|
Post by marrasaamu on Jul 16, 2016 5:03:12 GMT
tai c) oot oikeesti tyhmä mutta se on sen mielestä söpöä.
Mä sanoisin kyllä silti että vaihtoehto b.
|
|
|
Post by soitaparanoid on Jul 16, 2016 7:50:25 GMT
tai c) oot oikeesti tyhmä mutta se on sen mielestä söpöä. Mä sanoisin kyllä silti että vaihtoehto b. seki voi olla. kriisi ohi
|
|
|
Post by swordsman on Jul 16, 2016 7:59:48 GMT
kiitos teille jotka suosittelitte musiikkia, koitan ehtiä ja muistaa tutustua noihin jo tänään!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 16, 2016 9:49:46 GMT
kiitos teille jotka suosittelitte musiikkia, koitan ehtiä ja muistaa tutustua noihin jo tänään! eipä mitään, musiikin suositteleminen on hauskaa puuhaa :'D
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 16, 2016 13:17:42 GMT
kiitos teille jotka suosittelitte musiikkia, koitan ehtiä ja muistaa tutustua noihin jo tänään! eipä mitään, musiikin suositteleminen on hauskaa puuhaa :'D tämä :--D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 16, 2016 19:13:54 GMT
Mun ongelma:
mulla on nyt kolme hyvää kaveria mut ne ei tuu toimeen keskenään. Joten en voi nähä niitä samaan aikaan. Eikä mulla oo tarpeeks aikaa.
Tai ois. Jos en nukkuis niin pitkään. Mut silti. tää on vaikeeta.
|
|
|
Post by soitaparanoid on Jul 16, 2016 20:59:21 GMT
Mun ongelma: mulla on nyt kolme hyvää kaveria mut ne ei tuu toimeen keskenään. Joten en voi nähä niitä samaan aikaan. Eikä mulla oo tarpeeks aikaa. Tai ois. Jos en nukkuis niin pitkään. Mut silti. tää on vaikeeta. voi pojat. on kyl totta et jotkut kaverit on vaa nii erilaisia et niden kaa on mieluummin kahestaan. mut näkee nii usei ku kerkee ja voi, nykyään on snäpit ja wapit joilla pitää yhteyttä. mutta niin, on se silti vaikeeta. muistaha nukkua
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 16, 2016 21:59:19 GMT
Mun ongelma: mulla on nyt kolme hyvää kaveria mut ne ei tuu toimeen keskenään. Joten en voi nähä niitä samaan aikaan. Eikä mulla oo tarpeeks aikaa. Tai ois. Jos en nukkuis niin pitkään. Mut silti. tää on vaikeeta. voi pojat. on kyl totta et jotkut kaverit on vaa nii erilaisia et niden kaa on mieluummin kahestaan. mut näkee nii usei ku kerkee ja voi, nykyään on snäpit ja wapit joilla pitää yhteyttä. mutta niin, on se silti vaikeeta. muistaha nukkua Niin. Yhet niistä oli vielä joku aika sitten melkein parhaita kavereita mut sit niille tuli aikamoinen riita jonka jälkeen ne ei oo halunnu olla toistensa kanssa tekemisissä. ja muistan nukkua menen kohta nukkumaan
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 17, 2016 12:54:33 GMT
kauhee nälkää
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 17, 2016 20:35:26 GMT
Menkat tulossa ja mun kohtu kramppaa tällä hetkellä niin maan perkeleesti
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 18, 2016 12:32:39 GMT
en jaksais töitä enää
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 19, 2016 15:32:14 GMT
tekis mieli mennä vähä pokemonjahtiin, mutta oon menny jo pariin kertaan tän lähiympäristön enkä tiiä jaksaisko lähtee kauemmas
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 23, 2016 9:41:20 GMT
- en jaksa mennä duuniin - haluun vaan jahtaa poksui mut tääl on pelkkii weedlei - mul on hirvee juurikasvu
|
|
|
Post by Arabella on Jul 25, 2016 22:54:34 GMT
- mulla on joku ebola - mun unirytmi on jotenki erityisen perseellään ja oon vaan nukkunu ihan millon sattuu - joka paikassa on hirveesti kärpäsiä enkä uskalla poistua mun huoneesta - mun huoneessa oli myös yks kärpänen eilen yheksältä aamulla kun yritin nukkua
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 26, 2016 12:37:33 GMT
mietin pitäiskö mennä nappaan pokemoneja
|
|