. siinä sen alla on sit haku. toivottavasti autto ees vähäsen Hei kiitti! Heti löyty kun sanoit et se haku juttu on siinä alla. Kiitti
|
|
|
Post by rebdomine on Apr 18, 2017 14:57:17 GMT
olen uusi käyttäjä, enkä osaa käyttää kattilaa :c
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 29, 2017 19:11:36 GMT
Millonkohan tänne on viimeks tullu uusi (aktiivinen) käyttäjä? Vuos sitten?
|
|
|
Post by rebdomine on May 5, 2017 17:55:00 GMT
Millonkohan tänne on viimeks tullu uusi (aktiivinen) käyttäjä? Vuos sitten? mäkin mietin, että onkohan täällä mun jälkeen tulleita
|
|