|
Post by wifix on May 8, 2016 19:28:24 GMT
otan kyl sittenki tammyn kuvan taas pitkästä aikaa <3
|
|
|
Post by kaisa on May 9, 2016 17:32:46 GMT
Käynnistän täs mun uutta konetta nii tuun sitte selvittää tänne asioit
|
|
|
Post by wifix on May 9, 2016 18:23:36 GMT
Käynnistän täs mun uutta konetta nii tuun sitte selvittää tänne asioit mielenkiinnosta kyselen että minkälaine kone? 8)
|
|
|
Post by kaisa on May 9, 2016 18:51:50 GMT
Käynnistän täs mun uutta konetta nii tuun sitte selvittää tänne asioit mielenkiinnosta kyselen että minkälaine kone? 8) macbook air 13 tuumane 8) tarvin lukio käyttöö uuden koneen nii päädyttii sit ostaa tää 8)
|
|
|
Post by wifix on May 9, 2016 18:56:30 GMT
mielenkiinnosta kyselen että minkälaine kone? 8) macbook air 13 tuumane 8) tarvin lukio käyttöö uuden koneen nii päädyttii sit ostaa tää 8) oijoi itel macbook pro 8)) suosittelen muuten nyt täs lähiaikoina opetteleen sillä esseen tekoo ku kerta lukioo varte on, tai lataan jonkun ohjelman sitä varten ku ite olin hieman kusessa pari kk sit tän kaa ku piti päivässä kirjottaa essee ja tässä ei oo mitää wordia tms :DDDDD pienenä vinkkinä
|
|
|
Post by kaisa on May 9, 2016 18:58:15 GMT
macbook air 13 tuumane 8) tarvin lukio käyttöö uuden koneen nii päädyttii sit ostaa tää 8) oijoi itel macbook pro 8)) suosittelen muuten nyt täs lähiaikoina opetteleen sillä esseen tekoo ku kerta lukioo varte on, tai lataan jonkun ohjelman sitä varten ku ite olin hieman kusessa pari kk sit tän kaa ku piti päivässä kirjottaa essee ja tässä ei oo mitää wordia tms :DDDDD pienenä vinkkinä me käytetää lukios google driven noit ohjelmii nii saan ainaki toistaseks onneks niil tehtyy kaikki vaadittavat hommat 8) eniten vaa jänskättää mite toi sähkönenkoe systeemi, ku se toimii macil vähä eri taval ku pc
|
|
|
Post by wifix on May 9, 2016 19:00:47 GMT
oijoi itel macbook pro 8)) suosittelen muuten nyt täs lähiaikoina opetteleen sillä esseen tekoo ku kerta lukioo varte on, tai lataan jonkun ohjelman sitä varten ku ite olin hieman kusessa pari kk sit tän kaa ku piti päivässä kirjottaa essee ja tässä ei oo mitää wordia tms :DDDDD pienenä vinkkinä me käytetää lukios google driven noit ohjelmii nii saan ainaki toistaseks onneks niil tehtyy kaikki vaadittavat hommat 8) eniten vaa jänskättää mite toi sähkönenkoe systeemi, ku se toimii macil vähä eri taval ku pc aivan aivan no mut etköhän sä sen kaa selviydy, macbook on ainaki mulla ja veljellä kestäny hyvin ja toiminu iha moitteetta, ja seki kantaa omaansa ties minne jalkapallopeleihin ja baareihin :DDDDDD milloinkas muuten aloitellaa 8)
|
|
|
Post by kaisa on May 9, 2016 19:02:37 GMT
me käytetää lukios google driven noit ohjelmii nii saan ainaki toistaseks onneks niil tehtyy kaikki vaadittavat hommat 8) eniten vaa jänskättää mite toi sähkönenkoe systeemi, ku se toimii macil vähä eri taval ku pc aivan aivan no mut etköhän sä sen kaa selviydy, macbook on ainaki mulla ja veljellä kestäny hyvin ja toiminu iha moitteetta, ja seki kantaa omaansa ties minne jalkapallopeleihin ja baareihin :DDDDDD milloinkas muuten aloitellaa 8) ainaki tää voittaa 100-0 mun edellisen koneen mikä oli jo viimesen vuoden toine jalka haudassa XD no katon nopsaa mun jäbälle jonkun kivan kuvasen ja sitte voisinki laittaa alotuksen tänne + mietin et teenkö suoraa varmuuden vuoks kaks jätkää ?
