|
Post by petefromtheshop on May 23, 2016 20:12:05 GMT
tajusin ettei mulla oo hajuakaan miten tää paikka toimii :"DDD tää voi aluks tuntuu vähän sekavalta mut kyllä se siitä. Täällä on aika paljon kaikkia toimintoja mut ei niistä puoliakaan oikeesti tarvii x)
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 23, 2016 20:13:03 GMT
tajusin ettei mulla oo hajuakaan miten tää paikka toimii Kyllä siihen tottuu <3 Jonkun pitäis tosiaan tehdä uudestaan se foorumiopas krhm vai mitä Pete krhm *köhköh* niin joo mihinkäs se edellinen katoskaan
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 23, 2016 20:15:19 GMT
Kyllä siihen tottuu <3 Jonkun pitäis tosiaan tehdä uudestaan se foorumiopas krhm vai mitä Pete krhm *köhköh* niin joo mihinkäs se edellinen katoskaan Eiks se ollu Ankkalas ja uppos sit sen mukana :oo
|
|
|
Post by Arabella on May 23, 2016 20:17:35 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 23, 2016 20:18:09 GMT
:DDDDDD:DDDDDDDD anteeks <\3 Mä meinasin alunperin sanoo et ite avaan punkkupullon mut sit a) sä puhuitkin peppukeskustelusta ja b) emmehän me nyt alkomahoolista täällä puhu krhm ainii joo, hui JUTTA ON MODE voi ei mitä mä nyt teen peppukeskusteluille?! eihän jutta, joka on -krhm- niin vastuullinen moderaattori, salli sellaisia -krhm- humputuksia täällä. ... vai mitä
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 23, 2016 20:18:28 GMT
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 23, 2016 20:19:00 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 23, 2016 20:19:40 GMT
*köhköh* niin joo mihinkäs se edellinen katoskaan Eiks se ollu Ankkalas ja uppos sit sen mukana :oo ainii joo R.i.p ankkala ja mun ohjekirja.
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 23, 2016 20:20:18 GMT
Mä meinasin alunperin sanoo et ite avaan punkkupullon mut sit a) sä puhuitkin peppukeskustelusta ja b) emmehän me nyt alkomahoolista täällä puhu krhm ainii joo, hui JUTTA ON MODE voi ei mitä mä nyt teen peppukeskusteluille?! eihän jutta, joka on -krhm- niin vastuullinen moderaattori, salli sellaisia -krhm- humputuksia täällä. ... vai mitä Sinä sen sanoit Peteseni Nyt alkaa kurin päivät!! ... tai siis AINAHAN täällä on ollut kova kuri Kovempi kuin gosussa koskaan krhm
|
|
|
Post by Arabella on May 23, 2016 20:21:27 GMT
HALUSIN NÄHÄ MITÄ TULEE JOS KIRJOTTAA HAKUUN PEPPU löysin myös aiheen jossa valitan että haluan nukkua mutta ei väsytä ja pete käskee mun painaa pään tyynyyn ja kuvitella että se on alexin peppu
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 23, 2016 20:21:38 GMT
ainii joo, hui JUTTA ON MODE voi ei mitä mä nyt teen peppukeskusteluille?! eihän jutta, joka on -krhm- niin vastuullinen moderaattori, salli sellaisia -krhm- humputuksia täällä. ... vai mitä Sinä sen sanoit Peteseni Nyt alkaa kurin päivät!! ... tai siis AINAHAN täällä on ollut kova kuri Kovempi kuin gosussa koskaan krhm DDD:: iik nii joo siis juttahan on pelottava auktoriteetti eikä yhtään muumimammamainen
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 23, 2016 20:22:18 GMT
HALUSIN NÄHÄ MITÄ TULEE JOS KIRJOTTAA HAKUUN PEPPU löysin myös aiheen jossa valitan että haluan nukkua mutta ei väsytä ja pete käskee mun painaa pään tyynyyn ja kuvitella että se on alexin peppu :DDD mikä meitä oikeesti vaivaa
|
|
|
Post by Arabella on May 23, 2016 20:22:24 GMT
ainii joo, hui JUTTA ON MODE voi ei mitä mä nyt teen peppukeskusteluille?! eihän jutta, joka on -krhm- niin vastuullinen moderaattori, salli sellaisia -krhm- humputuksia täällä. ... vai mitä Sinä sen sanoit Peteseni Nyt alkaa kurin päivät!! ... tai siis AINAHAN täällä on ollut kova kuri Kovempi kuin gosussa koskaan krhm vapiskaa jutta bannaa kaikki
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 23, 2016 20:22:48 GMT
Apua mitä tääl tapahtuu :Dd
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 23, 2016 20:23:19 GMT
Sinä sen sanoit Peteseni Nyt alkaa kurin päivät!! ... tai siis AINAHAN täällä on ollut kova kuri Kovempi kuin gosussa koskaan krhm DDD:: iik nii joo siis juttahan on pelottava auktoriteetti eikä yhtään muumimammamainen Kuinka KEHTAAT puhua musta ja Muumimammasta samassa lauseessa!! Oon täysi Muumimamman vastakohta
|
|