|
Post by sini on May 25, 2016 7:23:03 GMT
oonko iha ulkona jos tuun tänää mukaa? et oo :-)
|
|
|
Post by Fafaali on May 25, 2016 13:40:05 GMT
Ethaniel Evan Mackiavell piti muita ihmisiä silmillä, jos vaikka bongaisi jonkun luota vahvempia juotavia. Varmasti jollakulla oli vahvempaa, joidenkin meno näytti jo siltä tai sitten heillä vain oli paljon huonompi viinapää kuin hänellä itsellään. Se olisi jollain tavalla lohduttavaa, koska sentään hän ei olisi heikoin lenkki silloin. Ethaniel vihasi olla heikoin lenkki ja pyrki aina ylisuorittamaan, oli kyse mistä vain. Aasialaisen tummiin silmiin ei kuitenkaan onnistunut osumaan mitään vahvempaa. Ehkä hän ei vain osannut etsiä oikeista paikoista tai ihmiset piilottelivat näitä omaksi ilokseen. Tai ehkä jotkut olivat jo vetäneet omat juomansa. Se ei olisi täysin mahdottomuus. Ethaniel näki juuri saapuneen Ophelian ja vilkutti tälle hymy huulillaan ja huusi hei, mutta se tuskin kuului musiikin ja puheensorinan seasta. Kaikki vain sekoittui yhteen. Ophelia oli yksi niistä henkilöistä, jota Ethaniel pystyi hyvillä mielin kutsua ystäväkseen. Aasialainen ei voinut aina sanoa, kuka oli hänen oikea ystävä ja kuka vain mielisteli hänen perheen rahan takia. Hänen oli todella vaikea sanoa kuka oli mukava ilman mitään syvempää motiivia. Ehkä sen takia rikkaat hengasivat vain rikkaitten kanssa. Kukaan ei havittele kenenkään rahoja. Ethaniel pysähtyi Tristanin viereen ja katseli tuon takaa, kun toinen kaiveli lipaston laatikkoa. Hän tajusi, kuinka lähellä oli tuota nuorta miestä, hän pystyi haistamaan miehen tuoksun yrittämättäkään. Aasialaisen silmät menivät miehen niskaan ja pieni hymy tuli hänen huulilleen. Tristan tuoksui hyvälle hänen mielestään. Mikä ikinä se olikaan, hän halusi pitää sen. Ethanielin silmät avautuivat suureksi, kun hän tajusi kaikki ajatuksensa. Hän peruutti taaksemmas hiljaa ja nieleskeli hetken toivoen, että Tristan ei huomannut mitään. "Lö-löytyykö mitään?", hän kysyi yrittäen korjata itseään huonolla menestyksellä. Hän puri huultansa ja avasi Tristanin tutkiman laatikon viereisen laatikon ja aloitti sen kaivamisen miettien, miltä tuntuisi vajota maan alle. Attachments:
|
|
|
Post by pokemon on May 25, 2016 14:05:07 GMT
lomake ▻ esmee yvonne agatha lopez - 18 ja syntynyt 12. joulukuuta - nainen ja bi ja ? - kerrostaloasunto, kattohuoneisto - perheensä menestyneessä kauneushoitolassa kosmetologina - noh ylimielinen, haluamansa saava draamakuningatar ◭ esmee yvonne agatha lopez ◭ 18 ◭ bi ja ? ◭ katri ◭ 8
|
|
|
Post by pokemon on May 25, 2016 14:06:55 GMT
mun naiselle vihamiehii, ystävii (joku kiva juoruämmä mun naisenkaa puhuu paskaa), sit jotain muuta? 8)
|
|
|
Post by marianne on May 25, 2016 14:18:22 GMT
mun naiselle vihamiehii, ystävii (joku kiva juoruämmä mun naisenkaa puhuu paskaa), sit jotain muuta? 8) on nii hienoo ku ophelial tuntuu olevan jo kaks vihamiehiest oisko kolmannen aika?
