|
Post by Jp on May 15, 2016 11:29:41 GMT
Eli haluaisin oppia roolipelaamaan/kirjoittamaan homoa? Onko siinä teidän mielestä mitään eroa hahmossa et mikä se on seksuaaliselta suuntautumiseltaan siihen et jos se olis joku muu? Eli voiko se teidän mielestänne vaikuttaa esim luonteeseen onko hahmo hetero tai homo?
|
|
|
Post by wifix on May 15, 2016 11:43:03 GMT
mun mielestäni homot ja heterot on aivan samanlaisia, tykäten vaan eri sukupuolesta :DD eli ei sinänsä periaatteessa pitäis olla mitään eroavaisuutta, paitsi sit tietenkin on näitä hieman neitimäisiä homoja ja niin edelleen. kaikki tavallaan ihan roolaajan päätettävissä
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 15, 2016 12:06:54 GMT
No siis... Se vaan ettet vedä överiks. Että ei sitä homoutta tarvii korostaa sen enempää mitä heterouttakaan.
|
|
|
Post by Jp on May 15, 2016 12:14:43 GMT
Eli se voi onnistua parhaiten ettei ajattele sitä sen suuremmin. Esim perheessä vaan se et sul on kaks isää?
|
|
|
Post by Jp on May 15, 2016 13:25:59 GMT
mun mielestäni homot ja heterot on aivan samanlaisia, tykäten vaan eri sukupuolesta :DD eli ei sinänsä periaatteessa pitäis olla mitään eroavaisuutta, paitsi sit tietenkin on näitä hieman neitimäisiä homoja ja niin edelleen. kaikki tavallaan ihan roolaajan päätettävissä Meil on periaatteessa vaan kaks suuntausta hetero (vastakkainen) ja homo (sama)...
|
|
|
Post by wifix on May 15, 2016 13:36:47 GMT
mun mielestäni homot ja heterot on aivan samanlaisia, tykäten vaan eri sukupuolesta :DD eli ei sinänsä periaatteessa pitäis olla mitään eroavaisuutta, paitsi sit tietenkin on näitä hieman neitimäisiä homoja ja niin edelleen. kaikki tavallaan ihan roolaajan päätettävissä Meil on periaatteessa vaan kaks suuntausta hetero (vastakkainen) ja homo (sama)... no siis onhan sit kaikki panseksuaalit ja biseksuaalit yms vai miten nuo nyt kirjoitetaankaan mutta ite käytin nyt esimerkkeinä homoja ja heteroita :DDDD
|
|
|
Post by Jp on May 15, 2016 13:48:41 GMT
Meil on periaatteessa vaan kaks suuntausta hetero (vastakkainen) ja homo (sama)... no siis onhan sit kaikki panseksuaalit ja biseksuaalit yms vai miten nuo nyt kirjoitetaankaan mutta ite käytin nyt esimerkkeinä homoja ja heteroita :DDDD no toi on kyl totta
|
|
Milori
Ninja The Cat
What doesn't kill you comes back with something stronger to finish the job
|
Post by Milori on May 15, 2016 14:31:29 GMT
Ei siinä oo mitään erilaista. Ihmisiä kaikki. Jokaisella hahmolla on tietenki eri luonteenpiirteet, niin pelaat vaan niitten mukaan ihan normaalisti. Pft, mun kanssa voit pelata
|
|
|
Post by Jp on May 15, 2016 14:32:20 GMT
Haluutko pelaa mun kaa catlandis?
|
|
itseironia
Ninja The Cat
i'm a high class ho
|
Post by itseironia on May 23, 2016 21:58:06 GMT
Meil on periaatteessa vaan kaks suuntausta hetero (vastakkainen) ja homo (sama)... no siis onhan sit kaikki panseksuaalit ja biseksuaalit yms vai miten nuo nyt kirjoitetaankaan mutta ite käytin nyt esimerkkeinä homoja ja heteroita :DDDD joo en yhtään tykkää tästä että bi/pan/ace yms ihmisiä ignoorataan koska meitäkin on olemassa!
|
|
|
Post by Trixie™ on May 26, 2016 11:36:50 GMT
YAAS GAWD SLAY MAMAA WERK IT GURL SPILL THE TRUTH TEA DRAG HA!!!
Mut vaan jos pelaat nuorta twinkiä
Ei mut, homoseksuaaleilla on oma alakulttuurinsa, mut jos et tiedä mitä siel on meneillään, älä koske vaan pelaa niinku mitä tahansa hahmoa. Se on vaan parempi ku et yrität miimikoida jotain josta sulla ei ole hirveesti hajua. Referenssei voit tietty etsii ja jos homoslangi kiinnostaa, siitä on helppo löytää matskua.
|
|
|
Post by Jp on May 26, 2016 11:38:37 GMT
en pelaa...
|
|