|
Post by Sibe on Aug 2, 2019 8:10:02 GMT
Harmittaa, kun mun hyvin palvellut tietokone alkaa olla aika lopussa akunkin suhteen. Pitää oikeasti etsiä joku, minkä haluan ostaa. Koska ei tästä muuten tuu mitään, kun tarvin tietokonetta kuitenkin melkeinpä päivittäin koulujuttujen tekemiseen ja niin edelleen.
Sen lisäksi olen riidoissa perheenjäsenen kanssa.
|
|
|
Post by Angelus on Aug 7, 2019 12:28:33 GMT
Oon ihan varna, että oon joskus suunnitellut Young Justice -aiheista tarinaa... En vaan muista mihin tai millä nimellä tallensin sen.
|
|
|
Post by Sibe on Aug 9, 2019 13:41:14 GMT
se on kyllä polttava ongelma kun monessa ketjussa, johon tykkäisin kommentoida on viimeinen kommentti mun oma
|
|
|
Post by adalmiia on Aug 12, 2019 12:31:50 GMT
Pitäis lukee ylioppilaskirjotuksiin, mutta en vaan millään jaksais ._.
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 12, 2019 15:29:17 GMT
Oon kesäkoulussa ja eka kurssi oli ihan huikee, mut nyt tää toka on tasoo 8 tuntia luentoa ja yks tunti harjotuksia
oon ihan poikki, mun aivot ei kestä tällasta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 18, 2019 9:37:15 GMT
yritän olla tuhlaamatta rahaa (oon nyt ostanu joka päivä jotain ihan turhaa :/) mut tekee mieli hirveesti suklaata - teki mieli jo eilen mut en saanu tehtyä asialle mitään vaikka kävin kaupassa, mut jostain syystä en löytäny sieltä sellasta suklaata jota oisin halunnu syödä. Kai mulla tekee mieli sitä vaan ideatasolla muttei oikeesti. Mut se on ihan yhtä tuskaisaa kuin jos tekis mieli oikeesti!!
myös se että mun hiukset on kärsiny (ei kannata blondata oops). Oon pessy ja laittanu niitä liikaa nyt niin aattelin et annan niiden nyt hetken vaan olla mut tuntuu et ne näyttää tyhmältä
|
|
|
Post by Sibe on Aug 18, 2019 15:38:35 GMT
mun takareisi on ihan jumissa
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 19, 2019 7:34:25 GMT
Oon ollu liian kauan yliopistossa, uudet fuksit on mua kuus vuotta nuorempia ja tohtorikoulutukseen hakee sata opiskelijaa
HOW DO I REACH THESE KIDS??
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 19, 2019 9:38:44 GMT
mun kahvimaito (käytän kauralitkuja oikeesti mut.) loppu ://
En jaksais mennä ostaa vaikka kauppa ois oikeesti ihan lähellä. mut noi lähimmät on jotenki tosi pieniä ja hämäriä eikä siellä oo hyvä valikoima näissä, haluaisin sitä alpron kookoslitkua (se kahviin tarkotettu professional homma, se on hyvää) mut en enää muista missä näin sitä. Näin myös maraboun hyvää keksisuklaata (ei sitä oreo!!) jossain mutten enää muista missä?
jos ikinä kukaan pohtii mikä on paras k-market kuopiossa niin se on calacucco. levittäkää sanomaa. en muista oliko siellä se suklaa mutta varmaan, sieltä saa myös parasta teetä jota en oo nähny muualla kun oulun sokoksella, sekä wasabipähkinöitä ja vähän muutakin hyvää, ja se on ainut kauppa mikä ei oo liian klaustrofobinen tai liian iso ja sokkeloinen
tää menee nyt sivuraiteille (nomenijo) mutta olen järkyttynyt kun karkkikauppa on täällä auki pidempään kuin suurinosa kaupoista, en voi uskoa että tää on laillista. oon jo kerran käyny siinä enkä varmaan kehtaa käydä enää ikinä uudestaan kun ostin niin paljon karkkia ja söin ne kaikki tyyliin päivässä.
haluaisin vaan että liiottelisin sanomalla paljon karkkia päivässä mut se oli
Paljon
yhdessä (1)
Päivässä
se oli kyllä niin huvittavaa kun mentiin kaverin kaa sinne, oltiin just vedetty niin kamalasti sushia ja vietnamilaista että suurinpiirtein pyörittiin sinne putiikkiin. meidän ajatustyö meni suurinpiirtein näin:
"nomut nyt kun vatsa on niin täynnä eikä ees tee mieli karkkia, niin ei varmasti tuu ostettua liikaa!"