|
|
|
Post by wifix on May 25, 2016 14:18:41 GMT
mun naiselle vihamiehii, ystävii (joku kiva juoruämmä mun naisenkaa puhuu paskaa), sit jotain muuta? 8) vihamiestä/ystävää gracesta tai jaredista? 8)
|
|
allu
Ninja The Cat
|
Post by allu on May 25, 2016 14:20:36 GMT
lomake ▻ esmee yvonne agatha lopez - 18 ja syntynyt 12. joulukuuta - nainen ja bi ja ? - kerrostaloasunto, kattohuoneisto - perheensä menestyneessä kauneushoitolassa kosmetologina - noh ylimielinen, haluamansa saava draamakuningatar ◭ esmee yvonne agatha lopez ◭ 18 ◭ bi ja ? ◭ katri ◭ 8 connor ystäväksi? :-)
|
|
|
Post by pokemon on May 25, 2016 14:27:45 GMT
mun naiselle vihamiehii, ystävii (joku kiva juoruämmä mun naisenkaa puhuu paskaa), sit jotain muuta? 8) on nii hienoo ku ophelial tuntuu olevan jo kaks vihamiehiest oisko kolmannen aika? :DD hah, ihan selvästi esmeestä ei tulla pitämään ku ehdotellaa näi paljo näit vihasuhteit mut joo, käy hyvin veera, jos gracesta jotain parasta kaverii(?) tai jotain juoruämmäkaverii ja sit sun miehestäki joku kamuli? ja allu joo, käy hyvin! 8) + jos en saa mitää seurustelujuttuu tälle nii voin vannoo et tuun viel sekottaa joidenki suhteita XDDD
|
|
|
Post by wifix on May 25, 2016 14:30:13 GMT
on nii hienoo ku ophelial tuntuu olevan jo kaks vihamiehiest oisko kolmannen aika? :DD hah, ihan selvästi esmeestä ei tulla pitämään ku ehdotellaa näi paljo näit vihasuhteit mut joo, käy hyvin veera, jos gracesta jotain parasta kaverii(?) tai jotain juoruämmäkaverii ja sit sun miehestäki joku kamuli? ja allu joo, käy hyvin! 8) + jos en saa mitää seurustelujuttuu tälle nii voin vannoo et tuun viel sekottaa joidenki suhteita XDDD :DDDDDD voi ei, sun hahmosta tulee helposti kunnon bitch kun näin monta vihamiestä ja juu!
|
|
|
Post by pokemon on May 25, 2016 14:34:28 GMT
:DD hah, ihan selvästi esmeestä ei tulla pitämään ku ehdotellaa näi paljo näit vihasuhteit mut joo, käy hyvin veera, jos gracesta jotain parasta kaverii(?) tai jotain juoruämmäkaverii ja sit sun miehestäki joku kamuli? ja allu joo, käy hyvin! 8) + jos en saa mitää seurustelujuttuu tälle nii voin vannoo et tuun viel sekottaa joidenki suhteita XDDD :DDDDDD voi ei, sun hahmosta tulee helposti kunnon bitch kun näin monta vihamiestä ja juu! :DD mm, jep tai sit vaan teen esmeestä vähä lounerin joka nuolee vähä jokasta jossai välis jee <3
|
|
|
Post by marianne on May 25, 2016 14:43:29 GMT
miks sul pitää olla elämä tän paikan ulkopuolel ( neea
|
|
|
Post by Fafaali on May 25, 2016 15:10:48 GMT
mun naiselle vihamiehii, ystävii (joku kiva juoruämmä mun naisenkaa puhuu paskaa), sit jotain muuta? 8) Ethaniel vois olla frenemy? (:
|
|
|
Post by pokemon on May 25, 2016 15:13:41 GMT
mun naiselle vihamiehii, ystävii (joku kiva juoruämmä mun naisenkaa puhuu paskaa), sit jotain muuta? 8) Ethaniel vois olla frenemy? (: juu :-)
|
|
|
Post by pokemon on May 25, 2016 15:38:17 GMT
mitä jos tuon mun hahmon tyylikkäästi myöhässä noihin bileisiin niin saanko änkeä sen jonkun seuraan? (8
|
|
allu
Ninja The Cat
|
Post by allu on May 25, 2016 16:22:43 GMT
mitä jos tuon mun hahmon tyylikkäästi myöhässä noihin bileisiin niin saanko änkeä sen jonkun seuraan? (8 Connor olisi vapaaehtoinen seuralainen, mitä nyt hieman ''sekaisessa'' mielentilassa onkin, hän on vessan edessä matkalla kohti tanssilattiaa, jos kelpaa (-:
|
|