|
Post by adalmiia on Feb 20, 2019 18:59:21 GMT
oon aivan liian ihastunut ;__; tätä on jatkunut jo yli vuoden eikä loppua näy
|
|
|
Post by Miopod on Mar 1, 2019 18:32:00 GMT
Haluun ladata maple storyn uudestaan mun koneelle mutten voi ku se lataaminen hidastaa sit mun veljen konetta ku se haluis pelata ja se käski ladata yöllä mutku SE PELAA YÖLLÄKI
|
|
|
Post by Angelus on Mar 1, 2019 19:59:49 GMT
Menin joskus yhden aikaan nukkumaan (nukahdin kesken candy crush saga pelin), heräsin kuudelta, menin nukkumaan uudelleen, ohitin herätykset kello 8-9, heräsin vasta kello 14
|
|
|
Post by swordsman on Mar 8, 2019 13:08:10 GMT
täällä oli vissiin sähkökatkos aamulla ja nyt wifi ei toimi D:
|
|
|
Post by Angelus on Mar 8, 2019 23:57:47 GMT
Joko mun retiisien kasvatus päättyi? Ne lehtivarret on ihan maassa.. Mahtaako olla liian kuumaa kun ne on patterin yläpuolella olevalla kukkalaudalla? Vai oonko kastellut liikaa/liian vähän?
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 12, 2019 16:59:39 GMT
Vähän niinku liukastuin ja räsähdin käden päälle. Nyt se on violetti, erään tutkijatohtorin sanaa lainaten: "hyi, paskea"
|
|
|
Post by Miopod on Mar 16, 2019 10:53:12 GMT
Vähän niinku liukastuin ja räsähdin käden päälle. Nyt se on violetti, erään tutkijatohtorin sanaa lainaten: "hyi, paskea" Lmao luin eka et "vähä niinku ihastuin ja räjähdin"
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 16, 2019 15:54:22 GMT
Vähän niinku liukastuin ja räsähdin käden päälle. Nyt se on violetti, erään tutkijatohtorin sanaa lainaten: "hyi, paskea" Lmao luin eka et "vähä niinku ihastuin ja räjähdin" Tää myös
|
|
|
Post by Angelus on May 7, 2019 0:41:52 GMT
Pelasin pitkästä aikaa simsiä. Tein hahmot tulevan tarinan henkilöistä Y., K., K., P. ja Z. Samalla pystyin hahmottamaan henkilöiden ulkonäköjä paremmin. Päätin sitten syöttää Y.lle niitä jotain taikaraekarkkeja ja yks niistä karkeista laittoi Y.n liekkeihin enkä hoksannut et sen olisi pitänyt päästä suihkuun sammuttamaan ne vaan luulin, että kyllä ne itestään sammuu. Eipä sammunut ja sitten tulikin tuhkakasa. Siinä sitten peli loppuikin (Y. asui yksikseen.)
-- Pitääpä kokeilla uudestaan alusta asti.
|
|
|
Post by Angelus on May 16, 2019 0:52:19 GMT
Korkea kuume sais jo riittää. Myös keho kylkien ja vatsan seudulta kipeänä yskimisten johdosta (vaikka kuinka monesti tänään yskitty vaikka päivä ei ole edes kunnolla käynnistynyt) Ai niin muistinko mainita että ylähampaisiin särkee ku hampaat puree yhteen 😠
|
|
|
Post by rebdomine on May 17, 2019 19:08:37 GMT
En jaksais odottaa kesälomaa D: ps. moi pitkästä aikaa
|
|
|
Post by Sibe on Jun 7, 2019 19:41:53 GMT
en osaa päättää tehdäkö kirjatenttejä kesällä vaiko ei
|
|
|
Post by Miopod on Jun 7, 2019 22:14:28 GMT
Mäkäräiset on syöny mun jalat. Ne on ihan paukuroilla ja kutisee. Ja joudun työskentelemään niiden ötököiden keskellä ja ne on vaan enemmän kiinnostunu musta ku mun jalat on jo valmiiksi verillä.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 8, 2019 17:53:04 GMT
Ajattelin valmistuu ens vuonna ja kauhistun jo valmiiks lmao.
Töihin vai jatko-opintoihin? Apua. Tuleeks must Tohtori Trixie PhD?
|
|
|
Post by swordsman on Jun 11, 2019 14:56:59 GMT
En saanu opon kurssista hyväksyttyä suoritusmerkintää, koska olin unohtanu tehä pari nettitehtävää. Tein ne heti loman alussa kun huomasin sen, mutta tuskin se opo nyt kesäloman aikana niitä tarkistaa uudelleen. Joten nyt en tiiä pääsinkö läpi koko kurssista D:
|
|