|
Post by Trixie™ on Mar 18, 2020 8:59:14 GMT
fdskjhkfhkjfdkd yhteishaku ja ennakkotehtävät Mihin oot hakenu? Onnea ennakkotehtäviin, itse skippasin aikoinani taidekouluun hakemisen ku en jaksanut tehdä portfoliota.
|
|
|
Post by Miopod on Mar 18, 2020 9:07:59 GMT
fdskjhkfhkjfdkd yhteishaku ja ennakkotehtävät Mihin oot hakenu? Onnea ennakkotehtäviin, itse skippasin aikoinani taidekouluun hakemisen ku en jaksanut tehdä portfoliota. Turun amk:n animaatiolinjalle on ennakkotehtävät. En kyl ikinä pääse sinne anyway koska se on yks vaikeimmista linjoista päästä. Sit haen myös jyväskylään (jee) joko tietojenkäsittelyn tradenomiksi tai tieto- ja viestintätekniikan insinööriksi (en tiä pystyykö niitä molempia hakeen yhtä aikaa??) Ja sit joensuuhun tietojenkäsittelyn tradenomilinjalle ku sen voi tehä etänä täält seinäjoeltaki miinus kaks ekaa päivää. Sit haen myös amiksiin näissä lähikunnissa ku on ollu niin huonoa menestystä noiden korkeakoulujen pääsyn kanssa.
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 18, 2020 9:49:57 GMT
Mihin oot hakenu? Onnea ennakkotehtäviin, itse skippasin aikoinani taidekouluun hakemisen ku en jaksanut tehdä portfoliota. Turun amk:n animaatiolinjalle on ennakkotehtävät. En kyl ikinä pääse sinne anyway koska se on yks vaikeimmista linjoista päästä. Sit haen myös jyväskylään (jee) joko tietojenkäsittelyn tradenomiksi tai tieto- ja viestintätekniikan insinööriksi (en tiä pystyykö niitä molempia hakeen yhtä aikaa??) Ja sit joensuuhun tietojenkäsittelyn tradenomilinjalle ku sen voi tehä etänä täält seinäjoeltaki miinus kaks ekaa päivää. Sit haen myös amiksiin näissä lähikunnissa ku on ollu niin huonoa menestystä noiden korkeakoulujen pääsyn kanssa. Ei sitä tiedä, onnea kaikkiin hakuihin! Ja tuu ihmeessä kahville jos satut Jyväskylään (voidaan hoitaa meidän lucky trade) Mä oon täällä vielä ainakin vuoden ennen ku saan käärittyä itsestäni maisterin. Kannattaa tulla Jyväskylään meil on paljon yksiöitä ja öö... Järvi? Ps Jos eksyt Joensuuhun ÄLÄ MENE LAS PALMASIIN siellä on puumaväijytys.
|
|
|
Post by Sibe on Mar 18, 2020 12:30:55 GMT
Just ku sain järkättyy mun viimeset puuttuvat suoritukset yliopistolla, havaitaan laitoksella "yksi mahdollinen tartunta" ja kaikki labrat pamahtaa kiinni en oikeesti valmistu ikinä vaikka kuinka yritän siis mikä tuuri ei hitto
|
|
|
Post by Sibe on Mar 18, 2020 12:32:00 GMT
Mihin oot hakenu? Onnea ennakkotehtäviin, itse skippasin aikoinani taidekouluun hakemisen ku en jaksanut tehdä portfoliota. Turun amk:n animaatiolinjalle on ennakkotehtävät. En kyl ikinä pääse sinne anyway koska se on yks vaikeimmista linjoista päästä. Sit haen myös jyväskylään (jee) joko tietojenkäsittelyn tradenomiksi tai tieto- ja viestintätekniikan insinööriksi (en tiä pystyykö niitä molempia hakeen yhtä aikaa??) Ja sit joensuuhun tietojenkäsittelyn tradenomilinjalle ku sen voi tehä etänä täält seinäjoeltaki miinus kaks ekaa päivää. Sit haen myös amiksiin näissä lähikunnissa ku on ollu niin huonoa menestystä noiden korkeakoulujen pääsyn kanssa. paljon tsemppiä sulle! c: pidän peukkuja, että kävis hyvin yhteishaun kanssa.
