|
Post by Angelus on Nov 28, 2019 7:17:49 GMT
Ei ehkä ihan tän päivän onkkelma, mutta ilmennyt puheeksi silloin tällöin kahden vuoden aikana; tiskikone ei ole toiminut lainkaan koko mun aikana (2v) enkä oo jaksanut tehdä asialle mitään. 😅
|
|
|
Post by Angelus on Jan 9, 2020 14:53:18 GMT
Miten oikein jaksan odottaa siihen, että New Amsterdam palaa uusin jaksoin vasta 14. tammikuuta 2020. 👀 Eli siihen on jotain 55 päivää... 6 päivää vielä! Jakso ilmestyy sittenkin 15. päivä.
|
|
|
Post by Sibe on Jan 14, 2020 10:58:23 GMT
pitäisi tiskata hyvin suurelta tuntuva tiskivuori, joka on todellisuudessa paljon pienempi toinen ongelma on se, että tekisi mieli vain mennä peiton alle lukemaan
|
|
|
Post by Angelus on Jan 21, 2020 9:48:50 GMT
Pesin koneellisen ja nyt mulla on 44 yksittäistä mustaa sukkaa, joille pitäis etsiä pari... 👀
|
|
|
Post by Sibe on Jan 27, 2020 14:39:25 GMT
Pesin koneellisen ja nyt mulla on 44 yksittäistä mustaa sukkaa, joille pitäis etsiä pari... 👀 ai kamala, toi on ihan liian tuttu tunne, koska mustia sukkia omistan itsekin varsin monta paria
|
|
|
Post by Sibe on Jan 27, 2020 14:40:11 GMT
pitäisi päättää mitä teen vielä tässä iltapäivällä / kohti iltaa ja missä järjestyksessä
|
|
|
Post by Miopod on Jan 27, 2020 21:01:38 GMT
vä-syt-täääääää
|
|
|
Post by Sibe on Feb 10, 2020 19:16:30 GMT
olin just kirjoittamassa, että väsyttää jotenkin hirmuisen paljon ja vielä pitäisi lukea seitsemän sivua artikkelia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 25, 2020 22:35:22 GMT
Mun avatar kuoli
|
|
|
Post by Sibe on Mar 4, 2020 12:51:02 GMT
pitäisi aloittaa koulujuttujen tekeminen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 4, 2020 23:43:58 GMT
Haluaisin hirveesti ostaa yhen takin mut se on vitivalkonen ja pelottaa, että likaisin ja tuhoaisin sen, kuten tavallista. Ja mulla on miljoona takkia muutenkin. Ja oon tyhäm. Musta tuntuu myös, että ihastuin vähän siihen malliin, jolla se oli päällä. Joo siis täysin pinnallisista syistä mut ffffffffffff en oo ikinä nähnyt ketään noin hyvännäköistä ihmistä mitä helvet
lisäks näin vasta vähän aikaa sitten unta yhestä ihan random tyypistä. Jouduttiin jostain syystä nukkumaan jossain ihme paikassa samassa sängyssä ja mä perus ujona introverttinä menen sillee mahollisimman reunalle, ja sitten se oli sillee ''Tuu tänne!'' ja se vaan otti mut lusikkaan siinä ja öö
se oli tosi mukavaa siinä unessa mut mua vähän häiritsee tälleen jälkikäteen tää uni koska öö
Sekä se malli että se tyyppi josta näin unta on semmosia vähän androgyynisiä tomboyta (tommipoikia?) ja ehkä mun on pakko tunnustaa että mulla on joku heikkous niihin, ihastuin jo joskus ala-asteella mun luokkakaveriin heti kun se leikkas lyhyet hiukset .... voi pojat. tai siis tytöt?
lisäksi mietin pitäiskö mun värjätä hiukset takaisin ruskeiks kun tää blondin ylläpito on niin rasittavaa hommaa. Mut en nyt tiedä yhtään kuinka tästä ois tarkotus muka saada ruskee??
|
|
|
Post by Miopod on Mar 5, 2020 18:57:10 GMT
fdskjhkfhkjfdkd yhteishaku ja ennakkotehtävät
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 7, 2020 18:26:24 GMT
Mul on kaks vaihtoehtoo kesäks, joko etin töitä itelleni tai teen gradua. Kumpiki ajatus yököttää mua. Voisin mennä töihin mut työnhaku on ihan tosi vastenmielistä, enkä haluu alottaa graduu koska oon patalaiska.
|
|
|
Post by Miopod on Mar 12, 2020 22:32:04 GMT
janottaa ja kakkattaa
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 14, 2020 11:19:26 GMT
Just ku sain järkättyy mun viimeset puuttuvat suoritukset yliopistolla, havaitaan laitoksella "yksi mahdollinen tartunta" ja kaikki labrat pamahtaa kiinni en oikeesti valmistu ikinä vaikka kuinka yritän
|
|