|
Post by Magnifique on Jan 5, 2017 13:57:30 GMT
♥♥ koittakaahan jaksaa talven ylitse, eiköhän tää väsymys kaikkoa kesään mennessä tai viimestään kesällä ainaki toivon mukaan. mut toisaalta keväällä on sit ihan muuta stressattavaa, nii se väsymys ja kaikki stressi vaan palaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 5, 2017 13:58:42 GMT
♥♥ koittakaahan jaksaa talven ylitse, eiköhän tää väsymys kaikkoa kesään mennessä tai viimestään kesällä ainaki toivon mukaan. mut toisaalta keväällä on sit ihan muuta stressattavaa, nii se väsymys ja kaikki stressi vaan palaa mm mut sentään ei ole niin kylmää ja pimeää ja kesällä sit on ainakin aikaa stressata rauhassa jos ei muuta :DD
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 5, 2017 14:00:43 GMT
ainaki toivon mukaan. mut toisaalta keväällä on sit ihan muuta stressattavaa, nii se väsymys ja kaikki stressi vaan palaa mm mut sentään ei ole niin kylmää ja pimeää ja kesällä sit on ainakin aikaa stressata rauhassa jos ei muuta :DD jep. ja on keväässäki hyvät puolensa ku pääsee leireille isostelemaa ja sit kesällä ehkä riparille isoseks ^^
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 5, 2017 14:17:03 GMT
mm mut sentään ei ole niin kylmää ja pimeää ja kesällä sit on ainakin aikaa stressata rauhassa jos ei muuta :DD jep. ja on keväässäki hyvät puolensa ku pääsee leireille isostelemaa ja sit kesällä ehkä riparille isoseks ^^ noniin, no sitä odotellessa sitten!!
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 5, 2017 16:20:37 GMT
mun kone on rikki :--( toivottavasti naapurin setä ossaa korjata
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 5, 2017 17:35:01 GMT
onnistuin tänään melkein räjäyttää koko talon ja myöhemmin sain vielä palovarottimen huutaa
perus päivä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 5, 2017 17:40:07 GMT
Tinderprinssi
|
|
|
Post by Sibe on Jan 5, 2017 18:05:26 GMT
et oo ainoo. vaikka mä nukkuisin kuinka hyvin tahansa, mua väsyttää aina. samaistuminen
|
|
|
Post by Sibe on Jan 5, 2017 18:07:06 GMT
öö tää päivä oli ihan surkea ja haluan nähdä ystäviä, mutta toisaalta haluan vaan rypeä itsesäälissä kotona ja mulla ois hommia ja ruotsin yo-vihkokin odottelis, mutta en HALUA ja haluan katsoa skamin kokonaan lomalla mut njaa saa nähdä ehdinkö (viimeistään lauantaina prkl) olispa jo sunnuntai, koska nään mun yhden rakkaan ystävän. mut koulun jatkuminen on liian lähellä. yyh
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 5, 2017 19:30:10 GMT
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 5, 2017 19:37:13 GMT
Ei nyt oikein lähde juttu luistamaan!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 5, 2017 21:24:30 GMT
Ei nyt oikein lähde juttu luistamaan!! ...jutta, muista et sulla on aina yks ässä hihassa: lenny.
|
|
|
Post by Arabella on Jan 5, 2017 21:42:00 GMT
Ei nyt oikein lähde juttu luistamaan!! ...jutta, muista et sulla on aina yks ässä hihassa: lenny. älä
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jan 6, 2017 0:16:14 GMT
mun ongelma on unirytmi.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 6, 2017 11:58:48 GMT
täällä sisällä on 12 astetta voi prkrektjskoru vaikka oon jo lämmittäny uunia puol tuntia
|
|