Catnip
Ninja The Cat
|
Post by Catnip on Apr 3, 2016 21:14:17 GMT
Eli siis, millaiset roolipelit porukkaa kiinnostavat ja mitkä asiat roolipeleissä ovat tärkeitä meille? Olen siis itse melko uusi täällä, joten haluaisin kartoittaa, että hieman tietäisi millaisia roolaajia täällä liikuksii ja millaisien ropejen siivet saattaisivat kantaa Voihan tästä siis olla apua muillekin, jos löytää itsensä saman kysymyksen ääreltä Jos vastauksista puuttuu jotain, niin kommentoi!
|
|
|
Post by Jp on Apr 4, 2016 7:05:08 GMT
rajattu/rajoittamaton hahmomäärä ja kuvapakko (?) vois olla kans yhtiä kriteereitä, tosin itse kallistuisin rajoittamattomaan hahmomäärään ja siihen et mitään kuvapakkoa ei olis pakko olla, koska kaikki (esim mä) ei oo mitään mestaripiirtäjiä.
Sit ikämukista se, et rajattu/rajoittamaton ikämuki...mitä laajempi ikämuki niin sen eri-ikäisempää porukkaa rope kiinnostaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 4, 2016 13:28:24 GMT
Post-apokalypsi (=maailmanloppu) ropet kiinnostais.
En kyllä oo roolinu ikuisuuksiin, tosin mulla oli pari ropee työn alla mut en sit jaksanu tehä niitä valmiiks kun inspi loppu kesken.
|
|
Catnip
Ninja The Cat
|
Post by Catnip on Apr 4, 2016 22:27:08 GMT
Post-apokalypsi (=maailmanloppu) ropet kiinnostais. En kyllä oo roolinu ikuisuuksiin, tosin mulla oli pari ropee työn alla mut en sit jaksanu tehä niitä valmiiks kun inspi loppu kesken. Mul on sama ^^ Siis oikeesti, viimesestä ropesta jossa oon oikeesti roolannu.. Siit on varmaa joku puoltoista vuotta. Vuos vähintäänki. :s Ois vaan ihana päästä nopee kirjottaa ees jotain foorumille. (Y) Ideoita riittää kyllä, mut sit taas justiinsa et ku ei oo täällä aiemmin ollu, ni se on vähä hankala päästä alkuun :/ Ja niin ku.. Mukaan piireihin. Siin menee aina oma aikansa :/
|
|
|
Post by Jp on Apr 5, 2016 3:59:29 GMT
Post-apokalypsi (=maailmanloppu) ropet kiinnostais. En kyllä oo roolinu ikuisuuksiin, tosin mulla oli pari ropee työn alla mut en sit jaksanu tehä niitä valmiiks kun inspi loppu kesken. Mul on sama ^^ Siis oikeesti, viimesestä ropesta jossa oon oikeesti roolannu.. Siit on varmaa joku puoltoista vuotta. Vuos vähintäänki. :s Ois vaan ihana päästä nopee kirjottaa ees jotain foorumille. (Y) Ideoita riittää kyllä, mut sit taas justiinsa et ku ei oo täällä aiemmin ollu, ni se on vähä hankala päästä alkuun :/ Ja niin ku.. Mukaan piireihin. Siin menee aina oma aikansa :/ //Mä en haluis olla just nyt sun kengissä...oon huono hankkii ystävii ja pääsee mukaan porukoihin.
