|
Post by Miopod on Aug 11, 2016 7:19:41 GMT
Nukuin pommiin mun ekalta matikantunnilta (((( Nyt en saa hyvää paikkaa luokasta. Joudun menee johki eteen.
|
|
|
Post by swordsman on Aug 11, 2016 8:20:04 GMT
ahdistaa kun kaikkialla on puhuttu koulun alkamisesta jo monen päivän ajan, vaikka en haluis ajatella sitä vielä ollenkaan (mulla se alkaa vasta ens tiistaina) D:
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 11, 2016 14:34:10 GMT
en tiiä mitä haluun välivuodelta
|
|
|
Post by Miopod on Aug 11, 2016 14:51:11 GMT
en tiiä mitä haluun välivuodelta lol mun äiti pakottais mut vaan meneen töihin
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 11, 2016 21:19:31 GMT
en tiiä mitä haluun välivuodelta lol mun äiti pakottais mut vaan meneen töihin lol mun vanhemmat pakottaa jo :-D mutten siltikään tiiä mitä haluaisin, ahistaa nii perkeleesti
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 12, 2016 5:59:42 GMT
lol mun äiti pakottais mut vaan meneen töihin lol mun vanhemmat pakottaa jo :-D mutten siltikään tiiä mitä haluaisin, ahistaa nii perkeleesti Onhan se tietysti järkevintä että sikäli ymmärrän kyllä sun porukoita. Luultavasti ne aattelee että jos et mee töihin, oot koko vuoden ihan täysin tekemättä mitään ja syrjäydyt. Jos maailma kiinnostaa, tee vähän töitä ja lähde sit reissuun? Jos mulle ois tullu nyt toinen välivuosi, oisin lähteny au pairiks ja reppu selässä "itseäni etsimään", kuten on muotia sanoa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 12, 2016 9:57:00 GMT
Väsyttää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 12, 2016 9:58:14 GMT
Nälkä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 12, 2016 9:58:34 GMT
Oisin voinu pistää tän kaiken yhteen viestiin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 12, 2016 9:59:03 GMT
# first world problems
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 12, 2016 15:47:25 GMT
lol mun vanhemmat pakottaa jo :-D mutten siltikään tiiä mitä haluaisin, ahistaa nii perkeleesti Onhan se tietysti järkevintä että sikäli ymmärrän kyllä sun porukoita. Luultavasti ne aattelee että jos et mee töihin, oot koko vuoden ihan täysin tekemättä mitään ja syrjäydyt. Jos maailma kiinnostaa, tee vähän töitä ja lähde sit reissuun? Jos mulle ois tullu nyt toinen välivuosi, oisin lähteny au pairiks ja reppu selässä "itseäni etsimään", kuten on muotia sanoa. joo, kyllä mäkin ymmärrän. kyllä mä jotain meinaan hakea ja jos ei tärppää, nii meen sit työkkäriin. oon kans miettiny au pairia, mutta vihaan lapsia niin en nää siinä mitään ideaa :-D vähän tekis mieli kyl lähtee jonnekki reissuun!
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 12, 2016 16:47:18 GMT
Tän päivän polttavin ongelma on huominen. Tapasin yksillä festareilla kivan tyypin ja meen huomenna tapaamaan sitä enkä tiedä onko nää nyt sit treffit vai mitkä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 12, 2016 20:48:30 GMT
Tän päivän polttavin ongelma on huominen. Tapasin yksillä festareilla kivan tyypin ja meen huomenna tapaamaan sitä enkä tiedä onko nää nyt sit treffit vai mitkä. iske se eiku eiköhän se sit paikan päällä selviä :-D
|
|
|
Post by rebdomine on Aug 12, 2016 22:18:57 GMT
kaipaan läheisyyttä )---:
|
|
|
Post by Sibe on Aug 13, 2016 6:42:50 GMT
ahdistaa, koska koulu alkaa ja ylioppilaskirjoitukset lähestyy uhkaavasti en oo todellakaan valmis menemään kouluun, vaik jotkut kurssit on tosi kivoja ja silleen mut aaaa ;___; voisko kesäloma olla yhtään pidempi ja sitten mun pitäis tästä nousta ja alkaa lukemaan kokeisiin ja sit voisin lukea vähän Game of Thronesia ennen ku meen kattomaan sitä kavereitten kanssa mut en jaksa nousta huoh haluisin vaan kirjastoon, mutta se tuskin on edes auki eikä mun varaus oo siellä vielä tän voi tiivistää yhteen sanaa -> väsyttää
|
|