en oo ikinä ostanu niin paljon karkkia ku sillon.
ja tämän seurauksena mulla on taas päällä ihan kamala sokerihimo tänäkin päivänä, tosin nyt totesin että sitä saattaakin selittää se että mulla alko menkat, mikä taas on yks päivän ongelmista: menkat itessään toki mut myös se että ne alko nyt jotain kymmenen päivää etuajassa uhm..? kiitos.
Mulla on ihan varmaan lähteny päälle joku toinen murrosikä (ei se edellinenkään varmaan koskaan päättyny oikeesti mutta) kun naama kukkii, mieliala hyppii ja meNkAt hYpPiI ja oivoivoivoi. Mulla on myös yhtä paha riippuvuus purkkaan kun seiskalla
sit on vielä (ei just tän päivän mut myös tän päivän) ongelmana se ettei kukaan pääse mun tupareihin ikinä tai jos pääsee niin se on sit ihan eri aikaan kun muut smh. peten tuparipäivän pitäis olla valtakunnallinen vapaapäivä!
|
|
|
Post by Sibe on Sept 8, 2019 19:12:17 GMT
hirveä nälkä, mutta ei viitsisi nousta tietokoneen äärestä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 10, 2019 9:35:15 GMT
pitäis valmistautua vähän kouluun ja käydä koulua ennen kirpputorilla mut mä nyt vaan juutuin kattilaan
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 13, 2019 6:34:09 GMT
Yritin lähtee yliopistolle, mut siellä on ilmeisesti taas joku kemikaali päässy karkuun. Piha täynnä paloautoja ja joku armeijan kaasutiimiki pölähti paikalle. Taidan pitää etäpäivän.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 25, 2019 18:58:55 GMT
Vihaan mun naapurin koiraa ihan suunnattomasti, se ei osaa tehä mitään muuta ku räksyttää kimeesti ja sekuntiki nostaa mun verenpainetta johonkin tuhatkertaseen lukuun.
Tää inspiroitu siitä et koira meni ilmeisesti ulos ja rääkyy tuolla pihalla.
Onks pakko hankkia koira kerrostaloon jos sitä ei saa hiljaseks?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 26, 2019 19:32:03 GMT
Vihaan mun naapurin koiraa ihan suunnattomasti, se ei osaa tehä mitään muuta ku räksyttää kimeesti ja sekuntiki nostaa mun verenpainetta johonkin tuhatkertaseen lukuun. Tää inspiroitu siitä et koira meni ilmeisesti ulos ja rääkyy tuolla pihalla. Onks pakko hankkia koira kerrostaloon jos sitä ei saa hiljaseks? samaistun, onneks täällä sisällä on ihan hiljasia ja kivoja koiria, mut ulkona tossa lenkittää joku aina ihan hemmetin rasittavaa pikkupiskiä joka murisee ja räksyttää tosi ilkeen kuulosesti ja siihen päälle ne omistajat huutaa sille takasin huoh. Ei kärsi pitää ikkunaa auki ihmisten aikoihin
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 26, 2019 19:38:24 GMT
Vihaan mun naapurin koiraa ihan suunnattomasti, se ei osaa tehä mitään muuta ku räksyttää kimeesti ja sekuntiki nostaa mun verenpainetta johonkin tuhatkertaseen lukuun. Tää inspiroitu siitä et koira meni ilmeisesti ulos ja rääkyy tuolla pihalla. Onks pakko hankkia koira kerrostaloon jos sitä ei saa hiljaseks? samaistun, onneks täällä sisällä on ihan hiljasia ja kivoja koiria, mut ulkona tossa lenkittää joku aina ihan hemmetin rasittavaa pikkupiskiä joka murisee ja räksyttää tosi ilkeen kuulosesti ja siihen päälle ne omistajat huutaa sille takasin huoh. Ei kärsi pitää ikkunaa auki ihmisten aikoihin Siis mun alakerrassa asuu kaks ihan superihanaa koiraa jotka on tosi ystävällisiä ja kivoja, mut sit yläkerrassa on saakelin kovaääninen pikkupiski jolla on tyyliin vihanhallintaongelmia.
|
|