|
|
Catnip
Ninja The Cat
|
Post by Catnip on Apr 5, 2016 4:02:43 GMT
Mul on sama ^^ Siis oikeesti, viimesestä ropesta jossa oon oikeesti roolannu.. Siit on varmaa joku puoltoista vuotta. Vuos vähintäänki. :s Ois vaan ihana päästä nopee kirjottaa ees jotain foorumille. (Y) Ideoita riittää kyllä, mut sit taas justiinsa et ku ei oo täällä aiemmin ollu, ni se on vähä hankala päästä alkuun :/ Ja niin ku.. Mukaan piireihin. Siin menee aina oma aikansa :/ //Mä en haluis olla just nyt sun kengissä...oon huono hankkii ystävii ja pääsee mukaan porukoihin. Sama. Mul meni yli vuosi et edellises roolipaikas pääsin piireihin millään tapaa :/
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 5, 2016 4:24:23 GMT
//Mä en haluis olla just nyt sun kengissä...oon huono hankkii ystävii ja pääsee mukaan porukoihin. Sama. Mul meni yli vuosi et edellises roolipaikas pääsin piireihin millään tapaa :/ Mun puolesta ainakin oot tervetullut tänne ja näytätkin sulautuneen joukkoon ihan hyvin, meet vaan rohkeesti mukaan ropeihin niin kyllä se siitä! tosin tällä hetkellä ei oo hirveesti aktiivisia ropeja, mut jospa seki tilanne paranis.
|
|
Catnip
Ninja The Cat
|
Post by Catnip on Apr 5, 2016 5:51:41 GMT
Sama. Mul meni yli vuosi et edellises roolipaikas pääsin piireihin millään tapaa :/ Mun puolesta ainakin oot tervetullut tänne ja näytätkin sulautuneen joukkoon ihan hyvin, meet vaan rohkeesti mukaan ropeihin niin kyllä se siitä! tosin tällä hetkellä ei oo hirveesti aktiivisia ropeja, mut jospa seki tilanne paranis. Juuh :DD siltä saattaa vaikuttaa muttei tunnu. :DD voi olla ku ainoo vertailukohta on ku roolasin vuosia samalla sivustolla ni en ees muista miltä tää tuntu sillon ku lähti ekan kerran roolaamaan :DD plus yleensä tapas tehdä omia ropeja, tai yhdessä kavereiden kanssa ropeja ja sit tääl taas ei oo niin paljo tuttuja et pystyis ropen ku ropen täyttää aika lailla sillä että vaa laittaa linkit tutuille :/ se ropeporukka ei oo enää vakio. :/
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 5, 2016 11:39:01 GMT
Mun puolesta ainakin oot tervetullut tänne ja näytätkin sulautuneen joukkoon ihan hyvin, meet vaan rohkeesti mukaan ropeihin niin kyllä se siitä! tosin tällä hetkellä ei oo hirveesti aktiivisia ropeja, mut jospa seki tilanne paranis. Juuh :DD siltä saattaa vaikuttaa muttei tunnu. :DD voi olla ku ainoo vertailukohta on ku roolasin vuosia samalla sivustolla ni en ees muista miltä tää tuntu sillon ku lähti ekan kerran roolaamaan :DD plus yleensä tapas tehdä omia ropeja, tai yhdessä kavereiden kanssa ropeja ja sit tääl taas ei oo niin paljo tuttuja et pystyis ropen ku ropen täyttää aika lailla sillä että vaa laittaa linkit tutuille :/ se ropeporukka ei oo enää vakio. :/ Aa, joo, ymmärrän kyllä. Itekin hukkasin vanhat ropekaverini mikä vähän harmittaaa mut onneks täälläkin on mahtavia tyyppejä joiden kaa roolata - vaikka täällä onkin paljon vähemmän roolaajia. Mut kyllä täälläkin saa ropen täyteen kun kysyy mukaan tulijoita jo etukäteen, "kiinnostasko ketään jos tekisin tällasen..." tms. Ja myös se auttaa et tekee ropen johon kaikki pääsee sellasella hahmolla mitä haluaakaan, et ei kannata pistää liikaa rajotuksia. Mut joo, toivotaan et pääset pian taas roolii samaan malliin mitä ennenkin!
