|
Post by Angelus on May 11, 2016 19:25:35 GMT
✩ LOMAKE ✩ Desmond Peter Payne ✩ 24, syyskuun 16. (1985) ✩ mies, bi & naimaton ✩ liikunnanohjaaja ✩ kukkarolle sopiva vuokra-asunto ✩ Angelus ✩ LOMAKE ✩ Simon Brody Christopherson ✩ 37, tammikuun toinen (1973) ✩ mies, bi & naimaton ✩ kapakan uudehko omistaja ✩ kapakan yläkerta ✩ Angelus
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 11, 2016 19:28:55 GMT
Jos haluut tunkee lisää sukuvihaa tähän niin voisin tunkee jonkun kolmannen osapuolen (Siriuksen ja Rigelin mamman murhaajan) joka olis pistänyt syyt jonkun muun niskaan säästyäkseen itse kuolemiselta (toisen kerran?) Millo Sebastianin äiti muute kuoli... mietin vaan et kuka on edes 90-luvulla hengissä? jos se kolmas osapuoli ois se kolmas perhe josta äsken puhuin? Ja se murhaaja ois ollut se kaivoksen omistaja joka sitten kuoli siinä Langangerien aiheuttamassa räjähdyksessä (ja sen kuolleen omistajan perhe sit kosti tän Langangereille murhaamalla ne (kylän ulkopuolella)) Ja nyt mamma sekä mammanmurhaaja heräis molemmat eloon ja siitä sitten seurais kissa ja hiiri -leikki Lupojen ja kolmannen perheen välille. Ja samalla kolmannen perheen ja Langangerien välillä ois kaunaa. + Koska Lupo on mafiaperhe, sille kannettas kaunaa varmaan muutenkin useammaltakin taholta, ja Langangereita taas vihais lähes kaikki sen kaivosräjähdyksen ja siinä kuolleiden takia (vaikka ei voitu todistaa sen olevan Langangereiden syytä) Ja tää kolmas perhe taas on kyläläisten keskuudessa suositumpi, mutta samalla Langangereiden ja Lupojen yhteinen vihollinen. Näin ne perheet ois aika tasaväkisiä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 11, 2016 19:31:39 GMT
Nii ja Sebastian on syntynyt tammikuussa 1987, unohin mainita sen syntymäajan :'D
|
|
|
Post by Jp on May 11, 2016 19:34:15 GMT
Jos haluut tunkee lisää sukuvihaa tähän niin voisin tunkee jonkun kolmannen osapuolen (Siriuksen ja Rigelin mamman murhaajan) joka olis pistänyt syyt jonkun muun niskaan säästyäkseen itse kuolemiselta (toisen kerran?) Millo Sebastianin äiti muute kuoli... mietin vaan et kuka on edes 90-luvulla hengissä? jos se kolmas osapuoli ois se kolmas perhe josta äsken puhuin? Ja se murhaaja ois ollut se kaivoksen omistaja joka sitten kuoli siinä Langangerien aiheuttamassa räjähdyksessä (ja sen kuolleen omistajan perhe sit kosti tän Langangereille murhaamalla ne (kylän ulkopuolella)) Ja nyt mamma sekä mammanmurhaaja heräis molemmat eloon ja siitä sitten seurais kissa ja hiiri -leikki Lupojen ja kolmannen perheen välille. Ja samalla kolmannen perheen ja Langangerien välillä ois kaunaa. + Koska Lupo on mafiaperhe, sille kannettas kaunaa varmaan muutenkin useammaltakin taholta, ja Langangereita taas vihais lähes kaikki sen kaivosräjähdyksen ja siinä kuolleiden takia (vaikka ei voitu todistaa sen olevan Langangereiden syytä) Ja tää kolmas perhe taas on kyläläisten keskuudessa suositumpi, mutta samalla Langangereiden ja Lupojen yhteinen vihollinen. Näin ne perheet ois aika tasaväkisiä. //Mites Langarit ja Lupot sit toisiinsa Koska jos Lupot vihaa tätä kolmatta Siriuksen ja Rigelin äidin kuoleman takia Langangarit kantaa kaunaa tälle kolmannelle sen kaivoksen takia. Tästä puuttuu vaan Lupojen ja Langangarien suhde, koska vihaako ne sit toisiaan ja mistä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 11, 2016 19:42:00 GMT
