|
Post by Trixie™ on Apr 14, 2016 15:26:59 GMT
- voin pahoin - mun pitäs pitää esitelmä. ruotsiksi. jostain kemiaan liittyvästä aiheesta joka kiinnostaa maallikkojakin, mut kemiassa ei oo mitään kiinnostavaa fyysikot voi puhuu esim mustasta aukoista¨mut mitä kemistillä on? vetysidokset?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 14, 2016 15:35:07 GMT
- voin pahoin - mun pitäs pitää esitelmä. ruotsiksi. jostain kemiaan liittyvästä aiheesta joka kiinnostaa maallikkojakin, mut kemiassa ei oo mitään kiinnostavaa fyysikot voi puhuu esim mustasta aukoista¨mut mitä kemistillä on? vetysidokset? voit kertoo miten soijamaidosta saa majoneesia
|
|
|
Post by Miopod on Apr 14, 2016 16:01:40 GMT
- voin pahoin - mun pitäs pitää esitelmä. ruotsiksi. jostain kemiaan liittyvästä aiheesta joka kiinnostaa maallikkojakin, mut kemiassa ei oo mitään kiinnostavaa fyysikot voi puhuu esim mustasta aukoista¨mut mitä kemistillä on? vetysidokset? räjäytä jotain ruotsiksi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 14, 2016 16:30:05 GMT
- voin pahoin - mun pitäs pitää esitelmä. ruotsiksi. jostain kemiaan liittyvästä aiheesta joka kiinnostaa maallikkojakin, mut kemiassa ei oo mitään kiinnostavaa fyysikot voi puhuu esim mustasta aukoista¨mut mitä kemistillä on? vetysidokset? räjäytä jotain ruotsiksi joo räjäytä ruotsi!!
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 14, 2016 20:53:14 GMT
- voin pahoin - mun pitäs pitää esitelmä. ruotsiksi. jostain kemiaan liittyvästä aiheesta joka kiinnostaa maallikkojakin, mut kemiassa ei oo mitään kiinnostavaa fyysikot voi puhuu esim mustista aukoista mut mitä kemistillä on? vetysidokset? voit kertoo miten soijamaidosta saa majoneesia Ehk vähän suppee aihe siihen nähden et sen pitäs kestää 45 minuuttia :'^D - voin pahoin - mun pitäs pitää esitelmä. ruotsiksi. jostain kemiaan liittyvästä aiheesta joka kiinnostaa maallikkojakin, mut kemiassa ei oo mitään kiinnostavaa fyysikot voi puhuu esim mustista aukoista mut mitä kemistillä on? vetysidokset? räjäytä jotain ruotsiksi Goddamit yritän saada hyvii taitoi, en tuhota kaikkee. Päädyttiin siihen että kerrotaan siitä miten vismuttia pommitetaan sinkki-ioneilla et saadaan unununiumia
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 14, 2016 21:29:43 GMT
Päädyttiin siihen että kerrotaan siitä miten vismuttia pommitetaan sinkki-ioneilla et saadaan unununiumia Mitä helvettiä on unununium kirjotinko ees oikein :DDDD Luin wikipediasta jotain mut tää ei kyl yhtään selventäny asiaa
|
|
|
Post by Miopod on Apr 15, 2016 0:07:58 GMT
Päädyttiin siihen että kerrotaan siitä miten vismuttia pommitetaan sinkki-ioneilla et saadaan unununiumia Mitä helvettiä on unununium kirjotinko ees oikein :DDDD Luin wikipediasta jotain mut tää ei kyl yhtään selventäny asiaa jos oikein muistelen niin eikös se oo se alkuaine jaksollises järjestelmäs sielä ihan alareunassa sillä irtonaisella laatalla (Uuu??) Mun pulpetti oli joskus kemiankurssilla ihan sen jaksollinen järjestelmä -julisteen vieressä ja jaksoin jostain syystä keskittyä siihen paremmin ku ite tuntiin.
