|
Post by petefromtheshop on Sept 27, 2019 14:01:49 GMT
samaistun, onneks täällä sisällä on ihan hiljasia ja kivoja koiria, mut ulkona tossa lenkittää joku aina ihan hemmetin rasittavaa pikkupiskiä joka murisee ja räksyttää tosi ilkeen kuulosesti ja siihen päälle ne omistajat huutaa sille takasin huoh. Ei kärsi pitää ikkunaa auki ihmisten aikoihin Siis mun alakerrassa asuu kaks ihan superihanaa koiraa jotka on tosi ystävällisiä ja kivoja, mut sit yläkerrassa on saakelin kovaääninen pikkupiski jolla on tyyliin vihanhallintaongelmia. pikkukoirat on tosi usein niitä äkäsiä, niillä on varmaan kaikilla joku napoleon-kompleksi
|
|
|
Post by Angelus on Sept 29, 2019 19:55:41 GMT
Oon kadottanut puhelimen laturin neljäkö päivää sitten?... Luulin, että olis ollu työtakin taskussa mutta sieltähän sitä ei löytynyt. Ostin vasta viikko kaks sitten uuden latausjohdon.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Oct 8, 2019 16:24:03 GMT
Helvetillinen ahdistus päällä enkä halua mennä töihin huomenna Enkä enää ikinä
|
|
|
Post by Trixie™ on Oct 9, 2019 11:54:45 GMT
Eilinen konferenssi vähän eskaloitu, illallisella oli ilmasta viiniä, sitten luuhasin saunalla ja kauhistelin ku jäbät vei maailman luokan tutkijan lokakuiseen jyväsjärveen uimaan. Lopulta päädyin kaverille juomaan jallua ja menin kuudelta nukkumaan. Väsyttää.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 9, 2019 18:18:50 GMT
mulla on lievä ahdistus nyt päällä vähän koko ajan ja koskee kummallisesti päätä.
sain vihdoin pyykättyä mut pitäis hakee ne vielä zzz...
söin liikaa suklaata
ja kauhee sotku
ei mulla oo oikeita ongelmia
|
|
|
Post by Angelus on Oct 11, 2019 22:52:46 GMT
Tahdon päästä nukkumaan, mutta joku naapuri on soitattanut musiikkia täysillä vaikka kuinka kauan... Soittaisivat ees jotain hyvää, jos on pakko kiusata vuorotyöläistä. 😶
|
|
|
Post by Sibe on Oct 13, 2019 15:33:06 GMT
mulla ei oo ollut hirveästi energiaa, koska aamulla oli sovittua menoa ja illalla nukkumaanmeno venähti sen lisäksi on nälkä ja ruoka on pakkasessa juuri nyt
|
|
|
Post by Miopod on Oct 13, 2019 22:59:31 GMT
Mun piti ostaa kermaviiliä mut otin vahingos laktoosillista kermaviiliä laktoosittoman sijaan ku mulla meni hyla ja valio sekasin ja sit äiti oli vihanen.
|
|
|
Post by Sibe on Oct 27, 2019 17:53:07 GMT
pakko sanoa, että nyt on aika rauhallinen fiilis, kenties, koska viikonloppuna oli mukavaa ja meinasin vasta huomenna kunnolla ryhtyä koulutehtävien kimppuun ja tänään siivosin.