jos se kolmas osapuoli ois se kolmas perhe josta äsken puhuin? Ja se murhaaja ois ollut se kaivoksen omistaja joka sitten kuoli siinä Langangerien aiheuttamassa räjähdyksessä (ja sen kuolleen omistajan perhe sit kosti tän Langangereille murhaamalla ne (kylän ulkopuolella)) Ja nyt mamma sekä mammanmurhaaja heräis molemmat eloon ja siitä sitten seurais kissa ja hiiri -leikki Lupojen ja kolmannen perheen välille. Ja samalla kolmannen perheen ja Langangerien välillä ois kaunaa. + Koska Lupo on mafiaperhe, sille kannettas kaunaa varmaan muutenkin useammaltakin taholta, ja Langangereita taas vihais lähes kaikki sen kaivosräjähdyksen ja siinä kuolleiden takia (vaikka ei voitu todistaa sen olevan Langangereiden syytä) Ja tää kolmas perhe taas on kyläläisten keskuudessa suositumpi, mutta samalla Langangereiden ja Lupojen yhteinen vihollinen. Näin ne perheet ois aika tasaväkisiä. //Mites Langarit ja Lupot sit toisiinsa Koska jos Lupot vihaa tätä kolmatta Siriuksen ja Rigelin äidin kuoleman takia Langangarit kantaa kaunaa tälle kolmannelle. Tästä puuttuu vaan Lupojen ja Langangarien suhde, koska vihaako ne sit toisiaan ja mistä. Niin, noh, oikeestaan Lupot ja Langangerit ei voi vihata toisiaan sillä ne oli kylässä eri aikaan, Langangerit tuli kylään vasta 2000-luvun paikkeilla jolloin Lupot oli kuolleita. Mutta toisaalta Lupot varmaan haluaa sen kaivoksen myös, ja Langangerit omistaa sen. Vois olla että Lupot ja Langangerit ei pitäis toisistaan, mutta se kolmas perhe ois kuitenkin molempien ensisijainen vihankohde. Mutta koska Lupot ja Langangerit on kyläläisten epäsuosiossa, ei ne voi tehdä kolmannelle perheelle mitään ilman että niitä syytettäs siitä.
|
|
|
Post by Jp on May 11, 2016 19:45:07 GMT
Voidaan pitää neutraalina, koska ei oo mitään syytä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 11, 2016 19:55:34 GMT
Voidaan pitää neutraalina, koska ei oo mitään syytä. mm mut Lupotkin on varmaan valmiita juonittelemaan Langangereita vastaan saadakseen sen kaivoksen takaisin suvulleen. Ja koska Lupoja pidetään kuolleina, ne vois tehä/yrittää tehä jotain kolmannelle perheelle, jolloin siitä todennäköisesti syytettäs Langangereita, joilla ois motiivikin (kolmas perhe tappoi Langangerien vanhemmat).
|
|
|
Post by Jp on May 11, 2016 20:00:00 GMT
Voidaan pitää neutraalina, koska ei oo mitään syytä. mm mut Lupotkin on varmaan valmiita juonittelemaan Langangereita vastaan saadakseen sen kaivoksen takaisin suvulleen. Ja koska Lupoja pidetään kuolleina, ne vois tehä/yrittää tehä jotain kolmannelle perheelle, jolloin siitä todennäköisesti syytettäs Langangereita, joilla ois motiivikin (kolmas perhe tappoi Langangerien vanhemmat). Joten jos Angelon vaimo Alecto (en oo jaksanut tunkee sen lomaketta tänne) tappais sen murhaajan/ laittais jonkun muun tekee likaisen työn hänen puolestaan niin Langangarit vois joutua syntipukiksi, vaikka niil ei olis mitään tekemistä jutun kanssa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 11, 2016 20:05:29 GMT
En nyt tiiä meneekö tää turhan vaikeeks, aivot käy ylikierroksilla :DD Kuulostaa mun korvaan ihan hyvältä, joten tehdään siten miten ehdotit eli yhteensä kolme perhettä? Jos käy niin voisin ehkä tehdä tyypin siihen kolmanteen perheeseen, sen joka osti kaivoksen Lupojen kuoltua ja kuoli itse sitten kaivosräjähdyksessä, heräten nyt henkiin. Siis sen mamman murhaajan. Ellei sitten joku muu halua sitä, mulle kyllä riittää roolimista Sebastianissakin :'D Ja/tai voisin ehkä tehdä toisen Langangerin. Mutta niitä vanhempia ei varmaan tarvii jos sovitaan, että ne oli kylän ulkopuolella kun ne murhattiin?