|
|
|
Post by Sibe on Mar 18, 2020 12:32:44 GMT
Mulla on aivan hirveä kasa tiskiä, se vaan jotenkin ilmestyi itsekseen ja nyt tietenkään ei katoa itsekseen.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 19, 2020 6:38:05 GMT
Haisen pahalta mut onneks on karanteeni
Mun ongelma on tää et oon viime aikoina heräilly tosi aikasin
siis herranjumala oon nytki ollu hereillä monta tuntia jaksamatta nousta ja silti kello on vasta puoli yhdeksän
en minä jaksa elää aamuseitsemästä asti mun toimintakyky on läsnä vaan kello 12-00
niin ja tääkin et näin käy vaan sillon kun mulla ei ole mitään kiirettä mihinkään, tyypillistä
|
|
|
Post by swordsman on Mar 19, 2020 17:43:58 GMT
Kirjotin tänään psykan ja oon ihan poikki tän luku-urakan jäljiltä, eikä se ees tuntunu menevän mitenkään super hyvin D-: Oon siis vasta kakkosella lukiossa eli mulla ei ees ollut lukulomaa, vaan oon lukenu kirjotuksiin samalla kun oon yrittäny tehdä muita koulujuttuja. Ja oon siis ollu koko jakson ajan ihan pihalla kaikesta ja sit KIRJOTUKSIA VIELÄ AIKAISTETTIIN ja nyt ne on ohi mut mun pitäis yrittää tajuta koko kuluneen jakson edestä kemiaa ja hissaa ja vaikka mitä muuta nyt parissa viikossa.
Aluks olin vähän innoissani siitä ajatuksesta et koulut menee kiinni, mut nyt kun se tapahtu niin huomaan et ilmeisesti se ei tarkotaan lomaa vaan sitä että opettajilla on mahdollisuus vahtia paljon tarkemmin sitä et kaikki työt ja jopa tuntitehtävät tehään kunnolla ja palautetaan ajallaan......
Oon tosiaan ihan poikki.
//ai niin ja Euroviisutkin peruttiin. Mun mielenterveys järkkyy
|
|
|
Post by Sibe on Mar 23, 2020 16:09:45 GMT
Jotenkin mulla on luennosta suurin osa katsomatta, vaikka yritinkin, että olisin aloittanut sen ajoissa..
|
|
|
Post by Miopod on Mar 23, 2020 16:32:50 GMT
Viikko ja kaks ja puoli päivää tehä ennakkotehtävät ENKÄ OLE KEKSINYT MITÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNN
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 23, 2020 21:23:18 GMT
Menetän kohta järkeni ku en voi tehdä mitään järkevää :^D Oon lukenu 137 chapterii One Piecee eikä mulla oo vuosiin ollu näin 13-vuotias olo.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 29, 2020 0:08:14 GMT
mulla on ollu outoja vatsakipuja, ei mitenkään hirveen kovia mut kuiteski epämiellyttäviä ja sit päädyn googlettaa oireita (rip) ja pyörin levottomasti kuoleman(jaumpilisäkkeentulehduksen)pelkoisena koko yön
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 6, 2020 18:42:19 GMT
mun vatsaan koskee taas apua
tässä välissä ei koskenut mut mä nyt selkeesti en joko sulata jotain asiaa tai sit mulla on joku syöpä
|
|
|
Post by Miopod on Apr 6, 2020 20:53:17 GMT
No siis yhes koulus mihin haen on valintakurssi kokeen sijaan, joka tehään moodlessa. Tänään oli eka päivä ku se aukes ne tehtävät. Sähköpostis tuli joku generoitu käyttäjätunnus (mikä oli tyyliin mun etu ja sukunimi) ja sit joku random salasana. JOKA EI TOIMINUT.
MÄ EN PÄÄSE SINNE SISÄLLE
SINNE PITÄÄ VIIMEISTÄÄN KIRJAUTUA YHDEKSÄS PÄIVÄ.
LÄHETIN SEN KOULUN HAKIJAPALVELUUN SÄHKÖPOSTIA TOIVOTTAVASTI NE VASTAA PIAN
MIKSI JUURI MINÄ
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 6, 2020 21:00:27 GMT
No siis yhes koulus mihin haen on valintakurssi kokeen sijaan, joka tehään moodlessa. Tänään oli eka päivä ku se aukes ne tehtävät. Sähköpostis tuli joku generoitu käyttäjätunnus (mikä oli tyyliin mun etu ja sukunimi) ja sit joku random salasana. JOKA EI TOIMINUT. MÄ EN PÄÄSE SINNE SISÄLLE SINNE PITÄÄ VIIMEISTÄÄN KIRJAUTUA YHDEKSÄS PÄIVÄ. LÄHETIN SEN KOULUN HAKIJAPALVELUUN SÄHKÖPOSTIA TOIVOTTAVASTI NE VASTAA PIAN MIKSI JUURI MINÄ OWF.toivottavasti ne vastaa pian, mä rukoilen kaikkea mahdollista sun puolesta!
|
|