|
|
|
Post by wifix on May 9, 2016 19:04:22 GMT
aivan aivan no mut etköhän sä sen kaa selviydy, macbook on ainaki mulla ja veljellä kestäny hyvin ja toiminu iha moitteetta, ja seki kantaa omaansa ties minne jalkapallopeleihin ja baareihin :DDDDDD milloinkas muuten aloitellaa 8) ainaki tää voittaa 100-0 mun edellisen koneen mikä oli jo viimesen vuoden toine jalka haudassa XD no katon nopsaa mun jäbälle jonkun kivan kuvasen ja sitte voisinki laittaa alotuksen tänne + mietin et teenkö suoraa varmuuden vuoks kaks jätkää ? tee toki 8)
|
|
|
Post by kaisa on May 9, 2016 19:06:08 GMT
ainaki tää voittaa 100-0 mun edellisen koneen mikä oli jo viimesen vuoden toine jalka haudassa XD no katon nopsaa mun jäbälle jonkun kivan kuvasen ja sitte voisinki laittaa alotuksen tänne + mietin et teenkö suoraa varmuuden vuoks kaks jätkää ? tee toki 8) nyt mul tuli eka ongelma XD mite saan kopioituu ja liitettyy macil
|
|
|
Post by wifix on May 9, 2016 19:10:46 GMT
nyt mul tuli eka ongelma XD mite saan kopioituu ja liitettyy macil no siis ku hiirel painaa oikeeta näppäintä nii tulee aina se valikko esii, nii täs se tulee esii ku painat tota kosketuskohtaa kahel sormel si ku oot tyylii tummentanu haluamas sanan :DDD jos nyt siis ymmärsit eli vie hiiri sen päälle minkä haluut kopioida ja paina kahel sormel
|
|
|
Post by kaisa on May 9, 2016 19:12:00 GMT
Lomake : Elijah Michael Barney | 22 | mies | hetero, varattu| tekee töitä tatuointistudiossa| muuta (ei pakollinen) | kaisa + elijah michael barney | 22 | mies | hetero, varattu| töissä | kaisa + ei jumpe osasinki XD mut mite pirussa saan ton kuvan jutut kopioituu
|
|
|
Post by wifix on May 9, 2016 19:12:39 GMT
Lomake : Elijah Michael Barney | 22 | mies | hetero, varattu| tekee töitä tatuointistudiossa| muuta (ei pakollinen) | kaisa + elijah michael barney | 22 | mies | hetero, varattu| töissä | kaisa + ei jumpe osasinki XD mut mite pirussa saan ton kuvan jutut kopioituu sama tyyli, nyt vaa viet hiiren kuvan päälle 8)
|
|
|
Post by kaisa on May 9, 2016 19:14:20 GMT
Lomake : Elijah Michael Barney | 22 | mies | hetero, varattu| tekee töitä tatuointistudiossa| muuta (ei pakollinen) | kaisa + elijah michael barney | 22 | mies | hetero, varattu| töissä | kaisa + ei jumpe osasinki XD mut mite pirussa saan ton kuvan jutut kopioituu sama tyyli, nyt vaa viet hiiren kuvan päälle 8) en ymmärrä ku painan tota oikeet hiirtä nii ei tuu kyl minkään näköstä valikkoo esille
|
|
|
Post by wifix on May 9, 2016 19:18:26 GMT
sama tyyli, nyt vaa viet hiiren kuvan päälle 8) en ymmärrä ku painan tota oikeet hiirtä nii ei tuu kyl minkään näköstä valikkoo esille siis normaalisti hiirtä käyttäessä tulee se, mut täs tulee ku painat kahel sormel :DDDD
|
|