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 11, 2016 20:07:37 GMT
mm mut Lupotkin on varmaan valmiita juonittelemaan Langangereita vastaan saadakseen sen kaivoksen takaisin suvulleen. Ja koska Lupoja pidetään kuolleina, ne vois tehä/yrittää tehä jotain kolmannelle perheelle, jolloin siitä todennäköisesti syytettäs Langangereita, joilla ois motiivikin (kolmas perhe tappoi Langangerien vanhemmat). Joten jos Angelon vaimo Alecto (en oo jaksanut tunkee sen lomaketta tänne) tappais sen murhaajan/ laittais jonkun muun tekee likaisen työn hänen puolestaan niin Langangarit vois joutua syntipukiksi, vaikka niil ei olis mitään tekemistä jutun kanssa. Nimenomaan.
|
|
|
Post by Angelus on May 11, 2016 20:09:11 GMT
Kuulostaa mun korvaan ihan hyvältä, joten tehdään siten miten ehdotit eli yhteensä kolme perhettä? Jos käy niin voisin ehkä tehdä tyypin siihen kolmanteen perheeseen, sen joka osti kaivoksen Lupojen kuoltua ja kuoli itse sitten kaivosräjähdyksessä, heräten nyt henkiin. Siis sen mamman murhaajan. Ellei sitten joku muu halua sitä, mulle kyllä riittää roolimista Sebastianissakin :'D Ja/tai voisin ehkä tehdä toisen Langangerin. Mutta niitä vanhempia ei varmaan tarvii jos sovitaan, että ne oli kylän ulkopuolella kun ne murhattiin? Juu, kolme perhettä. Käy, käy. Eipä tässä juuri maksimi hahmomääriä ole
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 11, 2016 20:23:35 GMT
eli yhteensä kolme perhettä? Jos käy niin voisin ehkä tehdä tyypin siihen kolmanteen perheeseen, sen joka osti kaivoksen Lupojen kuoltua ja kuoli itse sitten kaivosräjähdyksessä, heräten nyt henkiin. Siis sen mamman murhaajan. Ellei sitten joku muu halua sitä, mulle kyllä riittää roolimista Sebastianissakin :'D Ja/tai voisin ehkä tehdä toisen Langangerin. Mutta niitä vanhempia ei varmaan tarvii jos sovitaan, että ne oli kylän ulkopuolella kun ne murhattiin? Juu, kolme perhettä. Käy, käy. Eipä tässä juuri maksimi hahmomääriä ole Ourrait Muuten hei, onko noi sun hahmot, Payne ja Christopherson mitään sukua jollekin näistä perheistä vai onko ne vaan muita kyläläisiä? Mietin vaan pitääkö mun ottaa jtn huomioon sitä mammanmurhaajaa tehdessä:"D
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 11, 2016 20:26:25 GMT
Ja mun puolesta kuka tahansa voi tehä Sebastianille siskon, veljen, serkun, sedän tai tädin tai vastaavan. että jos joku tahtoo Langangerien sukuun niin siitä vaan. :_D
tulee nimittäin aika riutunu sukupuu jos jälellä on vaan yks narkkari xd
|
|
|
Post by Jp on May 11, 2016 20:28:35 GMT
Juu, kolme perhettä. Käy, käy. Eipä tässä juuri maksimi hahmomääriä ole Ourrait Muuten hei, onko noi sun hahmot, Payne ja Christopherson mitään sukua jollekin näistä perheistä vai onko ne vaan muita kyläläisiä? Mietin vaan pitääkö mun ottaa jtn huomioon sitä mammanmurhaajaa tehdessä:"D //Voisin laittaa Alecton aka porkkanapään lomakkeen tänne... tulee vähän erilainen (katkeroitunut) hahmo tännekin.
|
|
|
Post by Angelus on May 11, 2016 20:28:51 GMT
Juu, kolme perhettä. Käy, käy. Eipä tässä juuri maksimi hahmomääriä ole Ourrait Muuten hei, onko noi sun hahmot, Payne ja Christopherson mitään sukua jollekin näistä perheistä vai onko ne vaan muita kyläläisiä? Mietin vaan pitääkö mun ottaa jtn huomioon sitä mammanmurhaajaa tehdessä:"D Nooh, ne on niitä kyläläisiä. En ainakaan suunnitellut mitään suhteita perheisiin. Mutta jos on tarvetta ihan mille tahansa suhteelle, niin kaksikko on käytettävissä.
|
|