|
Post by Arabella on Jul 9, 2016 14:46:34 GMT
pitäis taas pakata mutta en taaskaan jaksa
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 12, 2016 13:31:28 GMT
tykkään kahesta ihmisestä samaan aikaa ja en tiiä mitä teeeeen hhhhh
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 13, 2016 9:50:50 GMT
Tää hElVeTiN alaselkäkipu
|
|
|
Post by Arabella on Jul 13, 2016 18:10:21 GMT
musta tuntuu et mun pää lähtee irti
|
|
|
Post by swordsman on Jul 13, 2016 19:10:04 GMT
mun tekee kovasti mieli kuunnella musiikkia, mut en tiiä mitä kuuntelisin D:
oon tällä hetkellä ihan kyllästyny kaikkiin hyviin bändeihin mitä tiiän, mut en oikeestaan jaksais ruveta nyt ettimällä ettimään mitään uutta suosikkibändiä. Onpas mun elämä taas vaikeeta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 14, 2016 21:42:12 GMT
mun tekee kovasti mieli kuunnella musiikkia, mut en tiiä mitä kuuntelisin D: oon tällä hetkellä ihan kyllästyny kaikkiin hyviin bändeihin mitä tiiän, mut en oikeestaan jaksais ruveta nyt ettimällä ettimään mitään uutta suosikkibändiä. Onpas mun elämä taas vaikeeta Millasesta musiikista yleisesti ottaen tykkäät? tai et niiku millasta musiikkia haluaisit kuunnella? voin antaa suosituksia jos haluat x)
|
|
|
Post by Miopod on Jul 14, 2016 21:57:21 GMT
Suututin jonku tumblrissa ku rebloggailin vähä Ant ja Dec postauksia. Tai siis joku tuli anonyyminä urputtaan et mun pitää tägätä ne ku se haluaa blacklistata ja sano et spämmään niitä. Aattelin sit vaan että ohoh, että postailinko mä niitä niin paljo, ku en yleensä postaa päivän aikana kauheesti muitakaa postauksia. Tarkistin sit mun blogin ja ei siel ollu ku tyyliin kuus niitä Oon spämmänny beatlesiaki kolkyt kertaa enemmän sinne tägäämättä. Sit tumblrin tuntien aloin miettiin et oisko pojat sit tehny tai sanonu jotain problemaattista ja myrkyllistä viimeaikoina, mut pitkän googlailun tuloksena en löytäny mitää. Muuta ku "technical problems on Ant and Dec's plane while flying from point A to point B" tai jtn. Emt pitäskö mun tägätä ne sit "trigger warning:Ant&Dec" Muutenki John Lennon on paljo myrkyllisempi ku Ant ja Dec yhteensä.
|
|
|
Post by swordsman on Jul 15, 2016 7:03:47 GMT
mun tekee kovasti mieli kuunnella musiikkia, mut en tiiä mitä kuuntelisin D: oon tällä hetkellä ihan kyllästyny kaikkiin hyviin bändeihin mitä tiiän, mut en oikeestaan jaksais ruveta nyt ettimällä ettimään mitään uutta suosikkibändiä. Onpas mun elämä taas vaikeeta Millasesta musiikista yleisesti ottaen tykkäät? tai et niiku millasta musiikkia haluaisit kuunnella? voin antaa suosituksia jos haluat x) äh, tää on vaikee kysymys, koska oon ihan pihalla musiikkigenreistä, enkä tällä hetkellä oo ees ihan varma millasta musiikkia haluisin kuunnella :DD mut mun suosikkibändeihin kuuluu ainakin Coldplay ja Imagine Dragons (jota en tosin oo pitkään aikaan kuunnellu), ja viimeaikoina oon kuunnellu aika paljon Arctic Monkeysia. Jonkun sortin rockista siis vissiin tykkään. Mut suosittele ihmeessä ihan mitä vaan, ei mulla nyt lomalla mitään parempaakaan tekemistä oo kun tutustua uuteen musiikkiin :-D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 15, 2016 7:43:26 GMT
Väsymys maximus ja ajatus siitä että huomenna on töitä ugh
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 15, 2016 7:50:53 GMT
Millasesta musiikista yleisesti ottaen tykkäät? tai et niiku millasta musiikkia haluaisit kuunnella? voin antaa suosituksia jos haluat x) äh, tää on vaikee kysymys, koska oon ihan pihalla musiikkigenreistä, enkä tällä hetkellä oo ees ihan varma millasta musiikkia haluisin kuunnella :DD mut mun suosikkibändeihin kuuluu ainakin Coldplay ja Imagine Dragons (jota en tosin oo pitkään aikaan kuunnellu), ja viimeaikoina oon kuunnellu aika paljon Arctic Monkeysia. Jonkun sortin rockista siis vissiin tykkään. Mut suosittele ihmeessä ihan mitä vaan, ei mulla nyt lomalla mitään parempaakaan tekemistä oo kun tutustua uuteen musiikkiin :-D Piti tulla vaan sanoo et rakastan Imagine Dragonsia, vaikka en oo myöskään kuunnellu sitä pitkään aikaan ;D
|
|
|
Post by rebdomine on Jul 15, 2016 13:06:40 GMT