|
|
Catnip
Ninja The Cat
|
Post by Catnip on Apr 5, 2016 18:02:49 GMT
Juuh :DD siltä saattaa vaikuttaa muttei tunnu. :DD voi olla ku ainoo vertailukohta on ku roolasin vuosia samalla sivustolla ni en ees muista miltä tää tuntu sillon ku lähti ekan kerran roolaamaan :DD plus yleensä tapas tehdä omia ropeja, tai yhdessä kavereiden kanssa ropeja ja sit tääl taas ei oo niin paljo tuttuja et pystyis ropen ku ropen täyttää aika lailla sillä että vaa laittaa linkit tutuille :/ se ropeporukka ei oo enää vakio. :/ Aa, joo, ymmärrän kyllä. Itekin hukkasin vanhat ropekaverini mikä vähän harmittaaa mut onneks täälläkin on mahtavia tyyppejä joiden kaa roolata - vaikka täällä onkin paljon vähemmän roolaajia. Mut kyllä täälläkin saa ropen täyteen kun kysyy mukaan tulijoita jo etukäteen, "kiinnostasko ketään jos tekisin tällasen..." tms. Ja myös se auttaa et tekee ropen johon kaikki pääsee sellasella hahmolla mitä haluaakaan, et ei kannata pistää liikaa rajotuksia. Mut joo, toivotaan et pääset pian taas roolii samaan malliin mitä ennenkin! Mm.. Toisaalta se voi olla ihan hyväkin asia, et on pienemmät piirit Mut tietenkin tietynlaisessa.. Verkostoitumisessa menee joka tapauksessa aikansa :/ Nii, siinki vaan on se, että ku ei tunne ketään etukäteen ni kynnys on aina suurempi :/ Ja niinhän se on aina, et mitä vapaammat kädet antaa ni sitä paremmin saa porukkaa. Saas nähä pääseekö ollenkaan. Mut what ever, sit voi olla et ettii vaan jonku toisen paikan jossa roolata Keinot on monet
|
|
|
Post by Jp on Apr 5, 2016 18:08:46 GMT
Catnip...ei lähde...mä tuun estää sen... (keinoilla ei niin väliä)
|
|
Catnip
Ninja The Cat
|
Post by Catnip on Apr 5, 2016 19:14:51 GMT
Catnip...ei lähde...mä tuun estää sen... (keinoilla ei niin väliä) Juu, en mä siis ainakaan vielä. En mä niin hätänen sentään ole Mutta jotenki yleensä mul on vahva intuitio siitä, et mikä on.. Mun paikka niin kutsutusti ja mikä ei. Ny se jotenki.. Tuntuu epävarmalta tän suhteen. Pakko vähä punnita vaihtoehtoja
|
|
|
Post by Jp on Apr 5, 2016 19:19:38 GMT
Catnip...ei lähde...mä tuun estää sen... (keinoilla ei niin väliä) Juu, en mä siis ainakaan vielä. En mä niin hätänen sentään ole Mutta jotenki yleensä mul on vahva intuitio siitä, et mikä on.. Mun paikka niin kutsutusti ja mikä ei. Ny se jotenki.. Tuntuu epävarmalta tän suhteen. Pakko vähä punnita vaihtoehtoja Ei saa jättää mua...jos lähdet niin pyydä mut mukaan...ei voi tehdä tälleen.
|
|
|
Post by Jp on Apr 5, 2016 19:24:05 GMT
Mul on ikävä tääl sitä aikaa kun oli ropei, jotka täytty ja alko äkkiä.
|
|
Catnip
Ninja The Cat
|
Post by Catnip on Apr 5, 2016 19:32:54 GMT
Anteeks! Ja jos mä jotain jännää löydän, niin laittelen sitten linkkiä ja näin Mmh.. Eikä sekään oo se tärkein asia. Mä.. Oon itte semmone laatua rakastava roolaaja, joka rakastaa huolliteltuja, laadukkaita, omaperäisiä ropeja. Jotenki mietityttää että onko niille niin paljoa mukaan tulijoita täällä, ku kuten aiemmin todettu niin pienet piirit ja tälleen :/
|
|