|
Post by Trixie™ on Apr 7, 2020 9:08:05 GMT
No siis yhes koulus mihin haen on valintakurssi kokeen sijaan, joka tehään moodlessa. Tänään oli eka päivä ku se aukes ne tehtävät. Sähköpostis tuli joku generoitu käyttäjätunnus (mikä oli tyyliin mun etu ja sukunimi) ja sit joku random salasana. JOKA EI TOIMINUT. MÄ EN PÄÄSE SINNE SISÄLLE SINNE PITÄÄ VIIMEISTÄÄN KIRJAUTUA YHDEKSÄS PÄIVÄ. LÄHETIN SEN KOULUN HAKIJAPALVELUUN SÄHKÖPOSTIA TOIVOTTAVASTI NE VASTAA PIAN MIKSI JUURI MINÄMOODLE O N K A K K A Aei mul muuta
|
|
|
Post by Miopod on Apr 7, 2020 18:43:41 GMT
No siis yhes koulus mihin haen on valintakurssi kokeen sijaan, joka tehään moodlessa. Tänään oli eka päivä ku se aukes ne tehtävät. Sähköpostis tuli joku generoitu käyttäjätunnus (mikä oli tyyliin mun etu ja sukunimi) ja sit joku random salasana. JOKA EI TOIMINUT. MÄ EN PÄÄSE SINNE SISÄLLE SINNE PITÄÄ VIIMEISTÄÄN KIRJAUTUA YHDEKSÄS PÄIVÄ. LÄHETIN SEN KOULUN HAKIJAPALVELUUN SÄHKÖPOSTIA TOIVOTTAVASTI NE VASTAA PIAN MIKSI JUURI MINÄMOODLE O N K A K K A Aei mul muuta Mulle vastattiin sähköpostilla ja ilmeisesti monella muullaki oli ollu sama ongelma :DD Sain uuden salasanan ja pääsin sisään.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 8, 2020 13:18:30 GMT
mulla on vuosisadan darra
|
|
|
Post by swordsman on Apr 13, 2020 17:33:34 GMT
Oon jo aika pitkään halunnu ostaa ukulelen ja/tai piirtotabletin ja opetella käyttämään niitä, mut pelkään et jos hankin kumman tahansa niin kyllästyisin nopeesti siihen etten osaa mitään enkä jaksais opetella kun korkeintaan alkeet (ei ois meinaan eka kerta kun innostun jostain uudesta asiasta ja sitten kyllästyn yhtä nopeesti ennen kun ehin oppia mitään :'D) Ja ne on just sen verran kalliita hankintoja etten ehkä haluu ottaa sitä riskiä että kyllästyn saman tien ja rahat menee hukkaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 13, 2020 18:03:21 GMT
Oon jo aika pitkään halunnu ostaa ukulelen ja/tai piirtotabletin ja opetella käyttämään niitä, mut pelkään et jos hankin kumman tahansa niin kyllästyisin nopeesti siihen etten osaa mitään enkä jaksais opetella kun korkeintaan alkeet (ei ois meinaan eka kerta kun innostun jostain uudesta asiasta ja sitten kyllästyn yhtä nopeesti ennen kun ehin oppia mitään :'D) Ja ne on just sen verran kalliita hankintoja etten ehkä haluu ottaa sitä riskiä että kyllästyn saman tien ja rahat menee hukkaan aaaaaaAAAAAHHH voin nniiin samaistua!! Ostan aina kaikkee kun innostun nollasta sataan n. puolessa sekunnissa . Mut oon sillä kannalla, että osta nyt. Sillä vaikka et innostuiskaan niin 1. ne voi aina myydä myöhemmin (ei nyt ihan samaan hintaan mut kuiteski) 2. et sit ainakaan jää jossittelee ja harmittelee et ''ois pitänyt ostaa se'' ja ei tarvii vanhuksena miettiä et ois jättäny kokeilematta. ja 3. Joskus kyllästyy äkkiä eikä saakkaan aikaan mut sit herääkin siihen hommaan uudestaan! Esim. mä hommasin basson, kyllästyin (=..luovutin) mut innostuin taas myöhemmin. (en oo hyvä mut en mä kadukaan). +noi on sentään jotain järkeviä ja kehittäviä juttuja!
|
|
|
Post by Miopod on Apr 24, 2020 17:18:05 GMT
mulla on kokoajan rakkoja tai finnejä kielessä
|
|
|
Post by Angelus on Apr 24, 2020 19:43:50 GMT
Kattovalon kuudesta lampusta yksi morsettaa jotain. En millään viitsisi vaihtaa niitä lamppuja uusiin.
|
|
|
Post by Sibe on Apr 26, 2020 11:23:02 GMT
MOODLE O N K A K K A Aei mul muuta Mulle vastattiin sähköpostilla ja ilmeisesti monella muullaki oli ollu sama ongelma :DD Sain uuden salasanan ja pääsin sisään. huh hyvä! luin edelliset viestit ja kuumotti sun puolesta, että miten tässä käy
|
|
|
Post by Sibe on Apr 26, 2020 11:24:38 GMT
nyt on kyllä kieltämättä taas oikein polttava ongelma. nimittäin ne astiat ovat likaisina, jotka tarvisin ruoanlaittoa varten.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 29, 2020 16:24:38 GMT
nyt on kyllä kieltämättä taas oikein polttava ongelma. nimittäin ne astiat ovat likaisina, jotka tarvisin ruoanlaittoa varten. tämä aina yritän nykyään tiskata vaan kaiken heti että on sitten pienempi kynnys kokata.
|
|
|
Post by Angelus on May 14, 2020 21:11:25 GMT
Vois jostain kätköistä etsiä Yöjuttu-lehdet. En tiedä mistä aloittaa.
|
|
|
Post by Sibe on May 18, 2020 13:40:58 GMT
nyt on kyllä kieltämättä taas oikein polttava ongelma. nimittäin ne astiat ovat likaisina, jotka tarvisin ruoanlaittoa varten. tämä aina yritän nykyään tiskata vaan kaiken heti että on sitten pienempi kynnys kokata. pitäis vissiin itsekin xD
|
|
|
Post by Sibe on May 18, 2020 13:41:25 GMT
ruoka pitäisi mikrottaa ja ei jaksaisi nousta ylös sohvalta
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 18, 2020 13:41:45 GMT
tämä aina yritän nykyään tiskata vaan kaiken heti että on sitten pienempi kynnys kokata. pitäis vissiin itsekin xD höhöh nytki hirvee tiskivuori mulla :DDD hyvin menee
|
|
|
Post by Sibe on May 18, 2020 13:43:29 GMT
pitäis vissiin itsekin xD höhöh nytki hirvee tiskivuori mulla :DDD hyvin menee auts XD
|
|