|
Post by diktaattorimies on May 4, 2016 11:36:41 GMT
mul oli hyvä vappu oli sopivasti kaikkii juomii ja hyvä jengi ja sit joku siel viel tarjot jtn sika hyvii shottei ja kaikki meni hyvin ja sit päädyttiin viel pizzalle siinä yhen aikaa en kyllä tiiä miks helvetissä mutta kuitenki
mut joo, sikä hyvä jengi oli ehk paras tähän astisist
|
|
|
Post by marrasaamu on May 5, 2016 7:48:06 GMT
mul oli hyvä vappu oli sopivasti kaikkii juomii ja hyvä jengi ja sit joku siel viel tarjot jtn sika hyvii shottei ja kaikki meni hyvin ja sit päädyttiin viel pizzalle siinä yhen aikaa en kyllä tiiä miks helvetissä mutta kuitenki mut joo, sikä hyvä jengi oli ehk paras tähän astisist Haha mulla aika sama miinus shotit, olin nimittäi selvin päin. :-D Mut oli kyllä iha hauskaa ku yks jätkä halus tarjota mun kaverille viskicolan ja osti samalla itelleen "jotain mitä en oo ikinä juonu". Vaihtoehtoja oli kuulemma ollu aika vähän joten se pääty Holy Diveriin joka paljastu sellaseks vaaleenvihreeks tyttöjuomaks. :DD
|
|
|
Post by diktaattorimies on May 5, 2016 8:38:29 GMT
mul oli hyvä vappu oli sopivasti kaikkii juomii ja hyvä jengi ja sit joku siel viel tarjot jtn sika hyvii shottei ja kaikki meni hyvin ja sit päädyttiin viel pizzalle siinä yhen aikaa en kyllä tiiä miks helvetissä mutta kuitenki mut joo, sikä hyvä jengi oli ehk paras tähän astisist Haha mulla aika sama miinus shotit, olin nimittäi selvin päin. :-D Mut oli kyllä iha hauskaa ku yks jätkä halus tarjota mun kaverille viskicolan ja osti samalla itelleen "jotain mitä en oo ikinä juonu". Vaihtoehtoja oli kuulemma ollu aika vähän joten se pääty Holy Diveriin joka paljastu sellaseks vaaleenvihreeks tyttöjuomaks. :DD Mut oikeesti vannon en oo ikin juonu noin hyvii shottei okei mut siis en kestä kosk olin siis siel lähinnä 5 ihmisen kans, kaks niistä kuulu mun gosu squadiin loput on sitte koulusta mut joo oli jännää kosk nyt mun irl kaverit on mun gosu kavereiden kavereit niinku okei emt muistaks sitä dapoo/alcazarii tai feathersii mut niinku oikeest sit viel mun yks joukkuekaveri oli sillee millo se tulee uudelleen meiän kans goals
|
|