|
Post by Hermeliini on May 18, 2020 13:58:27 GMT
mun pitäis tehdä ruoka ja psykan tehtävä ja mulle tuli englannistakii kai joku tehtävä? mun pikkusormi jäi myös äsken jääkaapin oven väliin, siihen sattuu, siihen tuli palkeenkieli ja se on aivan punanen. auts.
|
|
|
Post by Miopod on Jul 25, 2020 12:31:13 GMT
Latasin sen geokätköilysovelluksen ja olin ihan innoissani uudesta harrastuksesta ja olin mökillä ja sielt löysinki heti ekan geokätkön samalla ku äiti keräs mustikoita. Ja sit tulin seinäjoelle takas ja menin heti lenkille ettiin geokätköjä.
Paitsi et aina ku pääsin kohdalle niin en uskaltanutkaan jäädä siihen kaiveleen niitä ku aina ne oli jonkun lenkkipolun varrella tai lähellä jonku pihaa ja tuntu että koko ajan joku ihminen vahtas jossain. Sit muistin et pelkään Seinäjokee ku tää on niin iso ja ihmiset uhkaavia. Sit en saanu etittyy yhtäkää ja menin suruisena kotiin.
Ehkä mä joskus vielä löydän toisen geokätkön.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 29, 2020 18:30:45 GMT
tekisi mieli kuunnella podcasteja ja lukea kirjaa, mutta haluan keskittyä vain jompaan kumpaan
|
|
|
Post by Angelus on Aug 1, 2020 2:15:52 GMT
Ei väsytä... Pelaaminen oli niin jännittävää, että siinä vierähti 9 tuntia?
|
|
|
Post by Angelus on Aug 5, 2020 18:37:39 GMT
Aloitin kesälomalla pelailemaan tamagotchilla. Latasin aiemman pelin, jotta ei tartte aloittaa alusta. Noin kolmen viikon pelailun jälkeen kasvatuksessa kolmas sukupolvi ja juuri TÄNÄÄN tamagotchin näyttö jäätyi. Kun otin patterin pois, sähläsin varmaan jotain ku se resetoi pelin nollille. Voi Anita-tamagotchia (näytti ihan joltain enkeliltä/amorilta, jolla on joululakki päässä) Voitte varmaan arvata, kuinka paljon ärsytti!
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 7, 2020 18:00:54 GMT
Mulla oli kolme tuntia varattuna mittaukseen, mut totta kai laite hajos just ennen mun varausta ja saatiin kuntoon just ku mun varaus loppu >: ((
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 22, 2020 15:37:55 GMT
Oon jotenkin kauheen väsynyt koko ajan.
Idk ehk siks et teen vaihteeks jotain joka päivä enkä vaan löysäile
|
|
|
Post by Miopod on Nov 18, 2020 11:34:30 GMT
mä olen keskellä luentoa ja mulla on ihan hirveä paskahätä
|
|
|
Post by Miopod on Dec 1, 2020 3:48:40 GMT
En saanu unta koko yönä. Niinku en pätkääkään. Kuuntelin musiikkia ja kaikkee mut ei.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 4, 2020 13:47:55 GMT
käyn ihan kierroksilla koko ajan
plus tein melkein sata grammaa ongelmajätettä labrassa
|
|
|
Post by Miopod on Dec 17, 2020 0:07:28 GMT
kaamos painaa päälle lujaa.
JA PIAN ON SENTÄÄN JOULU.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 18, 2020 5:21:40 GMT
Olen vihainen maailmalle
|
|
|
Post by adalmiia on Dec 20, 2020 10:30:48 GMT
Ihan hirvee ikävä opiskelukavereita. Toivoisin vaan et tää joululoma ois nopeesti ohi :D
|
|
|
Post by Angelus on Dec 28, 2020 3:13:26 GMT
Viime yönä painopeitto tuntui raskaammalta kuin parina aikaisempana yönä.
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 30, 2021 8:55:17 GMT
Nyt ois haku auki mun unelmaduuniin, mun aivot käy ylikierroksilla
|
|