Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2016 17:11:26 GMT
Mulla sama toi Jp ja sit ajattelen et Jp puhuu aina tosi rauhallisella äänellä ja hitaasti ja pitää pitkiä taukoja Sama! Johtuu varmaan noista kolmoispisteistä Sitä mäki XD
|
|
|
Post by Jp on Apr 7, 2016 17:19:14 GMT
mut miks kaikki olettaa mut päinvastaiseksi.
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 8, 2016 7:41:31 GMT
mut miks kaikki olettaa mut päinvastaiseksi. Ehk kattila tuo esille sun sisäisen stonerin. Tosin en mäkään oo oikeasti drag queen (ainakaa varmasti) ja mun on kans vaikee uskoo et Mark Strickson ja Peter Davison hengailis tääl Alex Turnerin kanssa. Ps oon ehk ihan ok sen suhteen et kenenkään mielestä en näytä nykyiseltä avatariltani. Haha.
|
|
|
Post by Jp on Apr 8, 2016 7:43:20 GMT
voi olla...en tiedä et haluunko mä olla just se mikä mä oon...
|
|
|
Post by Miopod on Apr 8, 2016 8:02:49 GMT
voi olla...en tiedä et haluunko mä olla just se mikä mä oon... Oijoi, tuliko identiteettikriisi?
|
|
|
Post by Jp on Apr 8, 2016 8:05:02 GMT
voi olla...en tiedä et haluunko mä olla just se mikä mä oon... Oijoi, tuliko identiteettikriisi? JOO JA PAHA..ehkä mä vaan selviän tästä unohtamalla mitä mä just sanoin. Mä en edes tiedä, et milloin mul oli murkkuikä ja onko se edes tulossa... hyvä sitä on miettiä 10kk ennen täysi-ikäisyyttä
|
|
|
Post by Jp on Apr 8, 2016 8:11:38 GMT
Oijoi, tuliko identiteettikriisi? JOO JA PAHA..ehkä mä vaan selviän tästä unohtamalla mitä mä just sanoin. Mä en edes tiedä, et milloin mul oli murkkuikä ja onko se edes tulossa... hyvä sitä on miettiä 10kk ennen täysi-ikäisyyttä Ehkä mä oon sisäinen stoner... olis kiva muuten päästä tapaamaan oma ajatusmaailma.
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 8, 2016 9:15:59 GMT
JOO JA PAHA..ehkä mä vaan selviän tästä unohtamalla mitä mä just sanoin. Mä en edes tiedä, et milloin mul oli murkkuikä ja onko se edes tulossa... hyvä sitä on miettiä 10kk ennen täysi-ikäisyyttä Ehkä mä oon sisäinen stoner... olis kiva muuten päästä tapaamaan oma ajatusmaailma. Haetaan budia ja kokeillaan :'^DDD Jk Koht otan photoshopin esiin ja teen tän keskustelun pohjalta kattilan miitti -kuvan
|
|
|
Post by Jp on Apr 8, 2016 9:22:59 GMT
ei hyvänen aika ehkä mä oon sit ilman
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 8, 2016 12:55:47 GMT
Ehkä mä oon sisäinen stoner... olis kiva muuten päästä tapaamaan oma ajatusmaailma. Haetaan budia ja kokeillaan :'^DDD Jk Koht otan photoshopin esiin ja teen tän keskustelun pohjalta kattian miitti -kuvan sen kuvan mä haluun nähä :DD
|
|
|
Post by Jp on Apr 8, 2016 12:57:12 GMT
Haetaan budia ja kokeillaan :'^DDD Jk Koht otan photoshopin esiin ja teen tän keskustelun pohjalta kattian miitti -kuvan sen kuvan mä haluun nähä :DD linkkää tähän kessaan se sit.
|
|
|
Post by Miopod on Apr 8, 2016 13:02:37 GMT
Oijoi, tuliko identiteettikriisi? JOO JA PAHA..ehkä mä vaan selviän tästä unohtamalla mitä mä just sanoin. Mä en edes tiedä, et milloin mul oli murkkuikä ja onko se edes tulossa... hyvä sitä on miettiä 10kk ennen täysi-ikäisyyttä Jos se oli sulla jo lapsena Mullekki se tuli jo kymmenen vuotiaana ja oli ohi siihen mennes ku olin kakstoista ja sit oon ollu koko teini-iän tosi kiltti tyttö.
|
|
|
Post by Jp on Apr 8, 2016 13:22:12 GMT
äske tuli...tiedostin sen
|
|
|
Post by Arabella on Apr 8, 2016 17:22:58 GMT
Ehkä mä oon sisäinen stoner... olis kiva muuten päästä tapaamaan oma ajatusmaailma. Haetaan budia ja kokeillaan :'^DDD Jk Koht otan photoshopin esiin ja teen tän keskustelun pohjalta kattilan miitti -kuvan kannatan
|
|
|
Post by Jp on Apr 8, 2016 19:46:48 GMT
Joo...mä haluun nähdä sen...
|
|