Millasesta musiikista yleisesti ottaen tykkäät? tai et niiku millasta musiikkia haluaisit kuunnella? voin antaa suosituksia jos haluat x) äh, tää on vaikee kysymys, koska oon ihan pihalla musiikkigenreistä, enkä tällä hetkellä oo ees ihan varma millasta musiikkia haluisin kuunnella :DD mut mun suosikkibändeihin kuuluu ainakin Coldplay ja Imagine Dragons (jota en tosin oo pitkään aikaan kuunnellu), ja viimeaikoina oon kuunnellu aika paljon Arctic Monkeysia. Jonkun sortin rockista siis vissiin tykkään. Mut suosittele ihmeessä ihan mitä vaan, ei mulla nyt lomalla mitään parempaakaan tekemistä oo kun tutustua uuteen musiikkiin :-D heh mäkin tungen tähän väliin suosittelemaan musiikkia >:--D metalli - avenged sevenfold - ghost rap - eminem - twenty one pilots (?) muut joiden genreistä en osaa sanoa (ehkä lähinnä rock -tyylistä?) - fall out boy - linkin park - hollywood undead - skillet
|
|
|
Post by Miopod on Jul 15, 2016 15:41:46 GMT
Suututin jonku tumblrissa ku rebloggailin vähä Ant ja Dec postauksia. Tai siis joku tuli anonyyminä urputtaan et mun pitää tägätä ne ku se haluaa blacklistata ja sano et spämmään niitä. Aattelin sit vaan että ohoh, että postailinko mä niitä niin paljo, ku en yleensä postaa päivän aikana kauheesti muitakaa postauksia. Tarkistin sit mun blogin ja ei siel ollu ku tyyliin kuus niitä Oon spämmänny beatlesiaki kolkyt kertaa enemmän sinne tägäämättä. Sit tumblrin tuntien aloin miettiin et oisko pojat sit tehny tai sanonu jotain problemaattista ja myrkyllistä viimeaikoina, mut pitkän googlailun tuloksena en löytäny mitää. Muuta ku "technical problems on Ant and Dec's plane while flying from point A to point B" tai jtn. Emt pitäskö mun tägätä ne sit "trigger warning:Ant&Dec" Muutenki John Lennon on paljo myrkyllisempi ku Ant ja Dec yhteensä. Ohoh taisinki löytää ongelmakohdan On tää kyllä kieltämättä aikamoista.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 15, 2016 19:47:37 GMT
Millasesta musiikista yleisesti ottaen tykkäät? tai et niiku millasta musiikkia haluaisit kuunnella? voin antaa suosituksia jos haluat x) äh, tää on vaikee kysymys, koska oon ihan pihalla musiikkigenreistä, enkä tällä hetkellä oo ees ihan varma millasta musiikkia haluisin kuunnella :DD mut mun suosikkibändeihin kuuluu ainakin Coldplay ja Imagine Dragons (jota en tosin oo pitkään aikaan kuunnellu), ja viimeaikoina oon kuunnellu aika paljon Arctic Monkeysia. Jonkun sortin rockista siis vissiin tykkään. Mut suosittele ihmeessä ihan mitä vaan, ei mulla nyt lomalla mitään parempaakaan tekemistä oo kun tutustua uuteen musiikkiin :-D Okei, laitan tähän jotain mitä tykkään ite kuunnella, yritän kattoo jotain mikä ei oo liian kaukana noista muttei myöskään liian lähellä (laitan myös biisiesimerkit): - The Whitest Boy Alive youtu.be/LvwBDCb7bmM - Interpol youtu.be/LNBJSei0XV0 - Arcade Fire youtu.be/5Euj9f3gdyM - Amy Winehouse (ok, tää on aika kaukana mut koska amy on paras niin:) youtu.be/TJAfLE39ZZ8- Cat Power youtu.be/PDbPrOuXq2s - Pixies youtu.be/5iC0YXspJRM - The Smashing Pumpkins (varsinkin Melon Collie and the Infinite Sadness on loistava albumi) youtu.be/4aeETEoNfOg- Grandaddy (ihan liian aliarvostettu bändi) youtu.be/W5DsI_eCK7Y- Johnny Fishborn (vielä aliarvostetumpi artisti mut geez mikä ääni!) youtu.be/EE7P8aOazM8 - Joy Division (tää on se syy miks haluun oppii soittaa bassoo :--D ) youtu.be/fhCLalLXHP4 Ja sit vielä jotain mistä en jaksa laittaa esimerkkejä: oasis, blur, keane, the strokes, motorama, JJ72, slaves, mogwai, the stone roses, the white stripes, kim carnes, fleetwood mac, lou reed, joan as police woman... ...joo tota siis, tossa nyt jotain :DDD toivottavasti löydät jotain kiinnostavaa! (ja toivottavasti linkit toimii)
|
|
|
Post by soitaparanoid on Jul 15, 2016 20:21:39 GMT
oon kriisissä koska kiva poju sano mulle että oon höpsö enkä tiiä tarkottaako se että a) mä oon oikeesti tyhmä b) se haluaa söpöillä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 15, 2016 20:27:13 GMT
oon kriisissä koska kiva poju sano mulle että oon höpsö enkä tiiä tarkottaako se että a) mä oon oikeesti tyhmä b) se haluaa söpöillä en tiiä mut on se aika söpöä joka tapauksessa
|
|