|
Post by Trixie™ on Apr 8, 2016 19:58:40 GMT
mitään nähtävää ei ole senkin uteliaat vasarahait eikä tulekaan, ainakaan ennen tiistaita, oon menossa ilman piirtopöytää enkä koskekaan kuvanmuokkaukseen ilman sitä
|
|
|
Post by Jp on Apr 8, 2016 20:05:37 GMT
mitään nähtävää ei ole senkin uteliaat vasarahait eikä tulekaan, ainakaan ennen tiistaita, oon menossa ilman piirtopöytää enkä koskekaan kuvanmuokkaukseen ilman sitä saanks mä olla vasarahai?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 8, 2016 20:31:40 GMT
mitään nähtävää ei ole senkin uteliaat vasarahait eikä tulekaan, ainakaan ennen tiistaita, oon menossa ilman piirtopöytää enkä koskekaan kuvanmuokkaukseen ilman sitä saanks mä olla vasarahai? mä oon pallokala!!
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 8, 2016 20:49:32 GMT
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 8, 2016 20:52:56 GMT
petefromtheshop näyttää mun mielikuvissa aina sen vanhalta avatarilta (?). Eli se on mies joka näyttää aina peukkua kaikelle :'D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 9, 2016 11:33:16 GMT
petefromtheshop näyttää mun mielikuvissa aina sen vanhalta avatarilta (?). Eli se on mies joka näyttää aina peukkua kaikelle :'D Jim Parsons aka Sheldon Cooper
Yritin ettii sitä vanhaa avatariani mut en löytäny sitä mistään? Sen sijaan löysin kyllä pari muuta kuvaa joiden takia melkein haluaisin taas vaihtaa avataria :'__ D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 9, 2016 15:26:36 GMT
petefromtheshop näyttää mun mielikuvissa aina sen vanhalta avatarilta (?). Eli se on mies joka näyttää aina peukkua kaikelle :'D Jim Parsons aka Sheldon Cooper
Yritin ettii sitä vanhaa avatariani mut en löytäny sitä mistään? Sen sijaan löysin kyllä pari muuta kuvaa joiden takia melkein haluaisin taas vaihtaa avataria :'__ D
|
|
|
Post by wifix on Apr 9, 2016 15:30:12 GMT
mul ei oo juurikaan mitään erityisiä mielikuvia kenestäkään, paitsi peten oon aina ajatellut lana del reyks, joskus kun tais olla se avatarina? :DD
|
|
|
Post by Jp on Apr 9, 2016 15:48:23 GMT
tää kuva on täydellinen...kuvaa hyvin tunteita sen jälkeen ku mä halusin olla vasarahai ja pete pallokala
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 9, 2016 16:29:16 GMT
mul ei oo juurikaan mitään erityisiä mielikuvia kenestäkään, paitsi peten oon aina ajatellut lana del reyks, joskus kun tais olla se avatarina? :DD Joo, se oli ankkalassa ja ehkä vähän aikaa täälläki, en muista tarkalleen
|
|
|
Post by sini on Apr 10, 2016 11:38:10 GMT
hmm ajattelen teiät kaikki sellasiks sulosiks ja ihaniks ihmisiks :-)) en oikee osaa muodostaa päässäni sillee mitää kunnollisii koska pyörin niin vähä näis muis osiois oon vaa aina roolipeliosios :Dd
|
|
|
Post by Jp on Apr 10, 2016 11:39:50 GMT
hmm ajattelen teiät kaikki sellasiks sulosiks ja ihaniks ihmisiks :-)) en oikee osaa muodostaa päässäni sillee mitää kunnollisii koska pyörin niin vähä näis muis osiois oon vaa aina roolipeliosios :Dd MIELIKUVA FORKKALAISISTA NIIDEN ROOLIPELAAMISEN PERUSTEELLA?
|
|
|
Post by adalmiia on Apr 13, 2016 17:57:59 GMT
Kuvittelen kaikki aina niiden avatariensa näköseks. Sit hämäännyn aina kun joku vaihtaa avaa : D
|
|
|
Post by Jp on Apr 13, 2016 18:21:36 GMT
lol
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 14, 2016 15:08:15 GMT
pfffft jos avatar on face valuena, oon kattilan kaunein
|
|