|
Post by zuttathezombie on May 23, 2016 20:45:31 GMT
Laitoin tän muihin juttuihin koska tänne porukka luultavimmin eksyy Oon looginen
MUTTA TOSIAAN tervetuloa tänne kattilan ihmeelliseen maailmaan 8)) Voitte käydä esittelemässä ittenne sille varatulla foorumin osalla tai sit täällä jos kuumottaa luoda oma aihe Tiiän et tää sivu saattaa aluksi vaikuttaa tosi monimutkaiselta mut kyllä tähän tottuu
Perusjutut on: Create Thread - uuden aiheen luominen Reply - viestin kirjoittaminen uuteen aiheeseen niin et saat tollasen kivan muokkauspalkin tonne ylös Quick Reply - saat nopeesti kirjoitettua vastauksen haluamaasi aiheeseen Quote - viestin lainaaminen
Noilla tosiaan pääsee aika pitkälle ja aina saa kysyä!
Sähköpostin piilottaminen Profiilisi > Edit Profile > Privacy > Email Visibility Share with everyone - sähköposti näkyy kaikille, myös rekisteröimättömille Share with registered users - sähköposti näkyy vain rekistetöityneille käyttäjille Share with friends and staff - sähköposti näkyy sinut kavereiksi lisänneille ja ylläpidolle Share with staff only - sähköposti näkyy vain ylläpidolle Muokkauksen jälkeen Save Privacy Settings
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 23, 2016 21:06:36 GMT
Tänne myös ohje sähköpostin piilottamiseen?
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 23, 2016 21:09:46 GMT
Kuvia ja gifejä saa laitettuu kun painaa -nappia ja liittää siihen ensimmäiseen kenttään kuvan URL-osoitteen (jonka siis saa kun painaa hiiren vasemmanpuolista näppäintä ja sitten vielä ''kopioi kuvan url-osoite''). Jos ei meinaa onnistua niin kokeile pyyhkiä ''http://'' teksti pois siitä kentästä ennen sen osoitteen liittämistä. Jeii joo tervetuloa kaikki
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 23, 2016 21:11:28 GMT
Tänne myös ohje sähköpostin piilottamiseen? Profiilisi > Edit profile > Privacy > Emai Visibility > Share with staff only eiks se oo noin
|
|
|
Post by Candypompom on May 23, 2016 21:12:14 GMT
mitäs täällä nuppaillaan ilman mun lupaa ei vaan, kiitos et teit tälläsen kessan.. ite teen kai jotku ohjeet huomen
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 23, 2016 21:21:20 GMT
mitäs täällä nuppaillaan ilman mun lupaa ei vaan, kiitos et teit tälläsen kessan.. ite teen kai jotku ohjeet huomen on se jutta aika velmu
|
|
|
Post by Candypompom on May 23, 2016 21:22:28 GMT
mitäs täällä nuppaillaan ilman mun lupaa ei vaan, kiitos et teit tälläsen kessan.. ite teen kai jotku ohjeet huomen on se jutta aika velmu )))))))
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 23, 2016 21:26:44 GMT
mitäs täällä nuppaillaan ilman mun lupaa ei vaan, kiitos et teit tälläsen kessan.. ite teen kai jotku ohjeet huomen on se jutta aika velmu VELMU
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 23, 2016 21:27:36 GMT
mitäs täällä nuppaillaan ilman mun lupaa ei vaan, kiitos et teit tälläsen kessan.. ite teen kai jotku ohjeet huomen Ois kyllä ihan mahtavaa jos viitsisit <3
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 23, 2016 21:34:45 GMT
|
|
|
Post by Arabella on May 23, 2016 21:35:50 GMT
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 23, 2016 21:37:44 GMT