|
Post by Sibe on Jun 18, 2019 15:35:54 GMT
Ajattelin valmistuu ens vuonna ja kauhistun jo valmiiks lmao. Töihin vai jatko-opintoihin? Apua. Tuleeks must Tohtori Trixie PhD? sanoisin, että tohtori kuulostais kyllä aika hienolta
|
|
|
Post by Sibe on Jun 18, 2019 15:36:45 GMT
mun jalassa on kivulias haava ja sen lisäksi mun raportti on kesken, jolla ei ole deadlinea, mutta opintopisteiden saaminen on palautuksesta kiinni
|
|
|
Post by swordsman on Jun 21, 2019 20:17:28 GMT
Tulin viimeyönä kotiin Budapestin matkalta ja nyt oon kipee
|
|
|
Post by Miopod on Jul 5, 2019 22:50:03 GMT
Just ku luulin et parannuin kuumeesta ja flunssasta nii mun kurkku tuli kovaa kipeeksi nii et se tuntu korvis asti ja nyt mun korvat on ihan lukos???
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 6, 2019 17:02:19 GMT
Siis jumalauta tätä pahoinvointia ja huimausta Voisko se hammaslääkäri vaan soittaa ja kertoo koska aikoo leikata nuo saatanan viisurit pois teen kuolemaa
|
|
|
Post by Angelus on Jul 9, 2019 0:02:00 GMT
Olisin halunnut mennä lukemaan juttuja Aamukampa.netistä, mutta se ei toimi??
|
|
|
Post by Miopod on Jul 10, 2019 10:14:22 GMT
mul oli eilen synttärit ja olin kipeenä
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 10, 2019 19:54:04 GMT
mul oli eilen synttärit ja olin kipeenä Sori ku skippasin kahvit
|
|
|
Post by Miopod on Jul 10, 2019 22:58:17 GMT
mul oli eilen synttärit ja olin kipeenä Sori ku skippasin kahvit siin oiski tullu hiki kahvia juodes ku jouduttiin muutenki litkimään kahvia ja korkkaamaan kakku kolmen tunnin välein koska ekat vieraat tuli kolmelta, toiset kuudelta ja viimeset yheksältä :'DD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 11, 2019 16:29:48 GMT
En keksi miten saisin mun harjotuskorvikset pois Joudun odottaa viisurileikkausta ainakin elokuulle
|
|
|
Post by Angelus on Jul 16, 2019 14:51:56 GMT
Oon odottanut nyt reilu 8h yhtä pakettia... Nälkäisenä. ++ Ja vaan sen takia, että liike laittoi sen kotiinkuljetuksella vaikka nimeen omaan valitsin lähetyksen k-marketiin, jotta pääsen sen hakemaan sitten ku mulle käy. 😤
|
|
|
Post by Miopod on Jul 16, 2019 23:20:18 GMT
oksensin tänään mun huoneeseen ku otin väärin mun lääkkeet ja niinku varmaan puolet mun huoneen tekstiileistä piti heittää pyykkiin ja nyt mullei oo ees patjaa enkä tiä mis nukun ens yön.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 20, 2019 9:03:29 GMT
mulla on koneessa akkua kolme prosenttia, yleensä se latautuu enemmän, vaikka samaan aikaan käyttäisinkin sitä.
haluaisin myös nähdä kaverin kanssa, mutta samaan aikaan haluaisin vaan löijätä koko päivän yksin kotona, kun olisi mahdollista...
|
|
|
Post by Angelus on Jul 21, 2019 19:30:01 GMT
Kuukauden sisään kaksi isovanhempaa siirtyi ajasta iäisyyteen.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 23, 2019 19:08:43 GMT
Okei siis vähän taustaa. Mun vanhemmat om ulkomailla ja oon siksi niiden talossa vahtimassa aluetta ja hoitamassa kissoja. Tää talo on keskellä metsää ja mun faija on kaivanut sinne kuopan johon se heittää käytetyn kissanhiekan kun sille varattu kannellinen ämpäri täyttyy.
Ämpäri täytty eilen, mutta laatikko pitää putsaa vielä tänään, mulle ei ole kerrottu missä tää mystinen kissankakkakuoppa on.
Päätin sitten ettiä kuopan, porukoiden tontti on vaan puol hehtaaria ja järkeilin että kuoppa on todennäköisesti jonku polun varrella, joten alotin tietty kulkemalla vähän syrjäsemmät reitit. Ikävä kyllä eka polku jonka valitsin johti naapurin rajalle. Rajalle jossa on joskus 20 vuotta sitten ollu nyt jo maahan vajonnut piikkilanka-aita. Mun saapas tarttu piikkilankaan, luulin sitä rissuksi joten riuhtasin, nyt mun vasen jalka on..... Melko raavittu.
Kirvelee hitosti mut hei, löysin kissankakkakuopan 20 minuutissa.
|
|