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 15, 2016 9:49:52 GMT
Päädyttiin siihen että kerrotaan siitä miten vismuttia pommitetaan sinkki-ioneilla et saadaan unununiumia Mitä helvettiä on unununium kirjotinko ees oikein :DDDD Luin wikipediasta jotain mut tää ei kyl yhtään selventäny asiaa Se on vaan alkuaine 111, aineille annetaan väliaikanen nimi niiden numeron mukaan, tossa tapauksessa yks un per ykkönen. Nykyään sen nimi on röntgenium, rg.
|
|
|
Post by Miopod on Apr 15, 2016 12:00:32 GMT
Tänään mun ongelma on se että kävin justiin postilaatikolla kattoos onko päiväposti tullu eikä se ollu, mut nyt se sitte tuli varmaan kymmenen minuuttia sen jälkeen enkä kehtaa käydä heti uudestaan ettei naapurit pidä mua hulluna. Oon muutenki kova kolisteleen meidän postilaatikkoa ku tykkään hakee aina postin vaikka sielä harvoin ees on mulle mitää ja äitin mielestä naapurit pitää mua hulluna sen takia Eikä auttanu et kerran yks niistä jonka kans leikin pienenä nauro tos kadulla mulle ku tulin koulusta kerran et kui mun pitää aina saada tarkistaa se postilaatikko. :DD
|
|
|
Post by Jp on Apr 15, 2016 12:07:18 GMT
Tänään mun ongelma on se että kävin justiin postilaatikolla kattoos onko päiväposti tullu eikä se ollu, mut nyt se sitte tuli varmaan kymmenen minuuttia sen jälkeen enkä kehtaa käydä heti uudestaan ettei naapurit pidä mua hulluna. Oon muutenki kova kolisteleen meidän postilaatikkoa ku tykkään hakee aina postin vaikka sielä harvoin ees on mulle mitää ja äitin mielestä naapurit pitää mua hulluna sen takia Eikä auttanu et kerran yks niistä jonka kans leikin pienenä nauro tos kadulla mulle ku tulin koulusta kerran et kui mun pitää aina saada tarkistaa se postilaatikko. :DD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2016 14:56:00 GMT
- oon alakuloinen enkä ees tiiä miks - ei jaksa tehä mitään mut tekis mieli tehä kaikkee - näytän kamalalta ja tajusin sen tänää
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 15, 2016 15:20:43 GMT
- voin pahoin - mun pitäs pitää esitelmä. ruotsiksi. jostain kemiaan liittyvästä aiheesta joka kiinnostaa maallikkojakin, mut kemiassa ei oo mitään kiinnostavaa fyysikot voi puhuu esim mustasta aukoista¨mut mitä kemistillä on? vetysidokset? Vetysidokset on kiinnostavia <3
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 15, 2016 15:57:49 GMT
- voin pahoin - mun pitäs pitää esitelmä. ruotsiksi. jostain kemiaan liittyvästä aiheesta joka kiinnostaa maallikkojakin, mut kemiassa ei oo mitään kiinnostavaa fyysikot voi puhuu esim mustasta aukoista¨mut mitä kemistillä on? vetysidokset? Vetysidokset on kiinnostavia <3 hyvä et joku on tota mieltä :'^D kemia on typerä tiede, meil on hirveesti teorioita ja ne on kaikki väärin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 15, 2016 16:40:22 GMT
Tänään mun ongelma on se että kävin justiin postilaatikolla kattoos onko päiväposti tullu eikä se ollu, mut nyt se sitte tuli varmaan kymmenen minuuttia sen jälkeen enkä kehtaa käydä heti uudestaan ettei naapurit pidä mua hulluna. Oon muutenki kova kolisteleen meidän postilaatikkoa ku tykkään hakee aina postin vaikka sielä harvoin ees on mulle mitää ja äitin mielestä naapurit pitää mua hulluna sen takia Eikä auttanu et kerran yks niistä jonka kans leikin pienenä nauro tos kadulla mulle ku tulin koulusta kerran et kui mun pitää aina saada tarkistaa se postilaatikko. :DD meillä taas kukaan ei kato postilaatikkoo
|
|
|
Post by soitaparanoid on Apr 16, 2016 8:45:57 GMT
Tänään mun ongelma on se että kävin justiin postilaatikolla kattoos onko päiväposti tullu eikä se ollu, mut nyt se sitte tuli varmaan kymmenen minuuttia sen jälkeen enkä kehtaa käydä heti uudestaan ettei naapurit pidä mua hulluna. Oon muutenki kova kolisteleen meidän postilaatikkoa ku tykkään hakee aina postin vaikka sielä harvoin ees on mulle mitää ja äitin mielestä naapurit pitää mua hulluna sen takia Eikä auttanu et kerran yks niistä jonka kans leikin pienenä nauro tos kadulla mulle ku tulin koulusta kerran et kui mun pitää aina saada tarkistaa se postilaatikko. :DD lol oon kans aina se joka hakee aamulehden koska muuten tuntuu että jotain tärkeetä menee multa ohi?? ja mulla on ollu ongelmana jo jonkun aikaa se että kannan kokoajan huolta jostain ja stressaa ja vähän ahdistaa vaikka en löydä mitään syytä?+ ääh luulin jo päässeeni teini_iän yli
|
|