mutta on mulla silti "ongelmia", kuten haluaisin puhua äitini kanssa puhelimessa, mutta en tiedä jaksaako se vielä tähän aikaan pitäisi siivota mcdonald's -roskat pois tekis mieli syödä jotain, mutta en tiedä mitä ja en ole varma lukisinko vaiko kirjoittaisin
|
|
|
Post by Miopod on Oct 27, 2019 20:15:41 GMT
Uutisis sanottiin että isisin johtajan kuoleman myötä kostoterrori-iskut lisääntyy ja nyt mua pelottaa mennä meidän ideaparkin avajaisiin
|
|
|
Post by Miopod on Nov 8, 2019 21:07:53 GMT
Ihmiset tuijottaa mua oudosti. Siis. Oon vuosikaudet ignoorannu sen ja aatellu vaan et no ei ne nyt oikeesti tuijota ja mullon vaan huono itsetunto ja se vaan näyttää siltä. Mut sit tänään menin kauppaan ja kaupantäti tapansa mukaan katsoi oudosti ja sanoi varautuneesti hei. Ja mä tapani mukaan ignoorasin tuijotuksen tai "tuijotuksen" ja olin vaan et no hei ja tein ostoksia. Sit menin valitteen leikkeleitä ja seisoin siin leikkelehyllyn edes miettimässä ja joku mies tuli siihen ja katto mua ihan oikeen liioitellun oudosti, tiättekste niinku piirretyissä tai sarjakuvissa. Sillee oikeen ilmeen kanssa. Ja olin ihan et ja sit kuitenki ignoorasin sen ja hoidin ostokseni loppuun ja menin kassalle ja se mies oliki mun edellä sielä kassoilla ja sit se vilkas kahesti taakseen mua ja näytti siltä ku se tulis tulevaisuudesta ja tietäis et mä oon oikeesti joku tulevaisuuden hitler. Ignoorasin sen vaan ja sit menin kotiin sillee AAAAAAAA ILLUMINATI Tai siis niinku tiiän et oon jollain tasolla outo mut aattelin et se on semmosta et ku mut oppii tunteen niin sit ihmiset on sillee ha hah my funky friend : ) Mut niinku näkyyks se mun jokapäiväisessä elämässä ihan kokoajan, niinku esim mun kävelytyylissä tai siinä miten mä seison tai miten mä puhun??
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 14, 2019 14:14:31 GMT
Ihmiset tuijottaa mua oudosti. Siis. Oon vuosikaudet ignoorannu sen ja aatellu vaan et no ei ne nyt oikeesti tuijota ja mullon vaan huono itsetunto ja se vaan näyttää siltä. Mut sit tänään menin kauppaan ja kaupantäti tapansa mukaan katsoi oudosti ja sanoi varautuneesti hei. Ja mä tapani mukaan ignoorasin tuijotuksen tai "tuijotuksen" ja olin vaan et no hei ja tein ostoksia. Sit menin valitteen leikkeleitä ja seisoin siin leikkelehyllyn edes miettimässä ja joku mies tuli siihen ja katto mua ihan oikeen liioitellun oudosti, tiättekste niinku piirretyissä tai sarjakuvissa. Sillee oikeen ilmeen kanssa. Ja olin ihan et ja sit kuitenki ignoorasin sen ja hoidin ostokseni loppuun ja menin kassalle ja se mies oliki mun edellä sielä kassoilla ja sit se vilkas kahesti taakseen mua ja näytti siltä ku se tulis tulevaisuudesta ja tietäis et mä oon oikeesti joku tulevaisuuden hitler. Ignoorasin sen vaan ja sit menin kotiin sillee AAAAAAAA ILLUMINATI Tai siis niinku tiiän et oon jollain tasolla outo mut aattelin et se on semmosta et ku mut oppii tunteen niin sit ihmiset on sillee ha hah my funky friend : ) Mut niinku näkyyks se mun jokapäiväisessä elämässä ihan kokoajan, niinku esim mun kävelytyylissä tai siinä miten mä seison tai miten mä puhun?? kun muutin Kuopioon niin mieten ihan samaa et mitä miks kaikki möllää mut vissiin se on aika tyypillistä täällä, ainakin jodelissa aina valitetaan miten savolaiset on kaikki ihan silmät pyöreinä ku kävelet jossai. Mut silti mua häiritsee ja mietin et mikä mussa on niin tuijotettavaa. Menin kouluun ja yhet mummot PYSÄHTY möllää ja vielä pää käänty mukana :DDD Ehkä sä olet tulevaisuuden hitler, kuka tietää. Mut yleensä ne möllääjät on ite niitä kummajaisia
|
|
|
Post by Angelus on Nov 20, 2019 21:28:57 GMT
Miten oikein jaksan odottaa siihen, että New Amsterdam palaa uusin jaksoin vasta 14. tammikuuta 2020. 👀 Eli siihen on jotain 55 päivää...
|
|
|
Post by Sibe on Nov 25, 2019 14:03:05 GMT
hommat ei vaan etene, kumma juttu, ettei koulutyöt kirjoita itse itseään....
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 26, 2019 11:45:28 GMT
Meil ois pikkujouluristeily tällä viikolla, nyt näyttää siltä et mennään laivaan, joka seisoo satamassa vuorokauden xD (tässä haluun sanoo et tuen postin lakkoo, tää on vaan huvittavaa)
|
|