|
Post by wifix on Apr 5, 2016 13:12:41 GMT
kuinka kovaa fanitus teidän perheissä on? :DD
meille useasti on sanottu että tää mun perheen/suvun "tapparafanitus" alkaa menemää jossain rajoin jo yli, meiltä kun löytyy melkein mitä vaan tapparan logolla varusteltuna, jopa autotkin on liimailtu tarroja täyteen :'DDDDDDDD
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 5, 2016 13:20:24 GMT
meil taas ketään ei kiinnosta äiti kattoo maaotteluita joskus, mut seki on kasuaalia
|
|
|
Post by Miopod on Apr 5, 2016 16:16:23 GMT
Mun veli kattoo ja iskä on tosi pettyny siihen.
|
|
|
jääkiekko
Apr 5, 2016 16:29:08 GMT
via mobile
Post by Jp on Apr 5, 2016 16:29:08 GMT
kuinka kovaa fanitus teidän perheissä on? :DD meille useasti on sanottu että tää mun perheen/suvun "tapparafanitus" alkaa menemää jossain rajoin jo yli, meiltä kun löytyy melkein mitä vaan tapparan logolla varusteltuna, jopa autotkin on liimailtu tarroja täyteen :'DDDDDDDD mami kattoo mm-pelit
|
|
|
jääkiekko
Apr 5, 2016 16:30:23 GMT
via mobile
Post by swordsman on Apr 5, 2016 16:30:23 GMT
mun veli ja isä kattoo jonkun verran mm-kisoja, mä ja mun äiti katotaan yleensä vaan suomen pelit (jos niitäkään)
mut ei kukaan meistä jääkiekkoa pahemmin fanita
|
|
|
jääkiekko
Apr 5, 2016 20:23:24 GMT
via mobile
Post by Angelus on Apr 5, 2016 20:23:24 GMT
Melko urheiluvastainen kanavatarjonta... just ehkä tulee katsottua Suomi vs Ruotsi.
|
|
|
Post by sini on Apr 6, 2016 3:26:57 GMT
Meillä katotaan MM-ottelut tunteella niin iskällä ku äitillä. Iskän kans varsinki on kovaa huutoo ja kannustust niinki paljon että äitipuol kyllästyy siihe ja lähtee yläkertaa :Dd Ite katon viel yhtä suurella tunteella nuorten MM-kisat ja nyt sain valituksiiki äidilt et voin varmaa kattoo ne hiljempaaki et sen verran mekkaloin ja heittäydyn mukaa :DDd Sit ite seuraan kans viel aktiivisest SM-liigaa ja Kärppii ;-)) Ja vähä epäaktiivisemmin NHLää et aina ku muistan ja pelei kattelen sillo ku oon mummol ja papal ku niil on se kanava siihe :-) Mut oon kyl meijän perheen kovin lätkäfani :DDdd
|
|
|
Post by empullah on Apr 6, 2016 12:25:33 GMT
pari kertaa kaukosäädin on lentäny telkkariin ja kaikkee muuta menny rikki iskä on aika kova fani heh mua ei tosin kiinnosta
|
|
|
Post by marrasaamu on Apr 11, 2016 16:55:22 GMT
Meillä ei oikeestaan ketään kiinnosta. Äitin "pitäis" kannattaa Jyppiä, mut sen sijaan se kannattaa millon mitäkin joukkuetta jolla menee huonommin ku Jypillä. :-D
|
|
|
jääkiekko
Apr 11, 2016 22:07:33 GMT
via mobile
Post by wifix on Apr 11, 2016 22:07:33 GMT
Meillä katotaan MM-ottelut tunteella niin iskällä ku äitillä. Iskän kans varsinki on kovaa huutoo ja kannustust niinki paljon että äitipuol kyllästyy siihe ja lähtee yläkertaa :Dd Ite katon viel yhtä suurella tunteella nuorten MM-kisat ja nyt sain valituksiiki äidilt et voin varmaa kattoo ne hiljempaaki et sen verran mekkaloin ja heittäydyn mukaa :DDd Sit ite seuraan kans viel aktiivisest SM-liigaa ja Kärppii ;-)) Ja vähä epäaktiivisemmin NHLää et aina ku muistan ja pelei kattelen sillo ku oon mummol ja papal ku niil on se kanava siihe :-) Mut oon kyl meijän perheen kovin lätkäfani :DDdd toveriseni huomenna on tappara-kärpät viimene ottelu (: kannu manseen ja sitä rataa
|
|
|
jääkiekko
Apr 12, 2016 8:22:18 GMT
via mobile
Post by sini on Apr 12, 2016 8:22:18 GMT
Meillä katotaan MM-ottelut tunteella niin iskällä ku äitillä. Iskän kans varsinki on kovaa huutoo ja kannustust niinki paljon että äitipuol kyllästyy siihe ja lähtee yläkertaa :Dd Ite katon viel yhtä suurella tunteella nuorten MM-kisat ja nyt sain valituksiiki äidilt et voin varmaa kattoo ne hiljempaaki et sen verran mekkaloin ja heittäydyn mukaa :DDd Sit ite seuraan kans viel aktiivisest SM-liigaa ja Kärppii ;-)) Ja vähä epäaktiivisemmin NHLää et aina ku muistan ja pelei kattelen sillo ku oon mummol ja papal ku niil on se kanava siihe :-) Mut oon kyl meijän perheen kovin lätkäfani :DDdd toveriseni huomenna on tappara-kärpät viimene ottelu (: kannu manseen ja sitä rataa uskoni on vahva kärppiin 8)
|
|
|
Post by wifix on Apr 12, 2016 19:04:11 GMT
toveriseni huomenna on tappara-kärpät viimene ottelu (: kannu manseen ja sitä rataa uskoni on vahva kärppiin 8)
|
|
|
jääkiekko
Apr 13, 2016 5:02:21 GMT
via mobile
Post by sini on Apr 13, 2016 5:02:21 GMT
uskoni on vahva kärppiin 8) no ens vuonna uusiks
|
|
|
jääkiekko
Apr 13, 2016 5:30:04 GMT
via mobile
Post by Jp on Apr 13, 2016 5:30:04 GMT
Niih
|
|
Tonttumato
Tonttukissa
http://en.virtualpopstar.com/vote/Tonttumato/
|
Post by Tonttumato on Apr 13, 2016 8:56:13 GMT
Niin no olin lavamanagerina kaikissa TPS:n kotipeleissä, mut en varsinaisesti kannata mitään joukkuetta saati seuraa jääkiekkoa. Tosin TPS:n pelejä tuli seurattua varsinkin jos olin kameroissa. Yleensä kuitenkin sain juosta ympäri halliin ku pelästynyt kauris. Jonkin verran tulee nyt TPS:n häviönki jälkee seurattuu mite muilla menee mut ei minua varsinaisesti kiinnosta isot miehet jotka hikoilee jäällä luistellesaan mustan möhkäleen perässä.
|
|