|
Post by Miopod on Jun 29, 2016 8:32:39 GMT
Oon aina halunnu muuttaa britteihin mut nyt sit kuulenki vaan näitä juttuja miten ne vihaa ulkomaalaisia sielä ku vietäis kuulemma niitten työt ((
|
|
|
Post by Arabella on Jun 29, 2016 12:43:45 GMT
MUN JALAT ON TÄYNNÄ HYTTYSENPUREMIA pelkästään mun oikeessa reidessä on 11 YKSITOISTA
|
|
|
Post by cyu on Jun 29, 2016 13:35:39 GMT
1. mun poikaystävä lähti takas kotiin ja en osaa olla enää yksin ( 2. pitäis varmaan taas varata aika lääkärille, mut a) ei oo rahaa ja b) en jaksais enää rampata siellä 3. opiskelijavalinta on edelleenkin kesken (stressaa) eipä mulla kai muuta tänään
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 29, 2016 13:48:06 GMT
Mun jalat on niin kipeet et ne lentää kohta varmaan irti Ja mun krooninen vitutus on ollu tavanomaista korkeemmissa lukemissa tänään
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 29, 2016 17:13:59 GMT
1) OPINTOPOLKU EI TOIMI!!!!!!111
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 30, 2016 13:01:41 GMT
Mun päivän ainut ongelma on et nukuin koko päivän.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 30, 2016 13:47:08 GMT
1) Tiedän vasta huomenna pääsenkö opiskelemaan. 2) En tiedä lähtisinkö huomenna Tuskaan.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 30, 2016 15:17:16 GMT
Okei, lisää ensimmäisen maailman ongelmia:
3) Mitä laitan Tuskaan päälle? 4) Minkä uuden neulomuksen aloitan Tuska-reissua varten? Jo työn alla olevat ei kelpaa, ne on joko liian monimutkaisia tai niissä on liian monta lankakerää. Ja kyllä - joku käsityö on pakko olla mukana. Aina. Kaikkialla. Myös Tuskassa.
(tai no, festarialueella en kyllä aio neuloa:-D)
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 30, 2016 19:49:11 GMT
- pää on kipee - on nälkä - en tiiä pääsenkö kouluun ja ei oo varasuunnitelmaa (!!) - väsyttää - kaverit ärsyttää - en haluu töihin enäää - haluun lähtee ulkomaille - liian vähän $$$ - oon ihastunu mutta liian nolo tekemään mitään asialle - ei oo sipsii
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 30, 2016 23:19:35 GMT
- Mua nukuttaa mut pitää oottaa et kaveri tulee Provinssista takas ku se ei pääse muuten tänne mun kämppään sisälle - Ikävä ikävä IKÄVÄ vittu kuolen tähän odottamiseen - Vainoharhaiset ajatukset huoh - Mulla ei oo hilloo tai marjoja aamupuuroon - Puhelimesta loppuu akku ja jos laitan sen lataukseen niin pitää nousta sängystä #firstworldproblems - Tein todella paskan letin itelleni yöksi
|
|
|
Post by Arabella on Jul 1, 2016 16:35:33 GMT
latasin mun puhelimeen jonku pelin ja nyt en oo tehny mitään muuta ku pelannu sitä eikä se oo ees kovin kiinnostava peli mutta en voi lopettaa
tää on erittäin vakava ongelma
|
|
|
Post by marrasaamu on Jul 2, 2016 11:12:58 GMT
1) Pääsin opiskelemaan mut en silti tiiä oonko ilonen. 2) Kivannäkönen miesihminen tuli juttelee mulle eilen Behemothin keikan jälkeen, mutta onnistuin taas vahingossa olemaan tosi jäinen - tarviin selkeesti jotain sosiaalisen kanssakäymisen kurssia.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 2, 2016 16:41:05 GMT
Oon bussis ja mun pitäs päästä kuselle
|
|
|
Post by Jp on Jul 2, 2016 18:54:26 GMT
Oon bussis ja mun pitäs päästä kuselle TÄÄ ON PAHA
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 3, 2016 10:15:25 GMT
1) Pääsin opiskelemaan mut en silti tiiä oonko ilonen. 2) Kivannäkönen miesihminen tuli juttelee mulle eilen Behemothin keikan jälkeen, mutta onnistuin taas vahingossa olemaan tosi jäinen - tarviin selkeesti jotain sosiaalisen kanssakäymisen kurssia. Uu, mistä sait opiskelupaikan? Ja miksi epävarmuus? 8( // mun pääongelma on kamala työpäivä kahden tunnin yöunilla rip jalatkin lähtee irti rip rip
|
|