|
Post by Hermeliini on Aug 14, 2016 15:20:52 GMT
Oot ihana :3 ❤ Mä oon muuten kans miettinyt millaseks muut kattilaiset kuvittelee mut voisit olla sellanen ihminen joka pitää aina yksisarvis-, kissa- ja yksisarviskissapaitoja, ja ne on aina ihan kissan karvoissa. Sellaset paidat kyllä kelpais mulle :3 tosin niissä ei oo kissankarvoja vaa koirankarvoja, koska meil on koiria
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 14, 2016 17:39:29 GMT
Miltäköhän mä näytän/vaikutan kattilaisten silmissä? Oot ihana :3 ❤ Mä oon muuten kans miettinyt millaseks muut kattilaiset kuvittelee mut mulla tulee mieleen, et käytät hirveesti kaikkii kuviollisia vaatteita ja oot usein ilonen :--D
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 14, 2016 17:39:58 GMT
onko musta jääny minkäänlaista kuvaa? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 14, 2016 18:14:35 GMT
voisit olla sellanen ihminen joka pitää aina yksisarvis-, kissa- ja yksisarviskissapaitoja, ja ne on aina ihan kissan karvoissa. Sellaset paidat kyllä kelpais mulle :3 tosin niissä ei oo kissankarvoja vaa koirankarvoja, koska meil on koiria close enough 8))
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 14, 2016 18:18:00 GMT
onko musta jääny minkäänlaista kuvaa? ( ͡° ͜ʖ ͡°) sä oot vähän tommonen mysteeri mikitin?? en mä osaa kuvitella sua oot kyl varmaan ihan cool
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 15, 2016 10:31:01 GMT
onko musta jääny minkäänlaista kuvaa? ( ͡° ͜ʖ ͡°) sä oot vähän tommonen mysteeri mikitin?? en mä osaa kuvitella sua oot kyl varmaan ihan cool mysteeri mikitin on kyl aika cool
|
|
|
Post by renak on Dec 17, 2016 21:45:44 GMT
Sibestä tulee mieleen joku oikein eläväinen tyyppi, jonka silmät loistaa innokkuutta koko ajan. Ai nii Sibella on minun mielikuvissani tummat letit. Angelus on minun mielikuvissani mies. Jp on taas sellainen kalpea tyyppi, joka katsoo syyttävästi silmälasien takaa. Juttaa ajattelen aina muumimammana, joka on muuttunut zombiksi. Trixie näyttää samalta, miltä sen piirtämä kuva sinne joulukalenterikeskusteluun. (aka kattitohtori Tracy) nea näyttää Hillary Clintonilta aina kun sen viesteihin jossain törmään. Hermeliini on sellainen hippokamppi. MilZiu on samanlainen kissa kuin mikä siinä sen profiilikuvaksi on. wifix on sellainen ihmisversio Twilight Sparklesta. marrasaamu näyttää LOTR:n Gimlin naisversiolle. Fafaali on usein mielikuvissani sellainen tyttö, jolla on vaaleanpunaiset hattarahiukset ja joka pukeutuu lolita-asuun. swordsman muistuttaa Anonymous -tyyppiä. adalmiia näyttää sellaiselle oikein stereotyyppiselle heppatytölle, jolla on poikkeuksellisen suuret hampaat. Arabellalla on sellaiset räikeänpunaiset, pystyynvedetyt hiukset sekä ylisuuret aurinkolasit. Candypompom on 80v mummeli, jolla on Permanentti ja t-paita tekstillä: "4ever5" itseironia näyttää samalta miltä kuvassaan. Ok olen herttainen ihminen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 2:58:38 GMT
Arabellalla on sellaiset räikeänpunaiset, pystyynvedetyt hiukset sekä ylisuuret aurinkolasit. täähän osu ihan oikeeseen Arabella
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 18, 2016 10:04:18 GMT
Juttaa ajattelen aina muumimammana, joka on muuttunut zombiksi. My aesthetic
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 18, 2016 10:09:48 GMT
MilZiu on samanlainen kissa kuin mikä siinä sen profiilikuvaksi on. Heh, ei hirveä yllätys ;D
|
|
|
Post by Arabella on Dec 18, 2016 14:17:48 GMT
Arabellalla on sellaiset räikeänpunaiset, pystyynvedetyt hiukset sekä ylisuuret aurinkolasit. täähän osu ihan oikeeseen Arabella :DDDDD joo siis kävin täs vähän kampaajalla
|
|
|
Post by Sibe on Dec 19, 2016 18:07:23 GMT
Sibestä tulee mieleen joku oikein eläväinen tyyppi, jonka silmät loistaa innokkuutta koko ajan. Ai nii Sibella on minun mielikuvissani tummat letit. oi jumpe oli kiva kuulla musta !! sanoisin että oon kyllä aika eläväinen tyyppi, innostun herkästi asioista ja nauran ja näin poispäin :'D mut tummat hiukset löytyy, tosin ei lettejä (kuin joskus suihkun jälkeen!) hei haluuko joku muu heittää vielä mielikuvaansa
|
|
|
Post by Angelus on Mar 19, 2019 0:41:57 GMT
Up. 😎
|
|
|
Post by Jp on Mar 19, 2019 15:49:45 GMT
Sibestä tulee mieleen joku oikein eläväinen tyyppi, jonka silmät loistaa innokkuutta koko ajan. Ai nii Sibella on minun mielikuvissani tummat letit. Angelus on minun mielikuvissani mies. Jp on taas sellainen kalpea tyyppi, joka katsoo syyttävästi silmälasien takaa. Juttaa ajattelen aina muumimammana, joka on muuttunut zombiksi. Trixie näyttää samalta, miltä sen piirtämä kuva sinne joulukalenterikeskusteluun. (aka kattitohtori Tracy) nea näyttää Hillary Clintonilta aina kun sen viesteihin jossain törmään. Hermeliini on sellainen hippokamppi. MilZiu on samanlainen kissa kuin mikä siinä sen profiilikuvaksi on. wifix on sellainen ihmisversio Twilight Sparklesta. marrasaamu näyttää LOTR:n Gimlin naisversiolle. Fafaali on usein mielikuvissani sellainen tyttö, jolla on vaaleanpunaiset hattarahiukset ja joka pukeutuu lolita-asuun. swordsman muistuttaa Anonymous -tyyppiä. adalmiia näyttää sellaiselle oikein stereotyyppiselle heppatytölle, jolla on poikkeuksellisen suuret hampaat. Arabellalla on sellaiset räikeänpunaiset, pystyynvedetyt hiukset sekä ylisuuret aurinkolasit. Candypompom on 80v mummeli, jolla on Permanentti ja t-paita tekstillä: "4ever5" itseironia näyttää samalta miltä kuvassaan. Ok olen herttainen ihminen Oikees sen suhtee et mul on lasit, koska huono kaukonäkö?
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 19, 2019 19:19:30 GMT
pfffft jos avatar on face valuena, oon kattilan kaunein ja nyt myös miehekkäin, rated m for manly jne
|
|